AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

5 motive pentru a include flotarile in rutina zilnica de exercitii

Nu exista prea multe exercitii care sa implice fiecare muschi din corp, sa arda suficiente calorii si sa tonifice abdomenul rapid. Din fericire, flotarile sunt unul dintre exercitiile care confera beneficii majore fara sa necesite prea mult timp. Aceste miscari trei-in-una consolideaza centrul de greutate, intaresc partea superioara a corpului si muschii femurali si dupa repetarea acestor miscari pentru doar cateva minute vei simti cum intreg corpul tau a lucrat la maximum. Totusi, pe masura ce avansezi in programul zilnic, e recomandat sa iei o pauza o data la 2-3 zile pentru a permite corpului sa-si revina dupa efortul sustinut pe care l+a facut.

Iata câteva motive pentru care e bine sa incluzi flotarile in rutina ta de exercitii:

1. Intaresc partea superioara a corpului.

Marind progresiv numarul de flotari zilnic iti intaresti partea superioara a corpului fara sa fii nevoit sa ridici greutati. Flotarile lucreaza pieptul si umerii, dezvoltand eficient aceasta zona a corpului.

2. Consolideaza centrul de greutate (fara sa provoace dureri!)

Desi flotarile sunt considerate exercitii pentru partea superioara a corpului, fiecare muschi din corp este implicat daca sunt facute corect: muschii transverse abdominus si rectus abdominus lucreaza din greu pentru a mentine echilibrul coloanei vertebrale. Acest lucru intareste si tonifica stomacul fara sa produca leziuni. Flotarile sunt modalitatea cea mai rapida de a obtine un stomac bine definit.

3. Furnizeaza energie rapid.

Cand te simti molesit, fa cateva flotari si iti vei spori rapid nivelul de energie. Exercitiul imbunatateste circulatia, incalzeste corpul si stimuleaza creierul. Chiar daca cei de langa tine se vor uita lung la tine cand te asezi pe jos si incepi sa faci flotari, vei aprecia energia si eficienta cu care te incarci dupa terminarea exercitiilor.

4. Maresc masa musculara.

Masa osoasa tinde sa scada odata cu varsta, creand o predispozitie a oaselor pentru fracturi. flotariEste esential sa practici exercitii cu greutati pentru a mentine a oasele puternice. Flotarile intaresc grupele principale de muschi, precum si coatele si incheieturile, reducand riscul de fracturi.

5. Maresc rata metabolica.

Flotarile implica mai multi muschi in acelasi timp, obligând inima sa pompeze mai mult sânge si accelerând respiratia. Ritmul metabolic se mareste, astfel, contribuind la pierderea in greutate. Este un avantaj semnificativ, pe langa intarirea muschilor, pentru mentinerea in forma a corpului.
Flotarile sunt bune pentru cresterea masei musculare slabe, arderea grasimilor si imbunatatirea formei fizice.

Vrei sa le incerci? Iata cum sa incepi

Mai întâi trebuie sa faci cateva minute de incalzire a incheieturilor, pentru a-ti intra intr-un ritm. Dansul, sariturile sustinute cât ?i mi?carile simple de rotire a incheieturilor sunt un bun start. Pentru inceput e bine sa faci exact atâtea flotari câte poti fara intrerupere.

Cand obosesti, te opresti. Numarul de flotari pe care l-ai facut la inceput este cel cu care vei incepe ziua urmatoare. De exemplu, daca faci trei flotari fara intrerupere, atunci trei vei face si in zilele urmatoare.

In fiecare zi, insa, mai adaugi inca doua flotari, chiar daca ai nevoie sa faci pauza pentru a le termina pe toate. Deci, daca, dupa cele trei, ai ajuns in ziua urmatoare la patru flotari fara intrerupere, te odihnesti si mai faci inca una, pentru a ajunge la doua in plus fata de numarul de la care ai inceput. In a treia zi, vei ajunge la sapte.

E o modalitate foarte buna pentru a construi forta.

Este de asemenea foarte important sa inveti cum sa respiri in timp ce faci flotarile pentru a maximiza efectul acestora: trebuie sa inspiri pe masura ce lasi corpul in jos si sa expiri atunci când te ridici de la sol. Incearca sa te controlezi astfel incât sa nu existe pauze in timpul carora sa-ti tii respiratia intre ridicari.

Sursa: http://www.hundredpushups.com/questions.html

Like Share Share Tweet67474 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Corp

Articole similare

Comentarii recente:
Calorii Flotari03 June 2016 19:50Raspunde

Nu se consuma foarte multe calorii prin flotari. http://www.calculator-calorii.ro/consumate/flotari Pentru slabit , cel mai bun exercitiu este alergarea.

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

O metodă surprinzător de simplă de a-ţi distrage atenţia de la griji

O metodă surprinzător de simplă de a-ţi distrage atenţia de la griji

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Cum îţi dai seama că mănânci prea multă sare?

Cum îţi dai seama că mănânci prea multă sare?

6 vitamine şi minerale care stimulează funcţia creierului

6 vitamine şi minerale care stimulează funcţia creierului

Sunetele relaxante din natură au efect terapeutic asupra corpului

Sunetele relaxante din natură au efect terapeutic asupra corpului

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE