AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

Trei pozitii simple de yoga ce te ajuta sa te relaxezi si sa pierzi in greutate

Exercitiile de yoga sunt binecunoscute pentu reducerea efectelor stresului asupra organismului, dar sunt si una dintre cele mai eficiente metode pentru a scapa de depozitele nedorite de grasime, in special in cazul persoanelor trecute de 40 de ani.

Da, yoga poate fi practicata pentru a scapa de kilogramele in plus. Motivul: studii clinice au aratat faptul ca yoga scade nivelurile hormonilor de stres si creste sensibilitatea la insulina - un semnal trasmis corpului de a consuma nutrientii pentru a genera energie, in loc sa ii depoziteze in straturi de grasime.

Urmatoarele exercitii de yoga va vor ajuta sa va intariti musculatura bratelor, picioarelor, feselor si a abdomenului. Veti avea nevoie de o salteluta  sau un prosop mai gros. Repetati seriile de exercitii de cel putin 3 ori pe saptamana, mentinand fiecare pozitie timp de 3-5 respiratii complete. Pentru a obtine rezultate mai rapide puteti mari durata de mentinere a fiecarei pozitii intre 5 si 8 respiratii complete - echivalentul a 10-16 secunde si cresteti numarul repetarilor fiecarui exercitiu de 2 sau 3 ori.

Inainte de a incepe antrenamentul incercati sa va detasati prin respiratii lungi si controlate. Miscarile nu trebuie sa fie bruste, ci usoare si controlate ca si cum va lasati corpul sa va fie modelat de o alta persoana.

  Miscarea principala: Crescendo

Stati in picioare, cu varfurile degetelor de la picioare orientate inainte si bratele de o parte si de alta a corpului. Inspirati adanc si ridicati treptat bratele deasupra capului, incercand parca sa atingeti cu varful degetelor tavanul. Expirati si aplecati-va inainte din bazin, lasand bratele jos treptat - indoind eventual si genunchii. Inspirati din nou si pe masura ce expirati, aduceti piciorul drept in spate, ca pentru o fandare - piciorul stang indoit la 90 de grade , genunchiul sa fie proiectat peste glezna iar piciorul drept intins. Inspirati din nou si ridicati bratele. Privirea trebuie sa fie mereu inainte si spatele drept. Mentineti pozitia cateva secunde dupa care reveniti la pozitia initiala, schimband de data aceasta piciorul.

salcia Miscarea principala: Salcia

Picioarele apropiate, bratele in lateral. Ridicati talpa dreapta si sprijiniti-o de interiorul pulpei stangi, tinand genunchiul drept indoit spre exterior. Sprijiniti palmele in dreptul pieptului si mentineti-le asa timp de 2 respiratii profunde. La a 3 a inspiratie, ridicati bratele deasupra capului, cu palmele orientate spre tavan. Expirati si la urmatoarea respiratie inclinati trunchiul inspre stanga. Respirati din nou si contractati muschii mentinand pozitia. Faceti repetari de 3 pana la 5 ori, schimband alternativ piciorul de sprijin.

balansoarulMiscarea principala: Balansoarul

Din pozitia "sezut", cu picioarele indoite, talpile pe podea, trunchiul drept, lasati-va pe spate sproximativ 45 de grade ridicand concomitent picioarele astfel incat calcaiele sunt paralele cu podeaua si talpile bine intinse. Inspirati, extinzand bratele si picioarele - mentineti-le lipite. Expirati coborand trunchiul si picioarele astfel incat sa formeze un V mai larg deschis. Respirati si ridicati, dupa care coborati trunchiul si picioarele incercand sa mentineti pozitia de V. Faceti 3 pana la 5 repetari.

Exercitiile de yoga trebuie efectuate pe un fundal sonor relaxant astfel incat sa va puteti concentra asupra ceea ce aveti de facut. Este de preferat ca exercitiile sa fie facute fie dimineata foarte devreme, pentru un plus de enegie si o dispozitie buna, fie seara inainte de culcare pentru a va relaxa si a va destinde. Vom continua sa publicam diverse seturi de exercitii si asteptam parerile voastre cu privire la importanta activitatii fizice in viata noastra.

Surse:

Prevention Magazine 

Like Share Share Tweet15499 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Corp

Etichete: echilibru, minte, relaxare, spirit, stres, yoga,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Ştiinţa confirma beneficiile somnului de după-amiază

Ştiinţa confirma beneficiile somnului de după-amiază

5 lucruri pe care părinţii nu ar trebui să le spună niciodată copiilor, conform specialiştilor

5 lucruri pe care părinţii nu ar trebui să le spună niciodată copiilor, conform specialiştilor

Trateaza sciatica cu un plan alimentar personalizat

Trateaza sciatica cu un plan alimentar personalizat

Subconştientul tau vegheaza in permanenta

Subconştientul tau vegheaza in permanenta

Cum să depăşeşti sentimentul de singurătate când trăieşti pe cont propriu

Cum să depăşeşti sentimentul de singurătate când trăieşti pe cont propriu

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE