AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

Alimente puternice de toamna pentru sanatatea ta

Fiti gata cu totii pentru recolta de toamna. Mai jos sunt listate cateva superalimente delicioase de-ti lasa gura apa. Alimente precum merele, merisoarele si morcovii nu sunt doar delicioase, dar si deosebit de sanatoase. Dovlecii, cartofii dulci si sfeclele servesc ca modalitate de curatirea a sangelui si purificare a corpului; ca sa nu mentionam si ca preparate asa cum trebuie sunt deosebi de delicioase.

Dovlecii

Dovlecii contin carbohidrati complecsi si merg excelent intr-o salata sau chiar si intr-un sandvis. Dovlecii sunt o excelenta sursa de fibre si betacaroten. Dovleacul este o buna sursa de carbohidrati ce actioneaza pentru a regulariza nivelul zaharului sanguin iar semintele de dovleac sunt o excelenta sursa de zinc si proteine.

Dovleacul poate fi consumat atat crud in prajituri si supe dar si gatit. Poti taia un dovleac in bucatele mici si adauga niste sare si ulei de masline. Apoi, se coace la 175 gr. Celsius pana cand devine usor maroniu. Pofta mare.

Mai multe informatii despre proprietatile dovleacului gasiti in articolul: Minunile din dovleac

Cartofii dulci

alimente toamna dovlecii

Dovleacul placintar

Cartofii dulci sunt incarcati de vitaminele C si B6 dar si betacaroten. Daca ai in corp vitamina A, asta te va ajuta sa iti mentii sanatatea pielii, parului si a sistemului imunitar. Cartofii dulci contin aproape de doua ori mai multe fibre decat alte tipuri de cartofi. Contribuind cu aproape 7 grame de fibre pe portie, ei constituie un adaos amidonat excelent pentru orice masa. Inaltul continut de fibre le confera o calitate de “ardere lenta”. Aceasta inseamna de fapt ca energia lor calorica este utilizata mai lent si mai eficient decat a carbohidratilor cu continut mai mic de fibre. Mai multe despre cartofii dulci in articolul: 5 imense beneficii de sanatate ale cartofilor dulci

Merele, sfecla, merisoarele si morcovii

Este o veche zicala cum ca „un mar pe zi tine doctorul departe”. Asta este asa de adevarat, in special cand vine vorba de cele organice; ele sunt de obicei cu mult mai proaspete si mai gustoase. Consumul merelor, in special al celor organice, se stie ca ajuta suferinzilor de fibromialgie. Merele suny pline insa de multe alte substante benefice corpului cum ar fi vitamine si fibre de calitate. Citeste mai multe despre proprietatile merelor in articolul: De ce marul este unul dintre cele mai vindecatoare superalimente din lume

Merisoarele au fost utilizate mai intai pentru a ajuta la tratarea infectiilor tractului urinar.
Consumul merisoarelor sau sucul de merisoare va ajuta la prevenirea infectiei cu bacteria E. Coli, impiedicand-o sa adere la peretii tractului urinar. Sucul de merisoare trebuie sa fie viu, presat la rece, nu sucul care este vandut in magazine, care este plin de cantitati copioase de zahar. Consumul merisoarelor si a sucului de merisoare va ajuta la eliminarea fluida a oricaror toxine sau resturi care ar putea sa se ascunda in corpul tau.

Morcovii ofera atat de multe cand sunt mancati. Nu doar ca ei constituie o excelenta gustare, dar un morcov crud poate oferi pana la 13 500 UI de vitamina A. Aceasta inseamna ca el contine o gramada de antioxidanti care ajuta la lupta impotriva radicalilor liberi si deteriorarii celulare. Consumul a doi morcovi pe zi poate reduce nivelul colesterolului cu pana la 20%. Mai multe despre proprietatile minunate ale morcovilor in articolul: La ce sunt buni morcovii

Dat fiind ca este un agent excelent de lupta anticancer, sfecla rosie ofera o multime de beneficii pentru sanatate. Sfecla este bogata in potasiu si foarte buna pentru curatirea ficatului si a sangelui.

Continutul ridicat de fier , recomanda sfecla in special pentru femeile gravide,  de asemnea pentru tratarea si prevenirea anemiei, leucemiei si este benefica dupa transfuzii.

Bogata in fibre, ajuta la curatarea organismului si previne constipatia. Ajuta deasemenea la asimilarea altor alimente datorita continutului ridicat de rubidiu care stimuleaza sucurile gastrice. Mai multe in articolul : Ce mancam iarna : Sfecla – concentratii mari de polifenoli si betalaina

Diferite fructe si legume ofera o modalitate simultana de a manca sanatos si a lupta cu infectia in aceasta perioada de schimbare a temperaturii. Incercati sa introduceti cat mai des astfel de alimente sezoniere in alimentatia voastra si corpul va va rasplati pe deplin.

Sursele pentru acest articol includ:

http://www.thedailygreen.com
http://www.dailymail.co.uk
http://www.womenshealthmag.com
http://science.naturalnews.com
- alimente toamna

Like Share Share Tweet579 vizualizari

Postat in categoria Dieta

Etichete: alimente, morcovii, sfecla, toamna,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Motive pentru a zâmbi

Motive pentru a zâmbi

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Hepatita B: o abordare naturopata

Hepatita B: o abordare naturopata

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE