AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

8 alimente bogate in sulf, pentru sanatate si frumusete

Pe langa mirosul specific lasat de acest gaz natural, majoritatea dintre noi nu se gandesc prea mult la sulf. Al treilea mineral ca si cantitate in corp, este bine sa ne familiarizam cu importanta acestuia in corp, precum si cu efectele carentei sale din alimentatie.

De ce are corpul nevoie de sulf?

Sulful este esential in multe procese biologice ale corpului, printre care reglarea metabolismului si a productiei de cheratina, care ajuta la mentinerea unui par sanatos, unghii sanatoase, tesuturi conjunctive si cartilagii. Din aceste motive sulful este deseori asociat cu proprietati anti-imbatranire.

Semne ale deficientei de sulf

Doza zilnica recomandata de sulf este intre 0.7 - 1.5 grame. Cum stii daca nu ai suficient sulf in dieta? Iata cateva semne ale deficientei de sulf:

  • Acnee
  • Artrita
  • Unghii fragile
  • Par casant
  • Convulsii
  • Depresie
  • Probleme gastrointestinale
  • Disfunctie imunitara
  • Pierderea memoriei
  • Disfunctia si inflamatia plamanilor
  • Iritatii
  • Tesuturi cicatrizante
  • Vindecare lenta a ranilor

Surse alimentare de sulf

Chiar daca sursele alimentare nu sunt singurele care furnizeaza sulf, sunt cele mai bune. O alternativa demna de luat in considerare este metilsulfonilmetanul, sau MSM, un supliment organic si un puternic antioxidant, gasit in mod natural in multe plante.

  • Rucola
  • Lapte, suc, ulei de cocos
  • Legumele crucifere: broccoli, varza, conopida, kale, gulia, frunze de mustar si ridiche
  • Usturoi
  • Oua
  • Leguminoase si fasole uscata
  • Ceapa (dar si praz, ceapa de apa si ceapa verde)
  • Vinul si sucul de struguri

Cel putin unul dintre aceste alimente, consumat zilnic, va asigura mentinerea un nivel normal de sulf in corp. Daca toate aceste alimente lipsesc cu desavarsire din dieta zilnica sau nu pot fi consumate, atunci se poate lua in considerare un supliment.

Sursa utilizata: http://www.care2.com/greenliving/8-foods-to-combat-sulfur-deficiency.html

Like Share Share Tweet14684 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Dieta

Etichete: ceapa, crucifere, imunitate, metabolism, Metilsulfonilmetan, sulf, usturoi,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Sunetele relaxante din natură au efect terapeutic asupra corpului

Sunetele relaxante din natură au efect terapeutic asupra corpului

Depresia este reversibila prin metodele potrivite

Depresia este reversibila prin metodele potrivite

Ştiinţa confirma beneficiile somnului de după-amiază

Ştiinţa confirma beneficiile somnului de după-amiază

5 lucruri pe care părinţii nu ar trebui să le spună niciodată copiilor, conform specialiştilor

5 lucruri pe care părinţii nu ar trebui să le spună niciodată copiilor, conform specialiştilor

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE