AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

Un ritual de 15 minute pentru o reducere substantiala a stresului

Felul in care-ti incepi dimineata da tonul intregii zilei. Stim cu totii acest lucru. Daca incepi ziua cu stangul, sunt sanse mari ca si restul zilei sa fie la fel. Sa te dai jos din pat cu smartphone-ul in mana verificandu-ti emailul nu e cel mai bun mod de a-ti incepe ziua daca esti deja super stresat.

Tot mai multe persoane sunt de parere ca un ritual constructiv de dimineata ar putea fi solutia. Daca incluzi acest ritual intre trezirea de dimineata si inceputul zilei, ai toate sansele sa-ti traiesti viata mai conectat la realitate, ceea ce ne dorim cu totii in lumea agitata de azi. Ritualul de dimineata poate include o combinatie intre citit, miscare si meditatie. Stiu din propria mea experienta, dar si din experienta altor oameni cat de eficient poate fi un astfel de ritual dimineata.

Dar ce te faci cu diminetile in care te trezesti cu gandul la agenda incarcata si drumurile de facut? Sau diminetile in care doar gandul de a sta si a medita pare o adevarata tortura?

Vorbesc de acele dimineti in care sari cu totul peste rutina de dimineata, facand restul zilei sa para ca o cursa pe o banda de alergat care nu are buton de oprire. Zile cand vine ora 3 dupa-amiaza si mananci o punga de covrigi din sertar, cu teama ca mananci prea mult.

Pentru multi, gestionarea stresului prin mancare este o lupta zilnica. Sarind peste ritualul de dimineata nu face decat sa inaspreasca lupta. Pentru un inceput de zi mai constructiv trebuie sa incepi sa fii mai constient inca din momentul in care deschizi ochii.

Asa ca urmatoarea data cand vei dori sa-ti pui in practica ritualul de dimineata sau daca vrei sa incepi sa ai unul, dar nu stii cum, te invit sa incerci cele de mai jos. Am creat niste pasi simpli care sa te ghideze sa-ti incepi ziua fara ca stresul sa inceapa sa se instaleze.

1. Pune-ti in palma 1 sau 2 picaturi de ulei esential de grapefruit sau portocala.

Freaca-ti mainile intre ele, de vreo 10 ori. Aseaza-ti mainile deasupra nasului si a gurii si respira adanc de vreo cinci ori. Nu trebuie sa folosesti un anumit tip de respiratie; respira asa cum o faci de obicei.

2. Ia o coala de hartie, un pix si fa o lista.

Scrie pe ea tot ceea ce te apasa, te streseaza sau iti ocupa mintea. Scapa de aceste lucruri. Nu te chinui sa le incluzi in agenda de lucru sau in vreun calendar electronic. Daca sunt importante, isi vor gasi ele loc in sistem mai tarziu.

3. Fa exercitii cinci minute.exercitii usoare pentru acasa sau la birou

Nu conteaza ce exercitii faci; doar misca-te, cu capul si cu corpul. Danseaza pe melodia preferata, rostogoleste-te pe jos, sari pe o mini trambulina, roteste-ti capul sau scutura din umeri, fa exercitii care sa te faca sa te simti bine si natural in corpul tau.

Prin educarea corpului sa gestioneze stresul intr-un cu totul alt mod, creezi o noua abordare pozitiva. Acest ritual simplu poate fi facut in 15 minute sau mai putin oriunde acasa (sau chiar la birou).
Incearca si vezi cum te va ajuta sa incepi si sa continui ziua, cu o mai buna concentrare, o mai buna motivatie si mult mai putin stres. Daca nu ai 15 minute, alege unul dintre cei trei pasi si incepe de acolo. Cele mai eficiente practici sunt cele care-si gasesc un loc in mod natural in rutina ta zilnica. Nu cele pe care simti ca “trebuie” sa le faci.
Sursa:http://www.mindbodygreen.com/0-14464/morning-ritual-to-dramatically-reduce-stress.html

Like Share Share Tweet6191 vizualizari

Postat in categoria Invatam impreuna

Etichete: exercitii fizice, reducerea stresului, sanatate,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Motive pentru a zâmbi

Motive pentru a zâmbi

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Hepatita B: o abordare naturopata

Hepatita B: o abordare naturopata

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE