0770 363 621 | GRATUIT PESTE 200 LEI
Sfaturi practice

Va dor genunchii? Faceti miscare!

In cazul in care va dor genunchii, poate parea mai bine sa va odihniti decat sa faceti o vizita la sala de sport. Dar Academia Americana de Ortopedie, spune ca exercitiul poate ajuta de fapt la consolidarea genunchilor, reducerea stresului asupra ar

In cazul in care va dor genunchii, poate parea mai bine sa va odihniti decat sa faceti o vizita la sala de sport.

Dar Academia Americana de Ortopedie, spune ca exercitiul poate ajuta de fapt la consolidarea genunchilor, reducerea stresului asupra articulatiilor si ajuta la atenuarea durerii.

Academia spune ca muschii mai puternici care sustin articulatiilor genunchiului vor oferi:

Forta musculara mai mare, ceea ce duce la o mai buna capacitate a genunchilor sa absoarba socul.
Flexibilitatea musculara mai mare, reducand durerea de genunchi.
Mai putin stres pe genunchi, ajutand la prevenirea accidentarilor.

Sursa:

http://www.healthday.com/

Comentarii personale:

Pentru cei cu probleme de articulatie, este foarte important sa inteleaga ca alimentatia joaca un rol cheie in vindecarea lor. Odata cu inaintarea in varsta oamenii se obisnuiesc cu ideea ca e normal sa ii doara una alta, sa ii lase una alta, la fel ca o masina veche si iesita din circuit. Dar pana si o masina veche poate sa alerge strazile fara probleme daca proprietarul are grija de ea. Avantajul oamenilor este ca ei au capacitatea unica de a se regenera de a-si reface tesuturile , celulele si foarte important in cazul acesta oasele si articulatiile. Se spune ca este nevoie de cam sapte ani pentru ca un organsm uman sa se reinnoiasca complet. Acuma depinde si in ce fel se reinnoieste si din ce materiale, pentru ca daca foloseste aceleasi materiale care i-au facut rau pana acuma ,  sansele sunt mici sa obtina ceva nou si sanatos.

Ce mai trebuie luat in calcul este sursa de calciu  si de vitamina D. Dupa cum am mai precizat intr-un alt articol ( ...vitamina D este produsa in corpul nostru de actiunea soarelui asupra pielii noastre?), aceasta vitamina care este mai mult un hormon, este esentiala in absorbtia si fixarea calciului.

Pentru cei care iubesc soarele si au acces la el , nu ar trebui sa fie  o problema, iar pentru ceilalti , incercati totusi cat de putin pe zi sa intrati in contact cu ceasta forta creatoare de viata si sa suplimentati regimul vostru cu vitamina D3. Surse bune si naturale de calciu sunt mai toate vegetalele cu frunzele verzi, semintele de susan sau migdalele. Deasemenea vegetalele cu frunze verzi contin si vitamina K care ajuta practic la "lipirea" calciului de oase.

Iar revenind la articolul de fata, recomandarile medicilor americani mi se par logice. Dupa principiul "use it or lose it" adica "foloseste-l sau pierde-l", corpul uman functioneaza in asa fel incat orice componenta nefolosita in final se va pierde. Binenteles ca e bine sa-ti folosesti corpul inainte de a intra "in rugina", Dumnezeu nu ne-a trimis pe pamant si cu piese de schimb. Asa ca aveti grija de voi, facte-ti miscare, hraniti-va sanatos si cultivati o viata spirituala abundenta.

Asteptam parerile voastre.

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#articulatii #leziuni #miscare #sfaturi #vitamina D

Ce au mai parcurs alti cititori...

8 moduri de a-ti imbunatati tranzitul intestinal

8 moduri de a-ti imbunatati tranzitul intestinal

Slabeste inteligent prin aceste modificari ale stilului de viata

Slabeste inteligent prin aceste modificari ale stilului de viata

Cum sa iti modifici stilul de viata, ca sa slabesti

Cum sa iti modifici stilul de viata, ca sa slabesti
Adaugă comentariul tău
Primesti saptamanal
inspiratie verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.