AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Tabra detox toamna 2017 - 12-19octombrie | 9-16 noiembrie

6 modalitati holistice de a-ti echilibra hormonii si a alina sindromul premenstrual

Sindromul premenstrual (SPM) poate fi extrem de iritant si inconfortabil. De la a te rasti la cineva pentru o chestie nesemnificativa, pana la a plange fara nici un motiv sau sentimentul ca nu incapi in pantaloni – nemaimentionand durerile de cap, acneea sau alte simptome inconfortabine, sindromul premenstrual nu este deloc placut.

Se estimeaza ca una din doua femei sufera de sindrom premenstrual– un rezultat al dezechilibrului hormonal. Dar stii ca ai puterea de a modifica acest dezechilibru ?

Aici sunt cinci modalitati holistice pe care le poti face chiar acum pentru a-ti ajuta corpul sa isi refaca o stare de optima sanatate si echilibru hormonal.

1. Incearca acupunctura.

Acele ace subtiri cat firul de par (care de obicei nu dor deloc), iti patrund corp pentru a ajuta la imbunatatirea circulatiei si fluxului sanguin, pentru a induce o stare de calm si profunda relaxare si pentru a-ti reechilibra corpul si hormonii acestuia.

Cercetarile clinice au aratat ca acupunctura este una dintre cele mai bune modalitati de a trata sindromul premenstrual. Un studiu publicat in Arhivele de Ginecologie si Obstetrica/Archives of Gynecology and Obstetrics a aratat ca 78% dintre femeile care au efectuat tratamente cu acupunctura au experimentat mai putine simptome SPM la 24 de ore dupa primirea tratamentului. Pentru a gasi un acupuncturist calificat, cauta unul care este certificat in acupunctura.

2. Mananca legume cu frunze verzi.

Ar trebui sa incerci sa mananci legume crucifere cu frunze verzi precum broccoli, kale, spanac, bok choy si varza de Bruxelles in fiecare zi. Ia-ti cateva portii (de marimea palmei tale) din aceste alimente bogate in vitamina B, pentru a echilibra nivelele de estrogen si progesteron din corpul tau cu scopul de a usura simptomele SPM.

Cheia este de a manca aceste legume cat mai crude astfel acestea pastrandu-si intacte elementele nutriti de care avem nevoie.

3. Sari peste soia.

Evita produsele bazate pe soia – laptele de soia, branza de soia, iaurtul de soia, batoanele proteice cu proteine din soia si orice alt aliment procesat si ambalat ce contine soia sau faina de soia. Concluzia finala este aceasta: aceste produse ar trebui evitate, deoarece ele sunt supra-procesate si provin din surse modificate genetic, care doar vor exacerba dezechilibrele hormonale pe care s-ar putea sa le ai deja.

Daca ai ocazional nevoie de soia, asigura-te ca este organica, nemodificata genetic si preferabil sub forma fermentata (precum tempeh sau miso). Asigura-te ca limitezi aportul alimentar de soia la nu mai mult de 85-115 grame/saptamana. In ultimul rand, daca ai o afectiune cunoscuta a tiroidei, ar trebui sa eviti toate produsele de soia (inclusiv cele organice, nemodificate genetic), deoarece soia este un cunoscut perturbator al tiroidei.

4. Consuma mai multe grasimi esentiale omega 3.sindromul premenstrual seminte de in

Alimentele bogate in omega 3, precum  semintele de in, semintele de canepa, cele de chia ori seminte de dovleac si chiar nucile, te vor ajuta intr-adevar sa iti echilibrezi nivelele hormonilor din corpul tau.

Recomandare ar fi ca femeile sa consume 2 linguri de seminte de in (rasnite inainte) sau din restul produselor cu aport de omega 3.

5. Practica meditatia si rugaciunea.

A fi mai prezenta te poate ajuta la eradicarea sindromului premenstrual! Rugaciunea si meditatia sunt „nutritie pentru minte”, ingrediente cheie pentru sanatatea optima. Este timpul sa o lasi mai moale si sa iti observi cu blandete corpul, mintea si sufletul. Studiile arata ca femeile care mediteaza regulat au mai putine simptome ale dezechilibrului hormonal. Fa un bine corpului tau si acorda-ti 5-10 minute pe zi (sau fii suprazeloasa si mergi pana la 20 de minute!) pentru a te aseza jos, a respira, a te calma si a intra in contact cu sinele launtric.

Like Share Share Tweet26073 vizualizari

Postat in categoria Sfaturi practice

Etichete: dezechilibru, echilibru, hormonal, hormoni, Omega 3,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

9 beneficii surprinzatoare ale nucsoarei

9 beneficii surprinzatoare ale nucsoarei

Legatura dintre avort si aparitia cancerului la sân

Legatura dintre avort si aparitia cancerului la sân

Etapele de dezvoltare ale embrionului uman, de la conceptie pana la nastere

Etapele de dezvoltare ale embrionului uman, de la conceptie pana la nastere

Chimenul-comoara din camara: 13 beneficii pentru sanatate

Chimenul-comoara din camara: 13 beneficii pentru sanatate

11 beneficii uimitoare ale cardamomului

11 beneficii uimitoare ale cardamomului

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE