Corp

Cum sa-ti relaxezi muschii fara analgezice

Tensiunea musculară este des întâlnită în perioada sărbătorilor de iarnă, însă acest lucru nu înseamnă că este ceva normal. Stresul sezonului se face simţit în special în zona gâtului şi a umerilor, &ic

Tensiunea musculara este des intalnita in perioada sarbatorilor de iarna, insa acest lucru nu inseamna ca este ceva normal. Stresul sezonului se face simtit in special in zona gatului si a umerilor, in muschii spatelui si a gambelor. Ce putem face pentru a elimina durerile musculare si incordarea fara analgezice si efectele lor neplacute? Iata cateva metode naturale de relaxare a muschilor:

Aplica ulei de magneziu

Uleiul de magneziu este, de fapt, o combinatie de clorura de magneziu diluata cu apa distilata. Incordarea muschilor este, de obicei, semnul unei deficiente de magneziu, de aceea remedierea acesteia este strategia cea mai simpla de a inlatura tensiunea.

Conform cercetarilor publicate in "Revista Colegiului American de Nutritie", in medie, o femeie isi acopera doar 68% din necesarul de magneziu. Iar la barbati este, cel mai probabil, aceeasi situatie. Cea mai buna si mai rapida metoda pentru absorbtia magneziului in corp este prin aplicare cutanata. Se poate unge cu 1-2 picaturi zona afectata sau se pulverizeaza cu ulei. Crampele picioarelor, ale talpilor si chiar umerii incordati se relaxeaza semnificativ in decurs de 10 - 20 de minute. Uleiul de magneziu poate fi gasit in magazinele naturiste.

Se poate face si o baie cu saruri epsom pentru un aport rapid de magneziu.

Bea ceai de ghimbir

Ghimbirul este una dintre cele mai bune plante pentru dureri musculare, inflamatie si incordare. Ghimbirul contine compusi cu proprietati antispastice, ameliorand crampele muschilor tensionati.

Se taie o bucata de ghimbir cam de 2.5 cm si se fierbe intr-un litru de apa timp de 45 de minute. Se strecoara si se beau cate trei cani pe zi. Sau se pot folosi capsule sau tinctura cu ghimbir. Se vor respecta instructiunile de utilizare si consum, in functie de produsul ales.

Trebuie consultat medicul in cazul tratamentelor cu medicamente de subtiere a sangelui.

Fa exercitii de intindere (stretching)

Exercitiile de intindere ajuta la eliberare tensiunii musculare. Muschiul afectat trebuie mentinut intins. Se repeta. Nu trebuie sa faci yoga, insa cateva exercitii de baza te pot ajuta sa scapi de tensiunea acumulata in muschi.

Fa exercitii de respiratie

Respiratia profunda poate incetini productia de hormoni de stres ai corpului, implicati in incordarea muschilor. In acelasi timp, mareste distributia de oxigen in zonele incordate. Chiar si un singur minut de respiratii profunde (dar nu fortate) pot elibera in mare parte tensiunea.

Se respira pe nas, pana in abdomen. Stomacul trebuie sa se ridice la inspiratie. Apoi, se expira tot aerul.

Foloseste presopunctura

Gaseste zona centrala a muschiului si exercita presiune asupra ei cu ajutorul degetului. Poate lua cam 1-2 minute, insa muschii de regula se relaxeaza cu ajutorul presopuncturii - o forma de acupunctura, dar fara ace. Exista multe carti care te pot invata punctele de presopunctura pentru eliberarea durerii si tensiunii musculare, insa, chiar si fara acestea, prin exercitarea unei presiuni asupra zonei celei mai dureroase a muschiului, se poate simti o imbunatatire si chiar una rapida.

Pentru rezultate optime ar putea fi nevoie sa apesi zona afectata cateva minute. Desigur, aceasta metoda nu se recomanda in ranile deschise, muschi, tesuturi sau oase accidentate.

Sursa utilizata: http://www.care2.com/greenliving/relax-tense-muscles-without-pain-killers.html

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#antispasmodic #crampe #magneziu #muschi #relaxeaza muschii #tensiune

Ce au mai parcus alti cititori...

Cum să scapi de crampele musculare cu metode simple şi naturale

Cum să scapi de crampele musculare cu metode simple şi naturale
Adaugă comentariul tău
Primesti saptamanal
inspiratie verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.