AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact

Care sunt cele mai bune alimente pentru a avea un par sanatos

Atat barbatii dar si femeile au nevoie de par puternic, de un par sanatos, des si stralucitor. Iar de obicei , aceia care poseda aceste calitati ale parului, cu siguranta ca au o dieta sanatoasa, bogata in nutrienti dar este posibil sa foloseasca si unele suplimente de anumite vitamine si ierburi.

Parul nu este doar e extensie a corpului nostru, parul este un simbol al frumusetii, sanatatii si al statutului.
Asa ca daca va doriti sa aveti un par care sa va scoata in evidenta, ar trebui sa va concentrati sa introduceti anumiti nutrienti in corpul vostru.

Vitamine pentru un par sanatos

Prima vitamina pentru un par sanatos este biotina. Aceasta este de fapt o forma de vitamina B care este folosita pentru prevenirea caderii parului si pentru stimularea cresterii acestuia..

Biotina este de asemenea folosita pentru prevenirea pierderii pigmentarii parului. Se gaseste in mod natural in nuci, seminte, fructe de padure, cereale, ceapa, castraveti, etc.

Alte cateva vitamine B ajuta pentru prevenirea caderii parului si sun
t folosite in samponuri si alte asemenea produse. Vitamina B5 creste densitatea parului. Pe de alta parte o deficienta in vitamina B12 duce la anemie, si blocheaza cresterea parului.  .

Vitaminele care actioneaza ca si antioxidanti sunt de asemenea foarte importante pentru un par sanatos. Vitaminele C, E si A sunt importante atat pentru sanatatea pielii dar si a parului. Ele cresc sanatatea intregului corp astfel „eliberand” resursele necesare pentru a hrani parul cu nutrientii necesari in fiecare zi.

Aceste vitamine promoveaza un par sanatos si prin cresterea celulara dar si a tesuturilor conective. O dieta bogata in aceste vitamine incurajeaza cresterea unui par sanatos dar si o sanatate de invidiat. Vitamina E ajuta de asemenea in circulatia sangelui in scalp dand astfel inca o mana de ajutor in acest sens.

Toate aceste vitamine se gasesc din abundenta in fructe , legume, nuci si seminte nepreparate termic sau chimic.

Like Share Share Tweet8285 vizualizari
Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.
Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promoţii periodice.

Articole Recente

8 produse care nu sunt atat de vegane pe cat credeai8 produse care nu sunt atat de vegane pe cat credeaiUn trib din Himalaya este vegan de 5000 de ani!Un trib din Himalaya este vegan de 5000 de ani!Ciresele si visinile, somnifere naturale cu puternic potential antiinflamatorCiresele si visinile, somnifere naturale cu puternic potential antiinflamatorStudiu: Alimentatia vegana ucide celulele de cancer cu o eficienta de 8 ori mai mareStudiu: Alimentatia vegana ucide celulele de cancer cu o eficienta de 8 ori mai mareVindecarea infectiei cu Candida in 3 pasiVindecarea infectiei cu Candida in 3 pasi

Show / Evenimente

Mimi Kirk vine in Romania la VEG FESTMimi Kirk vine in Romania la VEG FESTCastiga 2 invitatii la prelegerea Dr. Colin Campbell, autorul cartii Castiga 2 invitatii la prelegerea Dr. Colin Campbell, autorul cartii "Studiul China" - 19 mai, Poiana Brasov. Cum sa iti cureti corpul de toxine fizice si emotionaleCum sa iti cureti corpul de toxine fizice si emotionaleWeekend de sanatate, oferta promotionalaWeekend de sanatate, oferta promotionalaFestivalul lavandei, o experienta inedita in MoldovaFestivalul lavandei, o experienta inedita in Moldova

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos in completa armonie cu natura si cu divinul din noi.

SUNTEM PE RETELE SOCIALE