AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Tabra detox toamna 2017 - 12-19octombrie | 9-16 noiembrie

Alimente care creeaza mucus si alimente care elimina mucusul

Oricine are mucus in corp si pana la un moment dat acesta are rolul sau foarte util. Insa in momentul in care secretia de mucus apare ca reactie a corpului la anumite alimente sau elemente din mediul inconjurator , problemele incep sa apara in special in cadrul aparatului repirator!

Alimente care creeaza mucus:

- Lactatele – produsele lactate precum laptele, smantana, iaurtul, branza si inghetata sunt principala sursa de mucus cauzat de alimente. Flegma groasa, iritanta, este produsa in gat de aceste tipuri de alimente. De asemenea acestea ar putea sa faca mucusul deja existent mai gros si mai dur. Fii precaut daca ai alergie la lactate, intrucat laptele nu este usor de digerat.

- Produsele de origine animala – alimentele obtinute de la animale, carnea de animale si pasari, ouale, pot cauza probleme cu mucusul. Aceste alimente pot determina o acumulare de mucus in gat, deoarece sunt bogate in proteine. Ar fi o idee buna daca optezi pentru acest gen de carne, sa te orientezi spre produsele organice.

- Grasimile si uleiurile – grasimile si uleiurile obtinute de la animale ar trebui evitate. Untura, untul si acizii grasi omega-6 sunt inclusi pe aceasta lista. Uleiurile de in, floarea-soarelui, porumb si masline sunt optiuni mult mai bune.

- Cerealele – faina de grau procesata, produsele precum painea, pastele si cerealele procesate ar trebui reduse din alimentatie, in timp ce consumul de orz, porumb, mei si quinoa ar trebui sporit.

- Bauturile – de obicei nu iei in considerare bauturile atunci cand te gandesti la mucus. Totusi, cateva bauturi obisnuite, precum ceaiul negru, cafeaua, bauturile cu ciocolata, milkshake-urile, alcoolul si bauturile racoritoare indulcite pot cauza acumulare de mucus.

Alimente care elimina mucusul:

- Fructele si legumele – fructele si legumele furnizeaza antioxidanti, nutrienti care intaresc capacitatea corpului nostru de a lupta cu boala si infectiile. Alimente precum macrisul, usturoiul, ceapa, muraturile si lamaile ajuta la reducerea productiei de mucus. Alimente precum varza, cartofii si bananele ar putea spori producerea de mucus. Fructele de padure, verdeturile, broccoli, rosiile, citricele si ardeii sunt deosebit de bogate in antioxidanti.mucus

- Uleiul de masline – grasimea nesaturata, sanatoasa pentru inima, poate fi obtinuta prin utilizarea uleiului de masline. Uleiul de masline produce efecte ce adesea reduc simptomele bronsitei. Incearca sa schimbi sursele de grasime saturata din dieta ta, precum untul si margarina, cu ulei de masline, daca esti deja predispus la mucus. Si mai bine ar fi sa folosesti uleiul d emasline impreuna ca verdeturi si lamaie - adica o salata delicioasa.

- Fluidele calde – fluidele calde sunt o optiune linistitoare. Sorbitul fluidelor de-a lungul zilei ajuta corpul sa evacueze toxinele si favorizeaza hidratarea, care te ajuta sa te vindeci mai rapid. Ceaiul, fierturile/borsurile de legume ajuta la alinarea mucusului si sunt eficiente in reducerea durerilor de gat.

Surse utilizate: http://positivemed.com/2013/09/01/foods-create-eliminate-mucus/  - mucus

Like Share Share Tweet426383 vizualizari

Postat in categoria Invatam impreuna

Etichete: alimente, mucus, sfaturi,

Comentarii recente:
Rodica22 November 2014 14:02Raspunde

Stiam de la bunica faptul ca la raceli (dar mai ales in caz de bronsita, chiar importiva sinusitei) se prepara un ceai de ceapa indulcit cu miere de albine. Hreanul proaspat razalit, inhalatie (desi lacrimeaza ochii, incepe sa curga mai tare nasul) e minunat !!!!! Inhalatie facuta cu sare iodata (se fierbe apa, se lasa la racorit putin, iar mai apoi se face inhalatia). Sunt foarte multe produse naturale care NU au contraindicatii !!!

Toni13 February 2016 15:38Raspunde

„Grasimile si uleiurile – grasimile si uleiurile obtinute de la animale ar trebui evitate. Untura, untul si acizii grasi omega-6 sunt inclusi pe aceasta lista. Uleiurile de in, floarea-soarelui, porumb si masline sunt optiuni mult mai bune.” Uleiul de floarea soarelui si uleiul de porumb sunt uleiuri preponderent omega-6, adica pro-inflamatorii. Deci NU pot fi recomandate!!! Uleiul de in este un ulei omega-3 iar cel de masline, omega-9.

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Legatura dintre avort si aparitia cancerului la sân

Legatura dintre avort si aparitia cancerului la sân

Etapele de dezvoltare ale embrionului uman, de la conceptie pana la nastere

Etapele de dezvoltare ale embrionului uman, de la conceptie pana la nastere

Chimenul-comoara din camara: 13 beneficii pentru sanatate

Chimenul-comoara din camara: 13 beneficii pentru sanatate

11 beneficii uimitoare ale cardamomului

11 beneficii uimitoare ale cardamomului

13 beneficii surprinzatoare ale cuisoarelor

13 beneficii surprinzatoare ale cuisoarelor

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE