AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

4 pozitii de yoga pentru a-ti corecta postura daca lucrezi pe scaun toata ziua

Daca lucrezi in fata calculatorului sau stai pe scaun perioade lungi de timp postura corpului poate fi serios afectata. Acest lucru poate crea o tensiune fizica resimtita ca durere la nivelul gatului atat fizic, cat si energetic!

Statul pe scaun in fata calculatorului timp indelungat iti comprima sira spinarii si te face sa te simti teapan. La nivel energetic te simti obosit si lipsit de creativitate.

Din fericire, daca faci o pauza si-ti realiniezi sira spinarii, poti deveni mai constient de postura ta si o poti corecta.

Foloseste aceste pozitii ori de cate ori simti ca stai prea mult pe scaun si poti astfel munci (si trai) cu mai putina tensiune si mai mult spor.

Practica-le cu placere!

Postura pentru spate si umeri

Intinde bratele in fata si pune palmele una peste alta in dreptul pieptului. Expira, suceste palmele spre exterior si intinde bratele deasupra capului. Mentine pozitia timp de cinci secunde, apoi revino la pozitia initiala.

pozitie spate

Postura rugaciunii rasucite

Stai drept la marginea scaunului cu picioarele departate la nivelul soldurilor.

Cand expiri, rasuceste-te catre dreapta si aseaza cotul stang pe genunchiul drept cu palmele impreunate la piept.

Mentine pozitia cinci secunde, apoi revino la pozitia initiala si inspira. Repeta si pe partea stanga.

pozitie spate

Postura aparatorului de fotbal

Stai drept la marginea scaunului cu picioarele departate la nivelul soldurilor.

Deschide bratele in lateral cu coatele indoite la 90 de grade si degetele desfacute, orientate in sus. Cand inspiri ridica diafragma, iar cand expiri impinge cu bratele inspre inapoi.

Mentine pozitia cinci secunde, apoi revino la pozitia initiala.

pozitie spate

Podul pe scaun

Stai drept la marginea scaunului cu picioarele departate la nivelul soldurilor.

Pune mainile in spate si apuca cu ele scaunul pe care stai. Indoaie coatele si inspira impingand pieptul in afara, inspira si respira, dar mentine capul drept.

Mentine pozitia cinci secunde, apoi revino la pozitia initiala.pozitie spate

Sursa utilizata:

http://www.mindbodygreen.com/0-16618/4-yoga-poses-for-perfect-posture-if-you-sit-all-day.html - pozitia spate yoga

Like Share Share Tweet37111 vizualizari

Postat in categoria Corp

Etichete: exercitii, yoga, stat birou,

Comentarii recente:
maria09 August 2015 14:34Raspunde

Este un remediu eften a sananatii

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Motive pentru a zâmbi

Motive pentru a zâmbi

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Hepatita B: o abordare naturopata

Hepatita B: o abordare naturopata

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE