AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

8 sfaturi pentru a ramâne cât mai mult timp tânar, la minte si la corp

„Fantana tineretii” este tot mai ceruta, pe masura ce „baby boomers” (cei nascuti intre 1946 si 1964) imbatranesc. Pilula magica anti-imbatranire nu a aparut. Genele bune ajuta, dar cercetarile indica faptul ca este vorba mai mult despre cum traim, asta face diferenta.

Sunt asa de multe lucruri pe care le putem face sau nu, pentru a incetini imbatranirea, a preveni bolile si a ne simti tineri. Indiferent ce varsta ai, este bine sa te simti pe deplin viu si cu energie din abundenta!

Noi controlam ceea ce facem si ceea ce introducem in corpurile noastre.

8 sfaturi pentru a ramane tanar cat mai mult timp la minte si la corp

1.  Atitudinea este extrem de importanta. Cand actionam batraneste, devenim batrani.

“Varsta nu inseamna cat de batran esti, ci cat de batran te simti.” -  Gabriel Garcí­a Márquez

Este minunat sa te simti fara varsta. (Totusi, asta nu inseamna ca trebuie sa incerci sa actionezi si sa arati ca un adolescent!).

Studiile au aratat ca cei cu o perspectiva optimista asupra vietii au trait de fapt vieti mai lungi si mai sanatoase.

2. Manaca pentru longevitate.

  • Include o varietate de alimente proaspete, adevarate, integrale.
  • Elimina alimentele procesate; ele au mai putini nutrienti. In plus, sunt pline de chimicale ce cauzeaza inflamatii ce streseaza sistemele corpului si buna lor functionare.
  • Adauga o varietate de legume pranzului si cinei tale. Acestea ar trebui sa umple trei sferturi din farfuria ta.
  • Mananca zilnic 2-3 fructe.
  • Adauga in mancare grasimi sanatoase (ulei din nuca de cocos, presat la rece, ulei de masline presat la rece, avocado, migdale si nuci).
  • Elimina grasimile trans si redu grasimile saturate provenind de la produsele animale.
  • Controleaza-ti obiceiul de a sara mancarea. Romanii mananca in medie de doua ori mai mult decat ar trebui!
  • Incearca cel putin o zi pe saptamana fara carne, pentru a reduce aciditatea corporala. 

3. Dormi destul si odihneste-te

  • Calitatea slaba a somnului ar putea fi pusa in legatura cu sporirea acumularilor de placa beta-amiloida din creierul adultilor in varsta, un semn de Alzheimer (cu siguranta un semn de imbatranire).
  • Oamenii care nu au un somn odihnitor noaptea sau nu dorm destul au mai multe sanse sa se imbolnaveasca, arata studiile.
  • Somnul „curata” creierul de toxine.

Celulele creierului se micsoreaza in timpul somnului, deschizand spatiile dintre neuroni si permitant lichidului sa curete creierul dupa cum arata un studiu efectuat la Centrul Medical al Universitatii Rochester si publicat in revista stiintifica "Science."

4. Mentine-te in forma

  • Exercitiile fizice pot micsora presiunea sanguina si nivelul colesterolului, pot spori masa musculara si pot reduce efectele bolilor de inima.

Unul din trei oameni va muri datorita bolilor de inima. Cu exercitii fizice, nu trebuie sa fii unul dintre acestia!

  • Integreraza un program regulat de exercitii fizice de 30 de minute timp de cateva zile pe saptamana. Este recomandat si ajuta si la pierderea in greutate.

Like Share Share Tweet117111 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Invatam impreuna

Etichete: antiimbatranire, culorile, imbatranire, tanar, varsta,

Comentarii recente:
Tatiana18 July 2014 16:15Raspunde

Extraordinar de în?elept de valoare maxima

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Cum ameliorezi simptomele  herpesului tinand cont de cateva sfaturi simple

Cum ameliorezi simptomele herpesului tinand cont de cateva sfaturi simple

Vrei să te laşi de fumat? Iată 6 alimente care te vor ajuta să scapi de dependeţa de nicotină

Vrei să te laşi de fumat? Iată 6 alimente care te vor ajuta să scapi de dependeţa de nicotină

Inima deschisa, minte deschisa

Inima deschisa, minte deschisa

Dependenta digitala: cum poate sa modifice structura chimica a creierului folosirea excesiva a internetului

Dependenta digitala: cum poate sa modifice structura chimica a creierului folosirea excesiva a internetului

8 beneficii pentru sanatate ale cimbrului

8 beneficii pentru sanatate ale cimbrului

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE