AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Tabra detox toamna 2017 - 12-19octombrie | 9-16 noiembrie

Sfaturi pentru sanatatea ta de la 25 de experti

Cat de mult pretuim sanatatea? Cat de importanta este sanatatea pentru noi si pentru familia noastra? Daca ar fi sa dati un singur sfat de sanatate , care ar fi acela? Daca ar trebui printr-o simpla fraza sa transmiteti cuiva drag un sfat legat de sanatate , cum ar suna acesta?

Am gasit un articol interesant in care se prezinta cate un sfat, un singur sfat de sanatate dat de cate 25 de experti asa ca va invit sa-l cititi , sa va ganditi , sa preluati ceea ce credeti ca vi se potriveste si sa incercati sa aplicati in viata voastra sau a celor dragi voua.

1. Mananca bine, traieste bine, misca-te mai mult, iubeste mai mult!

--Dean Ornish, M.D.autor al cartii The Spectrum

2. Bucura-te de micul dejun!

In cei peste 20 de ani de munca in domeniu, cel mai bun sfat pe care l-am putut da a fost legat de importanta de a lua micul dejun dimineata si de a fii sigur ca ai proteina in aceasta prima masa a zilei.

-- Dr. Patricia Fitzgerald, autor al cartilor The Detox Solution: The Missing Link To Radiant Health, Abundant Energy, Ideal Weight, And Peace Of Mind

3. Ia-o usor!

Cel mai bun sfat: Ia-o usor si naviga pe valurile recunostintei si ale gratiei.

-- Deepak Chopra, autor al cartii God: A Story Of Revelation

4. Fii vegetarian o data pe saptamana!

Singurul meu sfat este sa incerci sa fii vegetarian o data pe saptamana. Este bine pentru sanatatea ta si pentru mediul inconjurator. Experimenteaza cu noi retete folosind surse de proteine fara carne precum lintele, tofu sau fasolea.

-- Joy Bauer, autor al cartilor Joy Bauer's Food Cures: Eat Right To Get Healthier, Look Younger si Add Years To Your Life

5. Mananca mai multe bacterii!

Am facut multe cercetari asupra fermentarii si din ce am descoperit , cu totii ar trebui sa includem mai multe alimente vii fermentate in dieta noastra . Nu doar iaurturi dar muraturi facute cu sare nu cu otet, sauerkraut si kimchee. Bacteria din aceste alimente contribuie la sanatatea noastra intestinala.

-- Michael Pollan, autor al cartii COOKED: A Natural History Of Transformation

6. Preia controlul!

Sfatul meu este : Iti cunosti corpul mai bine decat oricine, asa ca preia controlul si responsabilitatea asupra propriei sanatati.

-- Frank Lipman M.D., autor al cartii Revive: Stop Feeling Spent And Start Living Again

7. Consuma mai multe plante !

Indeparteaza-te de la consumul alimentelor de provenienta animalasanatatea si indreapta-te catre alimentele din plante . Este bine pentru sanatatea ta deoarece aceste alimente previn bolile cardio-vasculare, obezitatea, cancerul, diabetul, este bine pentru mediul inconjurator si este bine pentru sufletul tau atunci cand stii ca nu ai provocat suferinta.

-- Kathy Freston, autor la cartii Veganist: Lose Weight, Get Healthy, Change The World

8. Distreaza-te !

Oamenii sanatosi se distreaza mai mult si mai bine !

Acest fapt tinde de multe ori sa fie ignorat. Sanatatea ia de multe ori un ton moral si tindem sa uitam ce inseamna de fapt sanatatea si pentru ce este aceasta buna. Fiecare trebuie sa faca din sanatatea sa o prioritate. Iar odata ce devine o prioritate, atentia trebuie sa se mute pe cum sa ajungem de acolo aici. Insa de multe ori, sanatatea nu este o prioritate, pentru ca oamenii uita pentru ce este buna aceasta. Sanatatea este pentru a trai mai bine!

-- David Katz M.D., autor al cartii Epidemiology, Biostatistics And Preventive Medicine

9. Fa-ti propriile reguli!

Cu cat capeti mai mult interes despre tine - ce functioneaza si nu functioneaza pentru tine personal - in loc sa iti faci griji de lucruri despre care crezi ca ar trebui sa le faci, cu atat mai usor va fi sa faci toate lucrurile care te ajuta sa cresti o versiune energetica a ta.

Capata interes in a-ti prepara propriile mancaruri acasa experimentand in bucatarie. Fa in fiecare zi meditatie sau yoga. Gandeste-te la cum te simti atunci cand te hranesti si gandesti sanatos.

