AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

Legume crude sau sub forma de suc pentru o viata mai sanatoasa

O modalitate excelenta de imbunatatire a sanatatii este de a te asigura ca mananci multe legume proaspete, care au fost cat se poate de putin procesate si sunt crude, organice si cultivate local. Problema este ca nu oricine poate manca legume crude. Pentru a rezolva aceasta problema, dieteticienii recomanda sucurile din legumele proaspete. Pacientii care isi imbunatatesc sau isi refac sanatatea si nu pot manca hrana in mod direct, pot in loc de aceasta sa bea sucuri din legume.

Este recomandat, din motive de sanatate, sa se consume legume organice, mai degraba decat cele care sunt cultivate in mod conventional. Aceasta deoarece acele legume cultivate conventional sunt de obicei stropite cu fertilizatori chimici sau pesticide.Unele din acestea mai sufera si radiatii ionizante si sunt considerate organisme modificate genetic – OMG. Agentia pentru Protectia Mediului SUA (EPA - Environmental Protection Agency), declara ca 60% dintre ierbicide, 90 % dintre fungicide si 30% dintre insecticide sunt cancerigene. Ele distrug sistemul nervos si duc la o gramada de probleme de sanatate, datorita puternicelor si daunatoarelor lor chimicale.

Transformarea in sucuri este o cale excelenta de a obtine o cantitate suficienta de legume proaspete in dieta.

Acesta activitate este mai putin consumatoare de timp, in special daca se foloseste un aparat bun. Cei ce au incercat asta pentru prima oara, au realizat ca nu este dificil si sucuri legume este foarte simplu de facut. Oamenii ar trebui sa extraga sucurile din legume datorita absorbtiei a mai multi nutrienti in corp, a unui mai bun consum de alimente sanatoase si a unei mai largi varietati de legume incluse in dieta. Cei ce incearca asta pentru prima oara ar trebui sa extraga sucurile din legumele de care ei se bucura atunci cand servesc o mancare delicioasa.

Exista multe feluri de legume care sunt excelente pentru suc sau se consuma crude datorita nutrientilor ce intaresc sanatatea. Legumele dar si unele fructe care sunt cel mai puternic recomandate sunt asparagusul, frunzele de sfecla, conopida, frunzele de papadie, escarole (andive cu frunze late), varza verde si rosie, gulii, ceapa, laptuca (salata verde), bok choy(soi de varza chinezeasca), telina, andive, fenicul, kale(varza furajera), patrunjel, spanac, rosii, castravezi, dovlecei, varza de Bruxelles, varza chinezeasca, napi si chives – o planta similara ceapa verde, dar din familia liliacului. Legumele care nu ar trebui sa fie prea des facute suc sunt dovlecul de iarna, sfecla, jicama (napi sau cartofi mexicani), morcovii si vinetele, datorita inaltului lor continut de carbohidrati. Cartofii sunt o alta leguma pe care ar trebui sa o evitati cand este vorba de suc.

Pentru a face sucurile de legume mai gustoase si mai deliciose, sunt anumite ingrediente ce pot fi adaugate. Unul dintre acestea este nuca de cocos, ea da o aroma placuta si este o excelenta sursa de grasimi pentru echilibrarea mancarii. Nuca de cocos mai are si trigliceride cu lungimea medie a lantului molecular, care furnizeaza multe beneficii de sanatate.

Merisoarele pot sa fie de asemenea incluse ca fiind recomandate de cercetatori, deoarece astfel de fructe au un nivel de cinci ori mai inalt de antioxidanti decat brocoli. Acest lucru ajuta la protectia oamenilor de cancer, boli cardiovasculare si atacuri cerebrale. Pentru fiecare portie de suc trebuie folosite 135 g de merisoare.

Limetele si lamaile pot si ele sa fie adaugate sucurilor de legume, deoarece ele le confera o aroma placuta si un inalt continut de vitamina C. Poate fi adaugat si ghimbir proaspat, deoarece potrivit studiilor, amplifica sanatatea cardiovasculara si previne arterioscleroza, reduce nivelul colesterolului si previne oxidarea LDL ( lipoproteinelor cu densitate scazuta, asa-zisul colesterol „rau”).

Legumele sunt importante in dieta din motive de sanatate. Cei ce nu pot manca legume crude, ar trebui sa le incerce sub forma de suc.

Sursele pentru acest articol includ:
http://science.naturalnews.com
http://www.ehow.com
http://juicing-for-health.com - legume

Like Share Share Tweet7195 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Dieta

Etichete: legume, sanatate, sucuri,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Cele 7 emotii principale si impactul lor asupra sanatatii

Cele 7 emotii principale si impactul lor asupra sanatatii

Tratarea naturala a mastitei, cea mai frecventa infectie a alaptatului

Tratarea naturala a mastitei, cea mai frecventa infectie a alaptatului

Cum ameliorezi simptomele  herpesului tinand cont de cateva sfaturi simple

Cum ameliorezi simptomele herpesului tinand cont de cateva sfaturi simple

Nu mai arunca cojile de banane! Iata 5 feluri inedite de a le refolosi

Nu mai arunca cojile de banane! Iata 5 feluri inedite de a le refolosi

Vrei să te laşi de fumat? Iată 6 alimente care te vor ajuta să scapi de dependeţa de nicotină

Vrei să te laşi de fumat? Iată 6 alimente care te vor ajuta să scapi de dependeţa de nicotină

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE