0770 363 621 | GRATUIT PESTE 200 LEI
Corp

4 pozitii de yoga pentru a-ti corecta postura daca lucrezi pe scaun toata ziua

Daca lucrezi in fata calculatorului sau stai pe scaun perioade lungi de timp postura corpului poate fi serios afectata. Acest lucru poate crea o tensiune fizica resimtita ca durere la nivelul gatului atat fizic, cat si energetic! Statul pe scaun in

Daca lucrezi in fata calculatorului sau stai pe scaun perioade lungi de timp postura corpului poate fi serios afectata. Acest lucru poate crea o tensiune fizica resimtita ca durere la nivelul gatului atat fizic, cat si energetic!

Statul pe scaun in fata calculatorului timp indelungat iti comprima sira spinarii si te face sa te simti teapan. La nivel energetic te simti obosit si lipsit de creativitate.

Din fericire, daca faci o pauza si-ti realiniezi sira spinarii, poti deveni mai constient de postura ta si o poti corecta.

Foloseste aceste pozitii ori de cate ori simti ca stai prea mult pe scaun si poti astfel munci (si trai) cu mai putina tensiune si mai mult spor.

Practica-le cu placere!

Postura pentru spate si umeri

Intinde bratele in fata si pune palmele una peste alta in dreptul pieptului. Expira, suceste palmele spre exterior si intinde bratele deasupra capului. Mentine pozitia timp de cinci secunde, apoi revino la pozitia initiala.

pozitie spate

Postura rugaciunii rasucite

Stai drept la marginea scaunului cu picioarele departate la nivelul soldurilor.

Cand expiri, rasuceste-te catre dreapta si aseaza cotul stang pe genunchiul drept cu palmele impreunate la piept.

Mentine pozitia cinci secunde, apoi revino la pozitia initiala si inspira. Repeta si pe partea stanga.

pozitie spate

Postura aparatorului de fotbal

Stai drept la marginea scaunului cu picioarele departate la nivelul soldurilor.

Deschide bratele in lateral cu coatele indoite la 90 de grade si degetele desfacute, orientate in sus. Cand inspiri ridica diafragma, iar cand expiri impinge cu bratele inspre inapoi.

Mentine pozitia cinci secunde, apoi revino la pozitia initiala.

pozitie spate

Podul pe scaun

Stai drept la marginea scaunului cu picioarele departate la nivelul soldurilor.

Pune mainile in spate si apuca cu ele scaunul pe care stai. Indoaie coatele si inspira impingand pieptul in afara, inspira si respira, dar mentine capul drept.

Mentine pozitia cinci secunde, apoi revino la pozitia initiala.pozitie spate

Sursa utilizata:

http://www.mindbodygreen.com/0-16618/4-yoga-poses-for-perfect-posture-if-you-sit-all-day.html - pozitia spate yoga

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#exercitii #yoga #stat birou

Ce au mai parcurs alti cititori...

Trei pozitii simple de yoga ce te ajuta sa te relaxezi si sa pierzi in greutate

Trei pozitii simple de yoga ce te ajuta sa te relaxezi si sa pierzi in greutate

3 exercitii pentru a trata durerea de spate

3 exercitii pentru a trata durerea de spate

Reduceti durerile de mijloc cu exercitiile corecte pentru spate

Reduceti durerile de mijloc cu exercitiile corecte pentru spate

Ce spun cititorii despre "4 pozitii de yoga pentru a-ti corecta postura daca lucrezi pe scaun toata ziua"

maria09 August 2015 14:34Raspunde

Este un remediu eften a sananatii

Adaugă comentariul tău
Primesti saptamanal
inspiratie verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.