AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Tabra detox toamna 2017 - 12-19octombrie | 9-16 noiembrie

5 exercitii pentru un colon sanatos.

Sa fii in forma si activ este, evident, important pentru starea generala de sanatate, dar putini oameni stiu ca exercitiile fizice pot reduce riscul de cancer de colon. Miscarea creeaza un sistem global gastro-intestinal mai eficient, cu o circulatie si un flux sanguin sporite si care permit colonului sa functioneze la un nivel optim.

Datorita programului incarcat si ritmului agitat al vietii moderne, nu oricine poate merge la sala de fitness de cinci ori pe saptamana. Cu toate acestea, simpla crestere a activitatii fizice per ansamblu, pe parcursul zilei poate imbunatati drastic sanatatea colonului.

Acest lucru poate insemna orice, de la a urca scarile in loc de lift, la a parca pe ultimul rand la magazin si a merge pe jost. Indiferent cat de ocupata este o persoana, exista intotdeauna loc pentru niste exercitii suplimentare.

Pentru a mentine sanatatea colonului, urmatoarele cinci exercitii au fost recomandate ca modalitati foarte bune de a consolida colonul si muschii abdominali din prejur precum  si celelalte elemente ale sistemului digestiv.

1Mersul pe jos, jogging-ul, sau alergatul.

Acestea sunt trei exercitii care sunt similare si nu necesita nici un echipament; pur si simplu daca te trezesti si te misti acest lucru simplu poate imbunatati fluxul sanguin la nivelul tractului intestinal si poate spori eficienta sistemului digestiv.

Mersul pe jos este cea mai usoara forma  a acestor exercitii si poate fi sigur si eficient in cazul in care este facut intr-un ritm relativ rapid si mentinut. 

Jogging-ul, pe de alta parte, poate fi periculos pentru genunchi si alte articulatii ale corpului. Pentru a reduce cantitatea de daune pe care o poate cauza jogging-ul, este recomandat ca joggerii sa aleaga cel mai moale teren posibil. Pamantul sau iarba functioneaza cel mai bine, dar daca aveti de ales intre asfalt si beton, alegeti asfaltul. 

Alergatul este, de asemenea, eficace, dar ar fi mai bine sa fie facuta de catre persoanele care sunt deja intr-o forma fizica buna.

2. Exercitii pentru abdomene.

Aceste exercitii abdominale intaresc muschii abdominali principali, imbunatatesc capacitatea organismului de a impinge mai repede afara toxinele si deseurile din sistemul digestiv. 

Aceasta este cheia pentru imbunatatirea starii de sanatate a colonului; cu cat aceste substante raman mai mult timp in sistemul digestiv, cu atat este mai mult probabil ca acestea sa cauzeze probleme de sanatate.

3. Yoga.

Nu numai ca este un mod minunat de a te relaxa si de a te elibera de stres, dar  yoga intareste, de asemenea, muschii abdominali si creste flexibilitatea lor. Cateva din pozitiile benefice pentru colon sunt: pozitia 'corbul', 'headstand', pozitia 'batului inversat', pozitia 'cobra' si pozitia 'eroul'.

4. Sarituri cu coarda.

Desi beneficiile specifice pe care acest exercitiu le are asupra colonului sunt inca nedefinite, saritul corzii s-a dovedit a creste ritmul cardiac si fluxul de sange, care sporeste eficienta globala a multelor sisteme ale organismului. In plus, se crede ca a sari coarda curata organele, fapt care ajuta foarte mult colonul si restul tractului intestinal.

5. Saritul pe trambulina.

Acest exercitiu fizic poate creste puterea muschilor pricipali, poate spori miscarile peristaltice in organism si  eficacitatea organelor majore, unul dintre ele fiind colonul. Nu numai ca acest exercitiu este bun pentru colon, dar este si distractiv si ofera o varietate atat in miscare dar si in ritm.

Sursa:

http://www.ehow.com/list_7285410_exercises-colon-health.html

http://www.colon-cleanse-information.com/exercise-routine.html  - colon sanatos

Like Share Share Tweet39371 vizualizari

Postat in categoria Sfaturi practice

Etichete: colon, exercitii colon, sanatate colon, saritul cu coarda, trampolina, yoga,

Comentarii recente:
ion03 January 2015 10:57Raspunde

De acord ,adev?rat, clismele cu cafea sant folosite in tetapia Gerson ,asociate cu hrana sanatoasa in tratarea cancerului la clinica din San Diego,California.

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Sapte alimente bogate in iod, pentru o tiroida sanatoasa

Sapte alimente bogate in iod, pentru o tiroida sanatoasa

7 metode prin care iti imbunatatesti concentrarea la locul de munca

7 metode prin care iti imbunatatesti concentrarea la locul de munca

12 beneficii uimitoare pentru sanatate ale semintelor de canepa

12 beneficii uimitoare pentru sanatate ale semintelor de canepa

Tot ce trebuie sa stii despre medicamente si carentele alimentare

Tot ce trebuie sa stii despre medicamente si carentele alimentare

10 beneficii surprinzatoare ale uleiului esential de canabis

10 beneficii surprinzatoare ale uleiului esential de canabis

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE