0770 363 621 | GRATUIT PESTE 200 LEI
Sfaturi practice

7 nutrienti vitali din broccoli

Broccoli este una dintre acele plante despre care se stie ca este foarte sanatoasa insa multa lume se fereste sa o puna in farfurie. Si asta pentru ca multi nu stiu cum sa o gateasca. Cel mai bine broccoli merge lasat intr-o marinata acrisoara sau ch

Broccoli este una dintre acele plante despre care se stie ca este foarte sanatoasa insa multa lume se fereste sa o puna in farfurie. Si asta pentru ca multi nu stiu cum sa o gateasca. Cel mai bine broccoli merge lasat intr-o marinata acrisoara sau chir usor oparit. Insa de fiecare data  cand mananci broccoli, felicita-te ca esti preocupat de sanatate su priveste la nutrientii pe care ii revarsa cu darnicie asupra ta:

Vitamina A: cunoscuta pentru rolul ei vital in mentinerea vederii si imbunatatirea sanatatii pielii, vitamina A mai amplifica si functia imunitara, tinand infectiile labroccoli distanta. Broccoli are o buna concentratie de betacaroten (precursor al vitaminei A).

Vitamina C: vitamina C sintetizeaza colagenul, care hraneste tesutul si pastreaza pielea sanatoasa si tanara. Aceasta vitamina antioxidanta joaca un rol in regularizarea nivelului de colesterol si intareste si sistemul imunitar. Noi, oamenii, nu producem vitamina C, si trebuie sa o obtinem din hrana noastra. Broccoli este o sursa bogata.

Vitamina K: aceasta vitamina este esentiala pentru ca sangele sa se poata coagula normal. Previne pierderea substantei osoase si protejeaza ficatul. Broccoli este
una dintre cele mai bune surse ale acestei vitamine cheie.

Fibre: desigur, fibrele mentin digestia fara probleme. Dar mai au multe alte importante beneficii: fibrele sunt cunoscute pentru scaderea riscului de diabet si boli de inima.

Calciu: Calciul este necesar pentru mentinerea sanatatii dintilor si oaselor, si pastreaza semnalele nervoase puternice si circulatia sanguina intensa. Broccoli este printre vegetalele cele mai bogate in calciu de pe pamant. Doua cani furnizeaza 124 mg din acest mineral.

Potasiu: o cana de broccoli la abur are mai mult de 500 mg de potasiu, care este responsabil pentru un raspuns sanatos al nervilor, contractiilor musculare si mentinerea nivelului de fluid celular.

Magneziu: acest mineral esential guverneaza sute de reactii biochimice din corpul nostru. Regularizeaza temperatura corpului, detoxifica, da energie si intareste oasele si dintii. Broccoli este o buna sursa de magneziu.

Asa ca data viitoare cand vezi broccoli in farfurie , daca nu vrei sa il mananci de placere, atunci mananca-l de trebuinta!

Surse pentru acest articol cuprind:

http://www.care2.com/greenliving/7-vital-nutrients-in-broccoli.html - broccoli

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#broccoli #calciu #magneziu #nutrienti #potasiu #sanatate #vitamina A #vitamina C #vitamina k

Ce au mai parcurs alti cititori...

Cimbrul: planta aromatica cu zeci de intrebuintari

Cimbrul: planta aromatica cu zeci de intrebuintari

Broccoli: 5 beneficii dovedite pentru imbunatatirea sanatatii

Broccoli: 5 beneficii dovedite pentru imbunatatirea sanatatii

Beneficii ale consumului de broccoli

Beneficii ale consumului de broccoli
Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal
inspirație verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.