-- Tara Stiles, autor al cartii Yoga Cures: Simple Routines To Conquer More Than 50 Common

10. Mancarea este cel mai important medicament.

Aminteste-ti ca mancarea nu inseamna numai calorii si energie. Aceasta este informatie si calitatea de informatii pe care o introduci in corpul tau este cel mai simplu si cel mai determinant factor pentru sanatatea ta. Alege calitatea si prin asta ma refer la alimente intregi, reale, vii, proaspete, varietati de legume, fructe, nuci, seminte, leguminoase pline de culori, carne slaba de pui, omega 3, peste, animale hranite cu iarba si o proportie mica de orez brun si quinoa. Consuma mai putin gluten si lactate, mai putina faina si mai putin zahar. Sanatatea ta depinde mult de aceste alegeri.

Fiecare imbucatura comunica mesaje direct catre fiecare celula din corpul tau prin tot felul de semnale si mesaje care preschimba hormonii, sistemul imunitar, chimia creierului si in final determina care gene sunt activate sau dezactivate. Mancarea este cel mai puternic medicament si ce pui in varful furculitei este mult mai important decat orice ai gasi intr-o farmacie.

-- Mark Hyman, M.D., autor al cartii The Blood Sugar Solution: The UltraHealthy Program For Losing Weight, Preventing Disease, si Feeling Great Now!

11. Prioriteaza somnul!

Fa odihna o prioritate. Somnul ne afecteaza fiecare sistem de organe si fiecare stare de boala. Somnul este vindecator si cu cat dormi mai mult cat cat o sa simti asta mai mult cand esti bolnav. Daca ai putea sa faci doar un singur lucru pentru a dormi mai bine , ai grija sa te culci si sa te scoli la aceeasi ora in fiecare zi chiar si in weekend. Acest lucru va mentine ceasul tau biologic intr-o buna si lina functionare si ii va spune mereu creierului cand este ora de culcare si de sculare.

-- Michael Breus, Ph.D., autor al cartii The Sleep Doctor's Diet Plan: Lose Weight Through Better Sleep

12. Fii activ in fiecare zi !

Fa exercitii fizice in fiecare zi, chiar daca asta inseamna doar sa mergi la o plimbare in mod regulat - orice miscare care iti creste nivelul de activitate este importanta. Pe langa asta renunta la alimentele procesate masiv si consuma mai multe alimente intregi.

-- Tracey Mallett, creator al programului Tracey Mallett's FuseDance Cardio Melt

13. Mananca mai multa proteina!

Consuma 30 gr de proteina in primele 30 de minute de cand te scoli. Asta este metoda prin care o parte din cititorii mei au ajuns sa piarda in greutate de la 2,5 kg/luna la 10kg/luna. Este si modul in care zeci de cititori de-ai mei au pornit cure prin care au slabit peste 50 de kg.

-- Tim Ferriss, autor al cartii The Four Hour Body and The Four Hour Chef

Like Share Share Tweet17300 vizualizari

Postat in categoria Sfaturi practice

Etichete: alimentatie, monoglutamatul de sodiu, odihna, sanatate, sanatatea, sfaturi, somn,

Comentarii recente:
Silviu12 February 2013 11:20Raspunde

Echilibru. Alclinitate. Iubire neconditionata.

Rares02 December 2014 20:56Raspunde

Adevarat

maria chiriac26 May 2015 22:23Raspunde

daca am sti cum sa ne alimentam corect si de unde sa procuram acea hrana cu adevarat sanatoasa ,as zice ca stim sa traim asa cum trebuie

maria chiriac26 May 2015 22:36Raspunde

daca am avea de unde sa procuram acea hrana sanatoasa ,atunci vom spune ca ne hranim sanatos

MARIANA -IULIANA CHITU18 December 2015 15:24Raspunde

Multumesc frumos pentru articole, sunt foarte interesante, ne ajuta sa ne facem viata, mai frumoasa, sanatoasa, plina de bucurii si voie buna, ...Sa aveti ..Sarbatori linistite, alaturi de cei dragi.....

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Sapte alimente bogate in iod, pentru o tiroida sanatoasa

Sapte alimente bogate in iod, pentru o tiroida sanatoasa

7 metode prin care iti imbunatatesti concentrarea la locul de munca

7 metode prin care iti imbunatatesti concentrarea la locul de munca

12 beneficii uimitoare pentru sanatate ale semintelor de canepa

12 beneficii uimitoare pentru sanatate ale semintelor de canepa

Tot ce trebuie sa stii despre medicamente si carentele alimentare

Tot ce trebuie sa stii despre medicamente si carentele alimentare

10 beneficii surprinzatoare ale uleiului esential de canabis

10 beneficii surprinzatoare ale uleiului esential de canabis

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE