AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

Ce alimentatie se potriveste semnului tau zodiacal si de ce conteaza

BALANTA (23 Sept. - 22 Oct.)

Infrumuseteaza-ti mesele

Balantele au inclinatie catre frumos, astfel incat infrumusetarea meselor nu poate face acesta experienta decat una mai hranitoare. Fie ca pregatesti cina acasa sau dai comanda la pizza, lumanarile, decoratiunile si servetelele pot da o nota aparte fiecarei mese.

alimentatie zodiac

Sursa foto : https://goo.gl/NcCLWL

SCORPION (23 Oct. - 21 Nov.)

Tempereaza mancatul emotional

Pasionalii Scorpioni pot manca din frustrare, pentru ca se simt neintelesi de ceilalti in plan emotional. Inainte sa te consolezi cu o cutie de bomboane de ciocolata, incearca mai bine sa gasesti alta activitate care sa-ti dea satisfactia pe care o cauti.

SAGETATOR (22 Nov. - 21 Dec.)

Insipra-te din bucatariile altor popoare

Iubitor de calatorii, Sagetatorul are o afinitate nativa fata de locuri straine si exotice. Daca nu poti ajunge in locuri indepartate, poti savura felurile de mancare din acele locuri. Astfel vei avea mese interesante si vei invata de la diferite culturi noi metode de a manca sanatos.

CAPRICORN (22 Dec. - 19 Ian.)

Respecta mesele regulate

Concentrati sa-si atinga telul dorit, Capricornii nu agreaza lucrurile - chiar si foamea - care-i distrag de la atingerea scopului. Nu uita insa: mesele regulate sunt o investitie buna in sanatate si-ti pot mari sansele de succes, marind productivitatea pe care o apreciezi atat de mult.

VARSATOR (20 Ian. - 18 Feb.)

Celebreaza-ti dorinta de libertate

Mari iubitori de libertate, vor dori sa si-o trambiteze chiar si cand vine ora mesei. Acorda-ti libertatea de a aborda ora mesei intr-un mod care sa-ti implineasca nevoia de independenta. De exemplu, mananca sase mese mici in loc de trei mese principale, daca asa doresti.

PESTI (19 Feb. - 20 Mar.)

Practica constientizarea

Desi visatul cu ochii deschisi iti hraneste spiritul, daca faci asa si in timpul meselor, nu-ti dai seama ce mananci. Constientizarea in timpul meselor - adica savurarea hranei si atentia acordata meselor - te ajuta sa fii in legaturcu  propriul tau corp, un lucru necesar pentru Pestii inclinati spre visare.

Sursa utilizata:

http://www.mindbodygreen.com/0-20401/how-to-eat-for-your-zodiac-sign-why-it-matters.html - alimentatie

Like Share Share Tweet157312 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Invatam impreuna

Etichete: alimentatie, corp, reverie,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

O metodă surprinzător de simplă de a-ţi distrage atenţia de la griji

O metodă surprinzător de simplă de a-ţi distrage atenţia de la griji

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Cum îţi dai seama că mănânci prea multă sare?

Cum îţi dai seama că mănânci prea multă sare?

6 vitamine şi minerale care stimulează funcţia creierului

6 vitamine şi minerale care stimulează funcţia creierului

Sunetele relaxante din natură au efect terapeutic asupra corpului

Sunetele relaxante din natură au efect terapeutic asupra corpului

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE