0770 363 621 | GRATUIT PESTE 200 LEI
Diete

7 semne ca mananci corect

Sa tii regim e un lucru, dar, ca sa fii sigura ca ai o alimentatie corecta, trebuie sa inveti sa-ti asculti corpul, mesajele subtile pe care acesta ti le trimite. Asculta cu atentie si cu timpul vei alege exact acele alimente care sunt potrivite pent

Sa tii regim e un lucru, dar, ca sa fii sigur ca ai o alimentatie corecta, trebuie sa inveti sa fii atent la mesajele subtile pe care ti le trimite corpul tau.

Asculta cu atentie si cu timpul vei alege exact acele alimente care sunt potrivite pentru corp, adica legume organice, fructe, seminte, nuci si cereale integrale.

Iata cateva dintre semnele pe care trebuie sa le asculti pentru a sti daca mananci corect:

1. Mergi zilnic la baie.
Constipatia este de multe ori primul semn ca nu mananci corect. Ar trebui sa ai scaun zilnic. In caz contrar, e bine sa consumi mai multe surse de fibre: fructe, legume, cereale integrale si leguminoase.

2. Nu trebuie sa numeri caloriile.
Daca trebuie sa-ti calculezi caloriile mereu, inseamna ca mananci prea multe alimente procesate, consumi prea multe bauturi cu zahar, branzeturi si produse din carne. Cand alimentatia e alcatuita in principal din plante, corpul ramane slab in mod natural. Nu te gandesti la mancare daca nu-ti este foame si mananci doar pana te simti satul.

semne ca mananci corect

3. Nu ai schimbari bruste de dispozitie.
Desi multi factori pot afecta dispozitia, consumul exagerat de alcool, cafeina si zahar poate favoriza schimbarile de dispozitie, in special anxietatea. Acestea nu ar trebui incluse in alimentatie decat intr-o foarte mica masura daca iti doresti o viata echilibrata si linistita.

4. Esti hidratat.
Deshidratarea este rezultatul unui consum prea redus de apa si al unui consum exagerat de cafeina, zahar si alcool. Deshidratarea poate cauza sete, buze uscate, piele uscata si celule uscate in tot corpul. Apa si alimentele bogate in apa (fructe si legume) iti mentin corpul hidratat.

5. Ai suficienta energie pe parcursul zilei.
Daca ai energie pe tot parcursul zilei inseamna ca ai o alimentatie care iti acopera necesarul de nutrienti. Daca iti pierzi puterile in a doua parte a zilei inseamna ca lipseste ceva din alimentatia ta. Prea multa cafea sau un mic dejun prea bogat in carbohidrati poate duce la o prabusire glicemica in a doua parte a zilei.

Sau iti trebuie o gustare dupa pranz pentru a-ti mentine zaharul din sange la un nivel optim pana la cina.

6. Dormi bine noaptea.
Multe lucruri pot influenta calitatea somnului pe timpul noptii. Alcoolul sau cofeina in exces te pot impiedica sa dormi. Daca mananci prea mult la cina, sau inainte de culcare, ficatul va incerca sa proceseze alimentele consumate pe parcursul noptii, ceea ce va afecta abilitatea corpului de a adormi.

7. Gatesti aproape zilnic.
Daca mananci foarte des in oras este aproape imposibil sa controlezi ceea ce mananci. Invata sa gatesti si vei descoperi ca e una dintre cele mai bune metode de a slabi si a te mentine in forma. Mancarea la pachet este o alta modalitate prin care iti poti asigura un pranz sanatos la munca.

Sursa utilizata: http://www.care2.com/greenliving/7-signs-youre-eating-right.html

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#alimentatie sanatoasa #hidratare #miscarea #nutritie #somn

Ce au mai parcurs alti cititori...

Ce mananca la micul dejun Dr. Gabriel Cousens?

Ce mananca la micul dejun Dr. Gabriel Cousens?

Cum iti influenteaza obiceiurile alimentare modul in care dormi

Cum iti influenteaza obiceiurile alimentare modul in care dormi

Un medic specialist explica cum sa eviti supraalimentarea si sa atingi nivelul optim de greutate

Un medic specialist explica cum sa eviti supraalimentarea si sa atingi nivelul optim de greutate
Adaugă comentariul tău
Primesti saptamanal
inspiratie verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.