AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

10 alimente pe care le consuma nutritionistii

Nici chiar expertii nu au putut ajunge la un consens despre cele mai bune ponturi de dieta care ar trebui urmate. ("Mananca precum omul pesterilor!" " Posteste doua zile pe saptamana!"; " Fara fructe!";" Doar fructe!") Insa aceste alimente sunt alegeri pe care orice nutritionist le doseste in bucataria lui pentru energie, sanatate si un corp aratos.

1. Fructe de padure cu bobite de culoare inchisa

"Un bol de fructe de padure este ceea ce majoritatea nutritionistilor iau cand tanjesc dupa ceva dulce. Fructele de padure sunt indesate cu fibre, vitamine si antioxidanti – cruciale pentru o buna imbatranire. Favorizam fructele de padure de culoare inchisa – precum afinele si coacazele negre – deoarece acestea au cele mai mari doze din acesti puternici antioxidanti." —Keri Glassman, un dietetician din New York City si autor al cartii The New You and Improved Diet/Noul Tu si dieta imbunatatita.

2. Laptele de migdale

"Nu conteaza ce credem despre lactate, majoritatea dintre noi suntem de acord ca este prea usor sa depasim masura. Iaurt, branza -–chiar si proteinele de zer dintr-un batonlapte migdale nutritionist energetic sunt tot lactate. Acestea se strecoara in mai multe lucruri decat te-ai astepta. De aceea R. D. iubeste laptele de migdale neindulcit. Are o consistenta similara laptelui de vaca, dar doar jumatate din calorii – si tot capeti vitamina E. Imi place sa folosesc laptele de migdale in smoothie-uri si de asemenea ia locul celui de vaca atunci cand il amestec cu fulgi de ovaz si budinca." —Carolyn Brown

3. Scortisoara

"Acesta este unul dintre acele aromatice datatoare de energie pe care oricare cercetator nutritionist cauta sa il includa in dieta. Cercetarile arata ca doar o jumatate de lingurita luata zilnic poate ajuta la regularizarea nivelului de zahar din sange – si cand nivelul zaharului scade, ne simtim flamanzi, asa ca scortisoara poate micsora pofta de mancare. Eu adaug o lingurita in boabele de cafea inainte de a le rasni; confera aroma si beneficii de sanatate cafelei mele”. Jennifer McDaniel, dietetician nutritionist din St. Louis si purtatoare de cuvant a Academiei de Nutritie si Dietetica

4. Avocado

"Fiecare nutritionist pe care il cunosc este de acord ca avocado este un aliment absolut necesar. Este o sursa excelenta de grasimi sanatoase, care te ajuta sa te simti satul, asa ca va fi mai putin probabil sa vrei o gustare mai tarziu. In plus, au un gust intr-adevar incredibil. Imi place sa pun felii de avocado in salata mea; cercetarile arata ca ajuta corpul sa absoarba nutrientii. Si avocado este perfect daca te grabesti. Il tai in doua, presari niste sare si piper, cativa crackersi si ai gustarea perfecta " — Carolyn Brown, dieteticiana inregistrata la Foodtrainers in New York City

5. Uleiul de masline extravirgin

"Dieteticienii il iubesc pentru gustul lui bun, hranitor si sanatos – uleiul de masline extravirgin este de trei ori invingator. Este plin de antioxidanti si grasimi mono nesaturate bune pentru consumatori, si este delicios. Intotdeauna cumpar sticlele de culoare intunecata; lumina poate oxida uleiul, micsorand unele dintre beneficiile de sanatate”. Kate Geagan

6. Hummus

"Acesta este alimentul convenabil oricarui nutritionist. In doar un sfert de cana capeti fibre, proteine, carbohidrati si grasime sanatoasa de la uleiul de masline”. – Jennifer McDaniel

7. Nuci
"Prea multi dintre clientii mei se feresc de nuci, deoarece au continut mare de grasimi, dar dieteticienii le mananca, deoarece stim ca grasimile mononesaturate, cu moderatie, te pot ajuta sa iti mentii greutatea sau chiar sa o scazi. Migdalele si nucile sunt favoritele mele. Ele satisfac pofta de ceva crocant, iar combinatia grasimi-fibre este satioasa. Nucile mai sunt pline de proteine, antioxidanti si o varietate de vitamine si minerale”. — Keri Glassman

8. Kale

"Daca exista o leguma pe care oricare nutritionist  sa o manance si sa o recomande, aceea este kale. Aceasta deoarece leguma aceasta cu frunze verzi este asa de densa in nutrienti. Este plina de vitaminele K, A si C, fibre si calciu. Si mai este plina de asa de multi antioxidanti ce previn cancerul si nutrienti anti-inflamatori. Modul meu favorit de a o consuma este sa fac chipsuri kale, un fel favorit pentru o petrecere si care place foarte mult copiilor. Doar rupeti frunzele de kale, picurati niste ulei de masline printre ele si coaceti la 190°C pentru 10-15 minute. Sunt la fel de bune ca si chipsurile de cartofi! " — Carolyn Brown

9. Apa cu lamaie

"O multime dintre prietenii mei dieteticieni incep ziua prin a bea apa cu lamaie, si acesta este si pentru mine ritualul de dimineata. Daca nu mananci alimente integrale pe baza de vegetale, balanta pH-ului din sistemul tau digestiv va fi probabil pe partea acida. Lamaia este foarte alcalina si ajuta reintoarcerea corpului la un echilibru ideal, ceea ce este important pentru sanatate in general. In plus, sa dai pe gat un pahar mare de apa imediat ce te trezesti este o excelenta modalitate de a-ti pune in miscare sistemul digestiv." —Carolyn Brown

Alte beneficii ale consumului de apa cu lamaie, aici: apa cu lamaie - 16 beneficii pentru sanatate

10. Quinoa

"Majoritatea nutritionistilor prefera aceasta cereala orezului brun sau pastelor de grau, deoarece este o sursa completa de proteine, ceea ce inseamna ca are toti aminoacizii esentiali de care corpul tau are nevoie. Mai contine mai multe fibre decat majoritatea cerealelor, cu cinci grame pe cana. Si mai mult de atat quinoa este plina de acizi grasi omega-3, ceea ce o face o buna modalitate de a obtine toate aceste grasimi anti-inflamatoare in dieta ta." —Jennifer McDaniel

Citeste mai departe despre beneficiile consumului de quinoa, aici:Quinoa-un aliment minune!

 Surse pentru acest articol cuprind:

http://health.yahoo.net/articles/nutrition/photos/12-foods-all-nutritionists-eat#1
http://health.yahoo.net/articles/nutrition/photos/12-foods-all-nutritionists-eat#1 - nutritionist

Like Share Share Tweet26750 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Invatam impreuna

Etichete: alimente, lapte, nutritionistii,

Comentarii recente:
Rexy04 January 2016 06:18Raspunde

Exact astfel de alimente consuma logodnicul meu care este nutritionist. Nimeni nu ai da 50 de ani.

Rexy04 January 2016 06:19Raspunde

Exact astfel de alimente consuma logodnicul meu care este nutritionist. Nimeni nu ai da 50 de ani pe care i-a implinit de curand. Locuim in SUA.

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Compromisul-o cale sigură spre nefericire

Compromisul-o cale sigură spre nefericire

Uleiul esenţial pur de dafin, un ulei polivalent adjuvant in menţinerea sănătăţii

Uleiul esenţial pur de dafin, un ulei polivalent adjuvant in menţinerea sănătăţii

Cele 7 emotii principale si impactul lor asupra sanatatii

Cele 7 emotii principale si impactul lor asupra sanatatii

Tratarea naturala a mastitei, cea mai frecventa infectie a alaptatului

Tratarea naturala a mastitei, cea mai frecventa infectie a alaptatului

Cum ameliorezi simptomele  herpesului tinand cont de cateva sfaturi simple

Cum ameliorezi simptomele herpesului tinand cont de cateva sfaturi simple

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE