AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Tabra detox toamna 2017 - 12-19octombrie | 9-16 noiembrie

14 lucruri simple pentru a combate inflamatia si a stimula metabolismul

Cititorii site-ului ViataVerdeViu stiu ca inflamatia cronica este corelata cu o serie de afectiuni precum depresia,  cresterea in greutate sau cancerul. Dar ce putem face cu adevarat ?

Iata cateva sfaturi utile pentru combaterea inflamatiei si stimularea metabolismului, extrase din recenta carte a Dr. Lori Shemek, Cum sa combati GRASinflamatia.

  1. Fa analize pentru nivelul hormonal al glandei tiroide.

Oricine doreste sa inceapa un regim alimentar ar trebui sa faca analize pentru tiroida. O tiroida lenesa este un motiv obisnuit (si deseori nevazut) al cresterii in greutate.

  1. Bea multa apa.

De indata ce te trezesti, bea un pahar de apa. Apoi bea doua pahare de apa inainte de fiecare masa principala. Studiile arata ca doua pahare de apa rece inainte de masa pot stimula metabolismul bazal suficient cat sa pierzi in greutate 2.5 kg anual fara sa faci nimic altceva.

  1. Nu uita sa-ti iei proteinele.

Asigura-te ca fiecare masa si fiecare gustare contine o sursa de calitate de proteine, pentru ca proteinele dau un impuls suplimentar metabolismului. Atentie, proteinele nu inseamna carne. O tija de telina cu o lingura de unt de arahide, de exemplu, include fibre, carbohidrati complecsi si, da, proteine.

  1. Nu sari niciodata peste micul dejun.

Ia-ti micul dejun imediat ce te trezesti - in decurs de 30 de minute. Micul dejun va aminti  metabolismului tau ca trebuie sa functioneze. Studiile arata ca cei care mananca micul dejun pot pierde mai usor in greutate si isi pot mentine greutatea mai bine decat cei care sar peste micul dejun.

  1. Mananca regulat.

Ideal ar fi sa ai trei mese principale si doua gustari intre ele. Astfel metabolismul va functiona permanent si eviti starile de foame si poftele alimentare.

  1. Mesteca incet.

Cand mananci, mesteca bine si incet. Metabolismul accelereaza cand mesteci lent si incetineste atunci cand mananci repede.

  1. Condimenteaza mancarea.

Capsaicina, prezenta in ardeii iuti  ofera metabolismului un impuls de moment. La fel si ghimbirul, piperul negru si mustarul iute. Este o metoda foarte buna pentru cei care tolereaza mancarurile iuti.

ardei iute metabolism

Ardei iute, sursa foto : https://goo.gl/TSNyfU

  1. Nu manca prea tarziu.

Cand mananci la o ora tarzie, blochezi arderea naturala a grasimilor (cetoza) care are loc in timpul noptii.

  1. Fa miscare.

Nu sta pe loc perioade lungi de timp. Chiar si cand lucrezi la birou, fa miscare cat poti de mult. Misca bratele si picioarele stand pe scaun. Ridica-te la fiecare 30 de minute. Fa 10 genuflexiuni, daca spatiul iti permite, dureaza cam 10 secunde, sau ridica fiecare picior de 10 ori.

Daca ai un dozator de apa, mergi sa-ti umpli paharul. Inconjoara biroul si fa miscari de intindere. Cand ajungi acasa, nu te afunda intr-un fotoliu sau canapea fara sa te mai ridici de acolo. Mergi pe jos cat poti de mult. Misca-ti bratele. Chiar si cand te agiti poti arde calorii.

  1. Gestioneaza-ti stresul.

Stresul ridica nivelul de cortizol, care, la randul sau, incetineste metabolismul, contribuind la acumularea de grasime. In situatii de stres majoritatea oamenilor se refugiaza in mancare. Gaseste o forma de relaxare potrivita pentru tine. Este foarte important.

  1. Fa sport intr-un mod inteligent.

Fa miscare in mod inteligent. Exercitiile de tip HIIT (antrenament pe intervale de intensitate ridicata) sunt preferate de multe persoane pentru ca nu iau mult timp si ard grasimile rapid. Important este sa gasesti metoda care functioneaza pentru tine. Sunt persoane care fac trasee lungi cu bicicleta. Altii merg la inot sau fac aerobic in apa. Sunt sporturi care calmeaza si fac bine pentru sanatate in acelasi timp.

  1. Bea ceai verde.

Un studiu pe oameni arata ca ceaiul verde stimuleaza rata metabolica si arderea grasimilor, acesta fiind cunoscut si ca "arzator de grasimi".

  1. Stai la soare.Cu moderatie

In termeni simpli, vitamina D3 ajuta muschii sa functioneze si mentine nivelul insulinei in limite normale. Unele studii arata ca persoanele supraponderale au si deficienta de vitamina D. Studiile pe animale au aratat ca vitamina D3 duce la cresterea masei musculare slabe. Studii pe oameni arata ca persoanele cu nivel seric mai mare de vitamina D3 au un risc mai redus de caderi si slabiciune musculara, precum si de rezistenta la insulina si diabet.

Oamenii nu stiu intotdeauna care este nivelul lor de vitamina D3. Cand iti faci analizele de sange, poti cere sa fie inclusa si cea pentru vitamina D3. Un sfert de ora cu o suprafata cat mai mare a pielii expusa la soare iti ofera toata vitamina D de care ai nevoie.

  1. Fereste-te de pesticide.

Studiile arata ca poluantii din pesticide pot fi depozitati in celulele grase; acest lucru poate influenta negativ metabolismul. Exista si cateva studii interesante care arata ca pesticidele sunt asociate cu cresterea in greutate. Opteaza pentru produsele organice ori de cate ori este posibil. Si, indiferent ca sunt organice sau nu, spala bine fructele si legumele .

Like Share Share Tweet26378 vizualizari

Postat in categoria Corp

Etichete: fastfood-ul, greutate, ierburile, metabolismul,

Comentarii recente:
ilie balana18 May 2015 10:45Raspunde

F.utile sfaturile Dvs.Le voi urma.Multumesc

ilie balana18 May 2015 10:46Raspunde

Foarte utile.Multumesc.

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

10 alimente bogate in colesterol si cum sa mentii un echilibru sanatos

10 alimente bogate in colesterol si cum sa mentii un echilibru sanatos

9 beneficii surprinzatoare ale nucsoarei

9 beneficii surprinzatoare ale nucsoarei

Legatura dintre avort si aparitia cancerului la sân

Legatura dintre avort si aparitia cancerului la sân

Etapele de dezvoltare ale embrionului uman, de la conceptie pana la nastere

Etapele de dezvoltare ale embrionului uman, de la conceptie pana la nastere

Chimenul-comoara din camara: 13 beneficii pentru sanatate

Chimenul-comoara din camara: 13 beneficii pentru sanatate

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE