AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
tabara detox de toamna

8 alimente bogate in sulf, pentru sanatate si frumusete

Pe langa mirosul specific lasat de acest gaz natural, majoritatea dintre noi nu se gandesc prea mult la sulf. Al treilea mineral ca si cantitate in corp, este bine sa ne familiarizam cu importanta acestuia in corp, precum si cu efectele carentei sale din alimentatie.

De ce are corpul nevoie de sulf?

Sulful este esential in multe procese biologice ale corpului, printre care reglarea metabolismului si a productiei de cheratina, care ajuta la mentinerea unui par sanatos, unghii sanatoase, tesuturi conjunctive si cartilagii. Din aceste motive sulful este deseori asociat cu proprietati anti-imbatranire.

Semne ale deficientei de sulf

Doza zilnica recomandata de sulf este intre 0.7 - 1.5 grame. Cum stii daca nu ai suficient sulf in dieta? Iata cateva semne ale deficientei de sulf:

  • Acnee
  • Artrita
  • Unghii fragile
  • Par casant
  • Convulsii
  • Depresie
  • Probleme gastrointestinale
  • Disfunctie imunitara
  • Pierderea memoriei
  • Disfunctia si inflamatia plamanilor
  • Iritatii
  • Tesuturi cicatrizante
  • Vindecare lenta a ranilor

Surse alimentare de sulf

Chiar daca sursele alimentare nu sunt singurele care furnizeaza sulf, sunt cele mai bune. O alternativa demna de luat in considerare este metilsulfonilmetanul, sau MSM, un supliment organic si un puternic antioxidant, gasit in mod natural in multe plante.

  • Rucola
  • Lapte, suc, ulei de cocos
  • Legumele crucifere: broccoli, varza, conopida, kale, gulia, frunze de mustar si ridiche
  • Usturoi
  • Oua
  • Leguminoase si fasole uscata
  • Ceapa (dar si praz, ceapa de apa si ceapa verde)
  • Vinul si sucul de struguri

Cel putin unul dintre aceste alimente, consumat zilnic, va asigura mentinerea un nivel normal de sulf in corp. Daca toate aceste alimente lipsesc cu desavarsire din dieta zilnica sau nu pot fi consumate, atunci se poate lua in considerare un supliment.

Sursa utilizata: http://www.care2.com/greenliving/8-foods-to-combat-sulfur-deficiency.html

Like Share Share Tweet16597 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Dieta

Etichete: ceapa, crucifere, imunitate, metabolism, Metilsulfonilmetan, sulf, usturoi,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

7 Sfaturi practice pentru creşterea imunităţii copiilor la schimbarea de sezon

7 Sfaturi practice pentru creşterea imunităţii copiilor la schimbarea de sezon

8 probleme ale pielii pe care le poți trata cu miere de Manuka

8 probleme ale pielii pe care le poți trata cu miere de Manuka

Uleiul esential de geranium (muscata) - beneficii si proprietati

Uleiul esential de geranium (muscata) - beneficii si proprietati

O plimbare prin padure - psihotest ce dezvaluie relatia dintre subconstientul si constientul tau

O plimbare prin padure - psihotest ce dezvaluie relatia dintre subconstientul si constientul tau

Lăsaţi copiii să se plictisească

Lăsaţi copiii să se plictisească

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere de toamna - Plaiul Foii 2018

Tabara verde viu de detoxifiere de toamna - Plaiul Foii 2018

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE