Corp

7 pasi pentru vindecarea diabetului de tip 2

Diabetul de tip 2 si prediabetul s-au dublat in occident din 1980 si pana in prezent, iar cercetatorii estimeaza ca unul din 3 occidentali vor suferi de diabet pana la mijlocul secolului. In occident, cu precadere in SUA, peste o treime dintre adulti

4. Fa miscare in mod inteligent

Nu ai nevoie sa petreci ore in sir la sala pentru a avea rezultate. Chiar si o plimbare de 30 de minute este suficienta. Cuvantul cheie cand vine vorba de orice tip de miscare este “intensitatea”, pentru a echilibra glicemia si a reduce nivelul insulinei.

Mareste-ti ritmul cardiac la 70 – 80% din capacitatea sa maxima timp de 60 de minute, de 6 ori pe saptamana. Fa cateva sesiuni de antrenament pe intervale de intensitate si exercitii cu greutati. Studiile arata ca antrenamentele pe intervale de intensitate ajuta in diabet si obezitate. In plus, ai nevoie de doar cateva minute pe zi pentru a exersa.

5. Asigura-te ca beneficiezi de suficient somn

Lipsa somnului sau somnul de proasta calitate afecteaza metabolismul, mareste poftele de zahar si carbohidrati, te face sa mananci mai mult si mareste riscul de boli, inclusiv de diabet de tip 2. Un studiu efectuat pe adulti sanatosi a aratat ca un somn de proasta calitate, chiar si pentru o jumatate de noapte, poate induce rezistenta la insulina. 

De aceea somnul de opt ore ar trebui sa fie o prioritate pentru sanatate. Un ritual de somn care implica plante, liniste si intuneric sau o baie relaxanta, poate favoriza un somn de calitate.

6. Tine stresul sub control

In situatii de stres se mareste nivelul de cortizol, insulina si compusii inflamatorii numiti citokine. Acest lucru va duce la o disfunctie a metabolismului care, la randul sau, favorizeaza cresterea in greutate si, in cele din urma, aparitia diabetului de tip 2.

Asocierile dintre stres, cresterea in greutate, tulburarile mentale si dezechilibrele glicemiei arata ca gestionarea stresului devine un component critic in ceea ce priveste obezitatea si diabetul. Nu poti elimina stresul, dar poti invata sa-l controlezi.

Meditatia, exercitiile de respiratie profunda, yoga, masajul, rasul si dansul sunt toate metode foarte bune pentru a gestiona stresul.

7. Tine evidenta progreselor

Studiile arata ca persoanele care isi tin evidenta rezultatelor pierd de doua ori mai mult in greutate. Fa-ti un jurnal si tine evidenta progreselor. Poti folosi un carnetel, un tabel in Excel in computer sau orice alta varianta ti se pare la indemana.

Ce ar trebui sa notezi? Pe langa lucrurile pe care le mananci, tine si evidenta masuratorilor: greutatea, talia, indicele de masa corporala si tensiunea (optional). Multi pacienti se simt incurajati de rezultatele pe care le vad pe hartie.

Sursa utilizata: http://theheartysoul.com/steps-to-reversing-diabetes/

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#insulina #obezitatea #rezistenta la insulina #diabetul de tip 2

Ce au mai parcus alti cititori...

7 greseli comune care declanseaza poftele alimentare

7 greseli comune care declanseaza poftele alimentare

7 alimente despre care probabil nu stiai ca-ti maresc glicemia

7 alimente despre care probabil nu stiai ca-ti maresc glicemia

Diferenţa dintre hipoglicemie şi hiperglicemie

Diferenţa dintre hipoglicemie şi hiperglicemie
Adaugă comentariul tău
Primesti saptamanal
inspiratie verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.