meniu
Diete

11 modalități de a reduce pofta de mâncare și a pierde în greutate

Adesea, în lupta împotriva excesului de greutate, inamicul principal devine foamea excesivă. Haideți să vedem cum putem să reducem pofta de mâncare pentru a pierde kilogramele în plus fără a renunța la alimentele preferate.

Cum să reduci pofta de mâncare

Apetitul puternic te face să dai raid la frigider, chiar dacă nu vrei. Pentru majoritatea oamenilor care doresc să slăbească, foamea constantă se transformă într-o problemă gravă, care nu este ușor de rezolvat. Dar poți!

1. Încearcă să bei mai multă apă

De multe ori ni se pare că ne este foame, deși este de fapt o sete banală. Un pahar de apă băut cu jumătate de oră înainte de masă te va ajuta să mănanci mai puțin. În fiecare zi trebuie să bei cel puțin 6 pahare de apă simplă. Iubitorii de cafea, pot adăuga un pahar la fiecare ceașcă băută: cofeina are efect diuretic și elimină bine lichidul din organism.

2. Alege alimente care reduc pofta de mâncare

Principala substanță care ghidează creierul și îl face să semnalizeze nevoia de a mânca este glucoza. Concentrația sa afectează capacitatea de a simți foamea.

Cu toate acestea, există alimente care îți mențin pofta sub control, afectându-ți glicemia:

Include mai multe produse cu un indice glicemic scăzut în alimentația ta și nu îți va fi frică de nicio senzație de foame. Doar nu merge la extreme, încercând să abandonezi complet carbohidrații - până la urmă, aceasta este principala sursă de energie pentru creier.

Descoperă Dieta mediteraneană - ghid complet pentru vegetarieni (include meniu săptămânal)

3. Mestecă bine mâncarea

Pentru a se primi la nivelul creierului un semnal de saturație, este nevoie de aproximativ douăzeci de minute. În acest timp, poți reuși să umpli stomacul peste măsură. Așa că mănâncă încet, încearcă să transformi fiecare masă într-un ritual.

4. Mănâncă numai dacă într-adevăr îți este foame

O greșeală obișnuită care duce la obezitate și la un sentiment necontrolat de foame este o masă pentru companie. În plus, mulți au un obicei de a diminua stresul mâncând, ceea ce, de asemenea, nu este bine.

5. Nu-ți fixa limite grele

O bucată de ciocolată neagră, o mână de prune uscate, nu îți vor afecta talia, dar te vor ajuta perfect în lupta împotriva foamei. Este mai bine să mănânci câteva bunătăți acum, decât să suferi 2 zile și apoi să devorezi câteva prăjituri simultan.

6. Dormi suficient

Deficitul de somn duce la scăderea nivelului de leptină din organism și, din această cauză, apetitul crește.

7. Periați-vă dinții în orice situație ciudată

O observație interesantă: este suficient să te speli pe dinți sau să folosești apă de gură, iar apetitul va dispărea ca prin minune.

8. Nu face pauze lungi între mese

Încearcă să mănânci de 5-6 ori pe zi în porții mici. Merele, morcovii sau brânza de casă cu conținut scăzut de grăsime, consumate ca gustare, vor ajuta la prevenirea foamei severe. În plus, alimentația fracțională frecventă accelerează metabolismul și ajută la pierderea în greutate fără prea mult efort.

9. Alege alimentele proteice

Alimentele bogate în proteine ​​includ chefirul, leguminoasele și brânza de casă. Dacă menții un anumit nivel de aminoacizi în sânge, va fi mult mai puțin probabil să simți foamea. În plus, proteinele accelerează procesele metabolice, ceea ce duce la pierderea kilogramelor în plus.

Află mai multe despre Dieta alcalină

10. Aromaterapia

Uleiurile esențiale sunt o modalitate excelentă de a reduce pofta de mâncare. Sunt indicate următoarele tipuri de uleiuri esențiale: mentă, cafea, piersic, ciocolată, ienupăr, măr verde.

11. Ocupații care îți distrag atenția

Pentru a distrage gândurile despre mâncare, poți utiliza un mod simplu, dar eficient - curățarea toaletei, spălarea vaselor etc. Oricum aceste lucruri trebuie făcute, astfel prinzi doi iepuri deodată!

Astfel, urmând aceste recomandări, îți poți reduce pofta de mâncare și nu vei experimenta ”atacuri de foame”. Pierde greutatea rapid și cu plăcere!

Text: Irina Locoman

Despre autoare: Irina Locoman are 28 de ani, este căsătorită și are 3 copilași. Scrie, ca freelancer, articole pe diferite teme, dar proiectul ei de suflet este propriul site, dedicat mămicilor: www.suntmamica.com

Când scrie - o face pentru a aduce un folos cititorului. Iși dorește ca femeile noastre să fie informate și destepte! Să fie independente - nu marionete ale soților lor. „Mi-aș dori să avem familii fericite, copii sănătoși și as vrea să contribui la asta, măcar cu puținul pe care îl aduc în fiecare articol”. (Irina Locoman)

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#dieta #kilograme in plus #pofta de mancare #slabit

Ce au mai parcurs alti cititori...

Postul intermitent – o metodă nouă de slăbit, cu multe beneficii pentru sănătate

Postul intermitent – o metodă nouă de slăbit, cu multe beneficii pentru sănătate

Dieta mediteraneană - ghid complet pentru vegetarieni (include meniu săptămânal)

Dieta mediteraneană - ghid complet pentru vegetarieni (include meniu săptămânal)

Dietă şi nutriţie. O abordare ayurvedică

Dietă şi nutriţie. O abordare ayurvedică
Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal
inspirație verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.