AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

Consumul de migdale: dovezile din spatele beneficiilor

  1. Mentine sanatatea pielii

Migdalele sunt o sursa buna de vitamina E si alti antioxidanti care hranesc pielea si reduc semnele imbatranirii. Studiile arata ca migdalele contin concentratii mari de catechina, epicatechina si antioxidanti flavonoli, printre care quercetina, kaempferol si izorhamnetina — compusi ce combat cancerul de piele si deteriorarea acesteia prin neutralizarea stresului oxidativ cauzat de o dieta deficitara, poluare si expunere la raze UV. Grasimile sanatoase din migdale, plus abilitatea lor de a imbunatati circulatia, mentin pielea hidratata si mai usor de vindecat.

  1. Contribuie la reglarea zaharului in sange si previne diabetul

Continutul bogat in grasimi mononesaturate al migdalelor contribuie la scaderea ritmului de eliberare a glucozei in sange. Pe langa gestionarea zaharului din sange si prevenirea rezistentei la insulina (care apare in timp atunci cand corpul isi reduce reactia la insulina, hormonul care controleaza zaharul din sange), consumul de migdale este benefic pentru abilitatea de a reduce alte riscuri de diabet: o greutate corporala nesanatoasa, inflamatie si nivel ridicat de stres oxidativ.

  1. Contribuie la pierderea in greutate si previne mancatul in exces

Grasimile sanatoase si fibrele alimentare contribuie la pierderea in greutate pentru ca ajuta la senzatia de satietate, ceea ce atenueaza tendinta de a manca in exces sau pofta de gustari nesanatoase. Desi oleaginoasele sunt bogate in grasimi si calorii, pot prelungi senzatia de satietate dupa masa si mentine zaharul din sange mai stabil in comparatie cu mancarurile cu continut redus de grasimi. Astfel, nu mai esti la fel de predispus la fluctuatii de energie si pofte alimentare.

Studii, precum Studiul asupra Sanatatii Asistentelor Medicale, arata chiar ca migdalele contribuie la un metabolism sanatos. De asemenea, persoanele care consuma frecvent migdale si alte tipuri de nuci se bucura de o greutate corporala mai sanatoasa si rate mai scazute de obezitate in timp in comparatie cu persoanele care evita nucile. Alte studii arata ca un consum zilnic de migdale reduce dorinta de a consuma carbohidrati in exces si mentine o greutate corporala mai sanatoasa.

De exemplu, un articol din 2003 publicat in Revista Internationala despre Obezitate a descoperit ca atunci cand femeile consuma migdale timp de sase luni, comparativ cu cele care nu consuma deloc, au scaderi mai mari in IMC (indicele de masa corporala), circumferinta taliei, masa de grasime si presiunea sistolica.

  1. Creste absorbtia nutrientilor

Corpul are nevoie de cantitati adecvate de grasime pentru a absorbi nutrientii “solubili in grasimi”, asa cum sunt vitaminele A si D. Migdalele se numara printre nucile considerate ca alcalinizeaza tractul digestiv, reducand acumularea de acizi si echilibrand pH-ul, crucial pentru o digestie adecvata, imunitate si prevenirea bolilor. De asemenea, nutrientii prezenti in migdale pot regla enzimele digestive implicate in extragerea nutrientilor, sinteza colesterolului si productia de acid biliar.

  1. Imbunatateste sanatatea digestiva

Pe langa grasimile sanatoase si moleculele alcaline, migdalele (in special coaja migdalelor) contin componenti probiotici care ajuta la digestie, detoxificare si la cresterea dezvoltarii bacteriilor sanatoase la nivelul florei intestinale — o conditie de baza pentru utilizarea nutrientilor din alimente si prevenirea deficientelor nutritionale.

Studiile arata ca migdalele si coaja migdalelor pot duce la o imbunatatire a “profilului florei microbiene intestinale,” ceea ce inseamna ca activitatea bacteriana a intestinelor imbunatateste si promoveaza numeroase beneficii pentru sanatate datorita prezentei proprietatilor prebiotice, precursorii probioticelor.

Un studiu din 2014 efectuat de Institutul de Stiinta si Tehnologie Alimentara din China a descoperit ca femeile care consuma o doza zilnica de 56 de grame de migdale zilnic timp de opt saptamani isi maresc semnificativ populatiile de bacterii sanatoase Bifidobacterium si Lactobacillus.

Like Share Share Tweet80485 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Dieta

Etichete: beneficii, grasimi, inima, migdale,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

11 moduri de a stimula producţia de serotonină din creier (în mod natural)

11 moduri de a stimula producţia de serotonină din creier (în mod natural)

Eşti supărat şi stresat? Iată câteva metode simple care te pot ajuta să te calmezi singur

Eşti supărat şi stresat? Iată câteva metode simple care te pot ajuta să te calmezi singur

Un truc simplu prin care sa scapi rapid de anxietate

Un truc simplu prin care sa scapi rapid de anxietate

O metodă surprinzător de simplă de a-ţi distrage atenţia de la griji

O metodă surprinzător de simplă de a-ţi distrage atenţia de la griji

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE