0770 363 621 | GRATUIT PESTE 200 LEI
Diete

Fasolea ochi-negru : un complex de vitamine, proteine si minerale

Fasolea-ochi-negru este una dintre cele mai hranitoare leguminoase. Numele indica, desigur, pata neagra de pe coaja lor. Este foarte populara in bucataria indiana si in cea mediteraneana. Acest tip de fasole se poate gati ca o mancare obisnuita sau

Fasolea-ochi-negru este una dintre cele mai hranitoare leguminoase. Numele indica, desigur, pata neagra de pe coaja lor. Este foarte populara in bucataria indiana si in cea mediteraneana.

Acest tip de fasole se poate gati ca o mancare obisnuita sau cu orez, asa cum este consumata traditional in unele tari asiatice. Insa boabele se pot folosi si in salate sau paste. Are o textura cremoasa, cu un gust usor dulceag.

Indiferent de modul in care alegi sa le consumi, vei profita din plin de avantajele pe care acest tip de fasole le are pentru sanatate.

fasole-ochi-negru

Fasole ochi-negru

Pentru o buna absorbtie a mineralelor, este recomandat a se consuma fasolea impreuna cu o sursa pricipala de vitamina C, precum legume, crucifere si verdeturi (patrunjel).

Surse:
http://nutritiondata.self.com/facts/legumes-and-legume-products/4332/2?mbid=ndhp

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#minerale #proprietati #vitamine #fasolea ochi negru

Ce au mai parcurs alti cititori...

Cele mai frecvente deficienţe nutriţionale

Cele mai frecvente deficienţe nutriţionale

Ce beneficii ai cand consumi hrana vie

Ce beneficii ai cand consumi hrana vie

Tulpina de telina: beneficii nenumarate pentru sanatate

Tulpina de telina: beneficii nenumarate pentru sanatate
Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal
inspirație verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.