meniu
Diete

7 superalimente pentru un plus de energie in smoothie 

Ai vrea sa primesti un plus de energie? Smoothie-urile sunt o sursa minunata de nutrienti, mai ales daca ai o viata agitata, mereu pe repede-inainte. Un smoothie cu fructe proaspete sau cu frunze verzi este un mod foarte placut de a-t

superalimente energizante in smoothie

Ai vrea sa primesti un plus de energie de la smoothie-ul tau?

Smoothie-urile sunt o sursa minunata de nutrienti, mai ales daca ai o viata agitata, mereu pe repede-inainte. Un smoothie cu fructe proaspete sau cu frunze verzi este un mod foarte placut de a-ti incepe ziua si a te energiza pe tot parcursul ei.

Multi amatori de smoothie prefera sa si-l prepare de dimineata cat mai satios si mai plin de nutrienti. Acest smoothie contine cat mai multe fructe de sezon, iar efectul lui poate fi amplificat cu o gama larga de superalimente. Superalimentele nu numai ca dau un plus de energie, dar induc si senzatia de satietate pentru o perioada mai indelungata.

Iata o propunere de superalimente care pot face din bautura ta zilnica un cocktail nutritiv si plin de energie.

1. Spirulina pudra

Spirulina este o alga si este cu adevarat un superaliment. Este bogata in clorofila, proteine, fier si amino acizi esentiali si contribuie mult la eliminarea toxinelor din sange stimuland in mod natural sistemul imunitar. Spirulina se poate lua sub forma de pudra si se adauga in smoothie-urile verzi.

2. Iarba de grau

Iarba de grau este un alt ingredient excelent ce poate fi adaugat in smoothie-urile verzi atat sub forma de pudra cat si sub forma lichida. Iarba de grau contine multe minerale esentiale printre care calciu, potasiu si magneziu. Iarba de grau este binecunoscuta pentru abilitatea sa de a stimula sistemul imunitar, de a ajuta la digestie si la detoxifierea ficatului.

3. Seminte de in

Semintele de in sunt o sursa foarte buna de acizi grasi esentiali, antioxidanti si alti nutrienti valorosi. Multe persoane nu pot digera semintele de in. O modalitate de a te bucura de beneficiile lor este sa le macini cu o rasnita de cafea si sa le adaugi direct in smoothie. O lingura de seminte este suficienta pentru un smoothie cu adevarat nutritiv!

4. Seminte de chia

Semintele de chia sunt o sursa excelenta de nutrienti, furnizand energie pe o perioada lunga datorita eliminarii lente a acesteia si ajuta la functionarea creierului. Continutul de acizi grasi omega 3 face din acestea un adevarat superaliment. Ca si semintele de in, pot fi mai dificil de consumat ca atare. In smoothie insa, sunt usor de consumat, pentru ca nu trebuie decat sa le adaugi si sa le consumi.

5. Pudra de maca

Pudra de maca provine din radacina de maca macinata. Maca este originara din muntii Anzi din Peru si a fost adulata secole de-a randul pentru proprietatile sale vindecatoare. Maca este foarte nutritiva si este renumita pentru contributia adusa functionarii naturale a sistemului endocrin. Sub forma de pudra poate fi adaugata cu usurinta in smoothie.

6. Pudra proteica vegetala

Avem nevoie de proteine pentru a ne pastra corpul puternic si intr-o stare optima de functionare. Un adaos de pudra proteica vegetala ajuta la mentinerea unui corp puternic si la refacerea acestuia dupa efort fizic sustinut. Un smoothie cu pudra proteica vegetala este mai bogat si ajuta la pierderea in greutate in mod natural si sanatos.

7. Fulgi din cacao

Fulgii de cacao sunt bucati mici de boabe de cacao decojite si macinate, o versiune naturala a chipsurilor de cacao fara adaos de zahar sau lactate. Acesti fulgi dau o aroma de ciocolata si ofera un excelent contrast pentru papilele gustative intr-un smoothie verde. Fulgii de cacao sunt bogati in calciu, fier, zinc, potasiu si magneziu. Magneziul este esential pentru oase, regenerarea tesuturilor si functionarea sanatoasa a nervilor.

Utilizează paie din bambus organic reutilizabile şi biodegradabile şi ajută la protejarea mediului prin reducerea utilizării produselor plastice de unică folosinţă!

Poti opta si pentru mixuri de pudre vegetale gata pregatite.

 

Tu ce superalimente folosesti in smoothie-ul tau pentru mai multa energie? Scrie-ne in comentariile de mai jos!

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#energie #nutritie #smoothie #superalimente

Ce au mai parcurs alti cititori...

Boabele de cacao, un inlocuitor sanatos pentru ciocolata din magazine

Boabele de cacao, un inlocuitor sanatos pentru ciocolata din magazine

O cura cu suc de telina timp de o saptamana iti poate vindeca intestinele

O cura cu suc de telina timp de o saptamana iti poate vindeca intestinele

Dintre broccoli si kale, care este mai sanatoasa?

Dintre broccoli si kale, care este mai sanatoasa?

Ce spun cititorii despre "7 superalimente pentru un plus de energie in smoothie "

Cami15 June 2019 15:47Raspunde

Bună, ce părere aveți despre ganoderma? Mulțumesc

26 June 2019 11:13Raspunde

Bună Cami, Ganoderma este o ciupercă parazită, utilizată în medicina tradițională chineză pentru a favoriza sănătatea și longevitatea. Ganoderma este promițătoare în a reduce nivelul colesterolului și ușurarea inflamațiilor căilor respiratorii, inflamații cauzate de alergii. Aici o să găsești mai multe beneficii ale ganodermei: https://viataverdeviu.ro/ganoderma-beneficiile-pentru-sanatate

Nita10 October 2016 16:29Raspunde

Sunt interesata de alimrntatie sanatoasa

11 January 2015 17:14Raspunde

SUNTETI EXTRAORDINARI...INFORMATIE PUSA PE TAVA REDATA CU MULT SUFLET, CACI SE SIMTE , TOTUL E LA SUBIECT SI FOARTE PRACTIC

14 November 2014 12:54Raspunde

Buna ziua. am si eu o intrebare: unde gasesc de exemplu pudra proteica vegetala sau fulgi din cacao?

Vera Croitoru11 November 2014 09:09Raspunde

Buna ziua, ma bucur foarte mult ca v-am descoperit pentru ca folosesc multe din informatiile primite de la dvs. felicitari pentru ceea ce faceti !

Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal
inspirație verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.