Comandă telefonic 0770 363 621 Contul meuDespre noiContact
MeniuCaută
Hrana vie

Rețete cu alimente sattvice - 1. Fructe proaspete

Hrana sattvică este cea mai pură, hrănește trupul și menține mintea într-o stare de bună dispoziție, calm și pace interioară. Descoperă 2 rețete de smoothie-uri care ajută la îmbunătățirea funcțiilor cerebrale și la relaxare.

În yoga se știe faptul că trupul nostru este direct legat de mintea noastră. Ceea ce mâncăm influențează atât modul în care gândim, cât și emoțiile noastre. Noi chiar suntem ceea ce mâncăm într-o mare măsură, de aceea alegerea unor alimente sattvice,  pe care să le consumăm zi de zi este foarte importantă. Hrana sattvică este cea mai pură, hrănește trupul și menține mintea într-o stare de bună dispoziție, calm și pace interioară. Cu o minte liniștită, e ușor să ne păstrăm echilibrul psiho-emoțional.

Printre alimentele sattvice se numără: fructele, legumele, cerealele, leguminoasele, nucile, semințele și verdețurile.

Astăzi, vreau să îți propun 2 rețete de smoothie-uri care ajută la îmbunătățirea funcțiilor cerebrale și la relaxare.

 

Smoothie verde energizant

Acest smoothie este ideal să fie consumat cu o ora înaintea practicii yoga sau înaintea oricărui antrenament fizic sau mental. El  furnizează organismului glucoză, vitaminele și mineralele necesare oricărui efort pe care îl face corpul. Oferă o nutriție excelentă mușchilor, deoarece combină  glucoza din fructe (banane, curmale), cu săruri minerale (spanac crud, orz verde) și proteine (spirulină).

Bananele bine coapte sunt bogate în potasiu și magneziu și conduc la instalarea unei stări psihice de bine, ajutând menținerea echilibrului emoțional. Asigură, de asemenea, un efect de relaxare și recuperare la nivelul celulelor nervoase. 

 

Spanacul crud este foarte bogat în acid folic și magneziu. Consumat în mod constant duce la eliminarea oricăror stări de depresie și la îmbunătățirea funcțiilor cerebrale.

 

Toate tipurile de alge, inclusiv spirulina, favorizează concentrarea mentală și starea de vigilență a atenției, elimină stările depresive și îmbunătățesc nivelul general de energie. 

Timp de preparare: 2 minute

Ingrediente: 

Mod de preparare: 

Pune toate ingredientele în blender și mixează până la omogenizarea completă. 

 

Smoothie calmant cu mango

Fructele de mango sunt ideale atunci când facem exerciții fizice sau practicăm posturi yoga, întrucât furnizează mușchilor sodiul de care au nevoie, glucoză și magneziu, ceea ce înseamnă că putem susține eforturile fizice pe o perioadă mai lungă de timp. 

 

Mango este și un adevărat somnifer miraculos.  Dacă mâncăm un mango înainte de culcare, fitonutrienții și aminoacizii, plus fructoza și glucoza, ajung rapid la creier și restabilesc nivelul neurotransmițătorilor epuizați, dăruindu-ne astfel posibilitatea să avem un somn profund și odihnitor. Conținutul lor bogat în magneziu biodisponibil, dublat de acizii fenolici de origine vegetală calmează sistemul nervos central. 

Timp de preparare: 5 minute

Ingrediente: 

Mod de preparare: 

Pune toate ingredientele în blender și mixează până când devin cremoase.

Descopera si alte rețete cu alimente sattvice

 

Articol scris de Bianca - echipa Viața Verde Viu

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#green smoothie #reteta smoothie #smoothie cu mango

Ce au mai parcurs alti cititori...

7 Rețete de Smoothies pentru slăbit

7 Rețete de Smoothies pentru slăbit

Smoothie tropical Skinny Protein

Smoothie tropical Skinny Protein

Smoothie cremos cu Turmeric Latte Mix

Smoothie cremos cu Turmeric Latte Mix
Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal inspirație verdevie
promoții și prețuri speciale, acces la tombole și concursuri exclusive...
Termeni și condițiiCookiesConfidențialitate GDPRDisclaimer
Copyright 2020 Viata Verde Viu | Produse naturiste, sfaturi sănătoase și rețete gustoase. Toate drepturile rezervate.