meniu
Diete

7 alimente despre care probabil nu stiai ca-ti maresc glicemia

Mentinerea glicemiei in limite normale este una dintre cele mai utile cai de a tine sub control buna dispozitie, greutatea si chiar inima. Este, de asemenea, o strategie vitala si pentru cei peste 400 milioane bolnavi de diabet din intreaga lume. Ind

Mentinerea glicemiei in limite normale este una dintre cele mai utile cai de a te asigura ca iti poti tine sub control buna dispozitie, greutatea si chiar sanatatea cardiaca. Este, de asemenea, o strategie vitala si pentru cei peste 400 milioane bolnavi de diabet din intreaga lume. Indiferent ca te numeri sau nu printre acestia, mentinerea glicemiei in limite normale este importanta pentru sanatate.

Sunt mult riscuri asociate cu glicemia ridicata, printre care boala cardiaca, diabetul si obezitatea.

Printre semnele care arata ca exista un dezechilibru la nivelul zaharului din sange se numara o senzatie constanta de foame, iritabilitate si stare de neliniste, precum si fluctuatii exagerate de dispozitie si energie.

Daca toate acestea ti se par cunoscute, poate ca ar fi momentul sa iei masuri pentru a restabili nivelul normal al glicemiei.

Glicemia creste cand consumam produse ce contin carbohidrati usor accesibili sau “simpli”. Toti ne gandim ca zaharul alb este principalul vinovat, insa sunt si alte alimente care pot mari glicemia si la care e posibil sa nu te fi gandit.

Fara carbohidrati este foarte greu pentru corp sa supravietuiasca si sa functioneze optim, de aceea, in loc sa-i eviti, mai bine invata ce tip de carbohidrati iti fac bine, care sunt alimentele care le contin si cat de des e bine sa se regaseasca in regimul tau alimentar.

Totul se reduce la insulina

Acest hormon ajuta corpul, printre altele, sa depoziteze grasimea si sa secrete glucoza pentru celule. Este important de subliniat ca insulina NU este un dusman.

In mod normal, insulina are un rol important in mentinerea nivelului de energie stabil. Pentru a-si indeplini functia, trebuie sa facem eforturi "sa ne mentinem calmul", in loc sa ajutam insulina sa urce si sa coboare intr-o cursa nebuna.

Cei care sufera de diabet stiu ca trebuie sa-si mentina glicemia in limite normale. Dar chiar si cei care nu prezinta risc de diabet, daca se numara printre cei care consuma alimente cu indice glicemic ridicat, pot dezvolta rezistenta la insulina.

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#cofeina #diabet de tip 2 #indice glicemic #insulina #nicotina #rezistenta la insulina #zahar alb #glicemia

Ce au mai parcurs alti cititori...

7 greseli comune care declanseaza poftele alimentare

7 greseli comune care declanseaza poftele alimentare

7 pasi pentru vindecarea diabetului de tip 2

7 pasi pentru vindecarea diabetului de tip 2

Postul ar putea vindeca diabetul si regenera pancreasul, arata un nou studiu

Postul ar putea vindeca diabetul si regenera pancreasul, arata un nou studiu
Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal
inspirație verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.