AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

Ai destule fibre in alimentatia ta?

Iti iei zilnic cantitatea optima de fibre?

Un nou studiu facut  pe mai mult de 23.000 de persoane, arata ca cei care consuma cantitati mici de fibre in dieta lor, au un risc mai mare de obezitate, sindrom metabolic si inflamatie cardiovasculara.

In plus, cercetatorii au descoperit ca se consuma in general cantitati mai mici de fibre, decat cantitatile recomandate..

"Descoperirile noastre, indica faptul ca, in randul unui esantion reprezentativ la nivel national pe adulti, consumul de fibre alimentare a fost in mod constant sub nivelul total recomandat in anii de ancheta" a declarat Cheryl R. Clark, cercetator.

Femeile cu varsta intre 19 si 50 ani trebuie sa consume 25 de grame de fibre in fiecare zi, in timp ce barbatii ar trebui sa consume 38 de grame, in conformitate cu liniile directoare. Iar femeile cu varsta de peste 50 de ani ar trebui sa consume 21 de grame de fibre in fiecare zi si barbati cu varsta de peste 50 de ani ar trebui sa consume 30g.

Cu toate acestea, studiul publicat a aratat ca aportul mediu de fibre alimentare a fost de 16,2 grame in fiecare zi, pentru toate grupele de varsta si sexe.

Consumul de fibre nu protejeaza doar inima, dar poate scadea riscul producerii unui accident vascular cerebral si chiar prelungi viata.

Alimentele cum ar fi fructele, legumele, nucile si leguminoasele sunt bogate in fibre, in timp ce alimentele procesate si cerealele rafinate sunt sarace in fibre. O ceasca de zmeura, de exemplu, are in total 8 grame de fibre, in timp ce un mar cu coaja are 4,4 grame de fibre si o cana de linte are 15,6 grame de fibre. Carnea si produsele de la animale nu au deloc fibre.

Sursa pentru acest articol:

http://www.huffingtonpost.com/2013/10/25/fiber-metabolic-syndrome-diet-obesity_n_4123663.html -fibre

Like Share Share Tweet13512 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Invatam impreuna

Etichete: alimentatie, dieta, fibre, sanatate,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

O metodă surprinzător de simplă de a-ţi distrage atenţia de la griji

O metodă surprinzător de simplă de a-ţi distrage atenţia de la griji

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Cum îţi dai seama că mănânci prea multă sare?

Cum îţi dai seama că mănânci prea multă sare?

6 vitamine şi minerale care stimulează funcţia creierului

6 vitamine şi minerale care stimulează funcţia creierului

Sunetele relaxante din natură au efect terapeutic asupra corpului

Sunetele relaxante din natură au efect terapeutic asupra corpului

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE