Sfaturi practice

6 modalitati holistice de a-ti echilibra hormonii si a alina sindromul premenstrual

6. Produsele de origine animala.

Incearca sa elimini cat poti de mult produsele de origine animala din alimentatia ta. Toate animalele crescute pentru consum, fie ca sunt vaci, gaini, porci, etc. sau produsele de la aceste animale (lapte, branza, unt, oua) contin cantitati mari de hormoni si medicamente periculoase. Pe de o parte este vorba de hormonii animalelor respective, care sunt prezenti in mod natural in corpurile acestora. Pe de alta parte este vorba de hormonii sintetici cu care sunt crescute aceste animale pentru a creste mai mari , mai repede sau pentru a da o cantitate mai mare de productie (lapte, oua).

Apoi este cauzul alimentelor cu care sunt hranite aceste animale si anume cereale modificate genetic precum soia sau porumb. De multe ori ele primesc si amestecuri ce cuprind pana si praf de oase de la alte animale din aceiasi specie. O serie intreaga de antibiotice si alte medicamente periculoase este folosita pentru a mentine aceste animale intr-o stare decenta de sanatate.

Tot acest sistem de crestere, plin de violenta si deprivare (aceste animale sunt incarcerate, batute, violate, ucise cu sange rece, li se fura puii de la san iar laptele ce era menit pentru acesti pui este colectat pentru consumul uman, sunt imbuibate cu tot felul de substante chimice, traiesc in spatii mici in conditii mizerabile si mult altele) fac din ele adevarate bombe hormonale care odata ajunse in corpurile noastre au un efect devastator.

Pe langa aceste sase sugestii, mai este important de subliniat sa mananci alimente care sunt pe cat posibil de aproape de starea lor naturala. Dieta ta ar trebui sea aiba foarte putine alimente procesate si ambalate sau chiar deloc, iar consumul de zahar chiar si din alimentele naturale ar trebui sa fie minim.

Un alt lucru la care ar trebui sa ai grija este legat de folosirea produselor de infrumusetare si de ingrijire corporala. Acestea sunt produse folosite de femei zilnic si in cantitati foarte mari. Ele contin substante chimice ce ajung in sange prin piele si au un efect puternic destabilizant pentru sistemul endocrin.

Cumpara alimente organice, deoarece alimentele non-organice ar putea contine pesticide, cunoscute ca perturbatori hormonii. In cele din urma, pentru a mentine intr-adevar o stare de sanatate optima si simptome minime ale sindromului premenstrual, ar trebui sa ai sapte pana la opt ore de somn odihnitor in fiecare noapte. Somnul este remediul suprem pentru orice afectiune.

Deci mananca bine, odihneste-te, fa tratament cu acupunctura, mediteaza/roaga-te si priveste cum sindromul premenstrual incepe sa dispara.

Surse utilizate:

http://www.mindbodygreen.com/0-16744/5-holistic-ways-to-balance-your-hormones-banish-pms-for-good.html - sindromul premenstrual

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#dezechilibru #echilibru #hormonal #hormoni #Omega 3

Ce au mai parcus alti cititori...

Cele mai bune alimente pentru un sistem hormonal optim

Cele mai bune alimente pentru un sistem hormonal optim

Cum sa imblanzesti hormonii care iti tulbura somnul

Cum sa imblanzesti hormonii care iti tulbura somnul

De ce este important sa-ti vindeci intestinele daca vrei un ten curat

De ce este important sa-ti vindeci intestinele daca vrei un ten curat
Adaugă comentariul tău
Primesti saptamanal
inspiratie verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.