0770 363 621 | GRATUIT PESTE 200 LEI
Stiati ca.....?

Sfaturi practice pentru a mentine fructele de avocado proaspete mai mult timp

In anii 1970 fructele de avocado erau considerate mai degraba delicatese, nu fructe pe care sa le consumi in fiecare zi. Pretul pentru un avocado era de cinci ori mai mare, iar consumul lor zilnic era mult prea costisitor. Nici acum fructele de avoc

Teoretic nu este nevoie sa cumperi avocado organic. Un test efectuat pe fructele de avocado de soiuri diferite si din magazine diferite a aratat ca toate au trecut cu brio testul pentru chimicale daunatoare.

  1. Sunt agenti de combatere a cancerului

Fructele de avocado sunt bogate in carotenoide care combat cancerul, in special in partea de culoare mai inchisa a pulpei, care se afla mai aproape de coaja. In 2010, Comisia de Avocado din California a emise cateva indrumari de curatare corecta a fructului de avocado, pentru a profita cat mai mult de proprietatile acestuia.

"Fructele de avocado crescute in California contin 11 carotenoide. Conform Serviciului de Cercetare in domeniul agriculturii al USDA, fructele de avocado contin un complex de fitonutrienti, printre care carotenoide cu multe beneficii pentru sanatate.

Carotenoidele par sa protejeze oamenii contra cancerului, bolii de inima si contra degenerarii maculare asociate cu imbatranirea. Cercetarile Universitatii din Los Angeles au aratat ca, la fructele de avocado din California, concentratia cea mai mare de carotenoide benefice se afla in partea verde mai inchis a fructului, cea mai aproape de coaja.”

Pentru a pastra zona cu concentratia cea mai mare de antioxidanti, practic trebuie sa cureti avocado cu mana, ca pe banana:

  1. Fibre

Fructele de avocado sunt surprinzator de bogate in fibre, o jumatate de avocado continand aproape 4.6 de grame. Fibrele joaca un rol important in sanatatea digestiva, cardiaca si a pielii si contribuie la imbunatatirea nivelului de zahar din sange, mentinerea greutatii sub control si multe altele.

Contrar opiniei generale, cerealele integrale nu sunt cea mai buna sursa de fibre, insa legumele, nucile, semintele si fructele sunt, printre care si avocado. Continutul de fibre al acestora este unul dintre motivele pentru care fructele de avocado joaca un rol important in mentinerea greutatii si a nivelului de zahar din sange.

Conform unui studiu publicat in Revista de nutritie, consumul unei jumatati de avocado la pranz mareste senzatia de satietate in cazul unei persoane supraponderale, prevenind aparitia poftelor de gustare mai tarziu. Cei care au consumat o jumatate de avocado la o masa de pranz obisnuita au raportat o scadere a senzatiei de foame cu 40 % la trei ore dupa masa si cu 28% la un interval de cinci ore, comparativ cu cei care nu au consumat deloc avocado la pranz. Studiul mai arata ca fructele de avocado contribuie in mod deosebit la reglarea zaharului din sange.

  1. Magneziu

Un avocado mediu contine cam 40 mg de magneziu, ceea ce inseamna cam 10% din doza zilnica recomandata. Magneziu este un mineral folosit de fiecare organ din corp, dar in special de inima, muschi si rinichi. Dupa unele estimari, 80% dintre occidentali sufera de carente de magneziu. Daca suferi de oboseala sau stare de slabiciune fara motiv, ritm cardiac neregulat, spasme musculare sau zbateri ale ochiului, cauza poate fi un nivel scazut de magneziu.

Fructele de avocado sunt excelente pentru sanatatea inimii

Fructele de avocado ajuta la stabilizarea lipidelor in corp, atat in cazul persoanelor sanatoase, cat si a celor cu hipercolesterolemie usoara (colesterol mare). Persoanele sanatoase au observat o reducere cu 16 % a nivelului total de colesterol dupa o dieta de o saptamana bogata in grasimi mononesaturate din avocado.

La cei cu colesterolul marit, dieta cu avocado a redus cu 17% valoarea totala de colesterol, cu 22 % valoarea colesterolului LDL si a trigliceridelor, si a marit cu 11% asa-zisul colesterol “bun” HDL.

Un studiu a aratat ca o jumatate de avocado mediu consumat cu un hamburger a inhibat semnificativ productia compusului inflamator Interleukin-6 (IL-6), comparativ cu burgerul consumat fara avocado proaspat. Iar unii specialisti sunt de parere ca exista studii cu rezultate " promitatoare" in ceea ce priveste beneficiile fructelor de avocado in functionarea vasculara si sanatatea cardiaca.

Cateva moduri inedite de a consuma avocado

Probabil ca ai consumat pana acum avocado in salate si guacamole, dar il poti manca si in alte moduri. Iata cum il mai poti folosi:

Sursa utilizata:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2015/05/18/keeping-avocados-fresh.aspx - avocado

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#avocado #grasimi #inima #magneziu #pastrare #potasiu #vitamine

Ce au mai parcurs alti cititori...

Avocado, alimentul plin de grasimi care iti mentine sanatatea inimii si supletea taliei

Avocado, alimentul plin de grasimi care iti mentine sanatatea inimii si supletea taliei

Avocado are proprietati benefice remarcabile pentru inima

Avocado are proprietati benefice remarcabile pentru inima

Sapte motive de netagaduit pentru a manca avocado in fiecare zi

Sapte motive de netagaduit pentru a manca avocado in fiecare zi

Ce spun cititorii despre "Sfaturi practice pentru a mentine fructele de avocado proaspete mai mult timp"

Tin31 July 2016 18:53Raspunde

Am citit multe articole interesante despre nenumaratele beneficii ale pulpei fructului de avocado. De curand, am parcurs niste articole si despre samburi, ca ar comestibili si cel putin la fel de bogati nutritiv ca si pulpa fructului. Insa, sunt si articole care sustin ca nu ar fi indicat sa consumam totusi samburele, fiindca studiile facute nu sunt inca suficient de concludente. Ce parerea aveti?

Adaugă comentariul tău
Primesti saptamanal
inspiratie verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.