meniu
Invatam impreuna

13 beneficii de sanatate ale respiratiei profunde

Incepe sa acorzi atentie modului in care respiri: respiri destul de profund? Majoritatea dintre noi nu respiram destul de profund: viata cu ritmul ei rapid a creat oameni ce respira superficial. Odata cu respiratia superficiala insa se pierd si multe

11. Te simti mai bine emotional
Respiratia profunda relaxeaza corpul, reducand senzatiile de stres.
Elibereaza endorfine, analgezici naturali care creeaza senzatii placute si un somn usor.
Creeaza mai multa constientizare si dragoste de sine ce duc la o viata mai sanatoasa.

12. Relatii
Dragostea de sine poate ajuta sa ai o mai mare compasiune pentru ceilalti.
Bucuria sexuala este sporita prin a fi mai prezent cu partenerul tau si respiratia buna mareste intensitatea orgasmului. Este intr-adevar un afrodiziac natural.

13. Spiritualitate
Aprofundeaza meditatia.
Intuitia sporeste cand esti relaxat.
Creativitatea se mareste.

Majoritatea dintre noi nu invatam sa respiram corespunzator, inconstient traim din respiratia superficiala. A sti cum sa respiri si sa te relaxezi este un talent foarte important pentru toti cei care vor sa isi imbunatateasca respiratia.

Cum sa respiri pe calea spre sanatatea optima

1. Razi mai mult.

Rasul intr-adevar este cea mai buna doctorie pentru sanatate.
Cand radem, cantitatea de aer pe care o preluam sporeste si muschii din piept se decontracteaza. Majoritatea dintre noi rad asa de tare, incat abia avem aer si spunem “te rog, nu ma mai face sa rad!” Gaseste un grup de ras sau un club, urmareste un serial de comedie .

2. Imbunatateste calitatea aerului tau.

A respira mai mult nu iti face nici un bine daca aerul este toxic. Aici sunt ponturi rapide de imbunatatire a calitatii aerului: Nasa top 10 plante care purifica aerul din interiorAerul importanta respiratiei pe nas din diafragma si ionii negativi

3. Invata sa respiri.

Sunt tot felul de lectii complicate despre cum sa respiri, dar in realitate nu trebuie sa fie asa de greu. La urma urmei bebelusii o fac natural; nu este stiinta complicata. Ceea ce vrem sa facem este de a ne intoarce la respiratia in felul in care o faceam ca bebelusi.
Pentru a respira din diafragma trebuie ca atunci cand inspiram abdomenul nostru sa se umfle ca si cum am avea un balon inauntru si sa se desumfle cand expiram. Un exercitiu bun si simplu si care poate fi facut in fiecare zi de cel putin 3 ori este urmatorul: Inspira pentru 6 secunde, tine aerul pentru 6 secunde, expira pentru 6 secunde si stai fara aer pentru inca 6 secunde , apoi incepi de la capat. Cu putin exercitiu in fiecare zi poti avea parte de o respiratie care iti poate imbunatatii substantial sanatatea dar si starea de spirit.

Surse pentru acest articol cuprind:

http://www.care2.com/greenliving/13-health-benefits-of-deep-breathing.html - cum sa respiri

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#aer #cai naturale #indigestia #indigestie #respiratie #sanatate

Ce au mai parcurs alti cititori...

Imbunatateste-ti sanatatea cu ajutorul respiratiei

Imbunatateste-ti sanatatea cu ajutorul respiratiei

Oxigenul si alcalinitatea: doua chei pentru vindecarea bolilor

Oxigenul si alcalinitatea: doua chei pentru vindecarea bolilor

Topul celor 5 modalitati de a imbunatati in mod natural sanatatea plamanilor

Topul celor 5 modalitati de a imbunatati in mod natural sanatatea plamanilor
Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal
inspirație verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.