Invatam impreuna

Suplimente, ierburi si alimente care sprijina o inima sanatoasa

Toti cei ce intra aici, trebuie sa abandoneze miturile despre grasimi si colesterol. Ele raman ca dogme doar pentru ca prea multi profesionisti si jurnalisti din sanatate inca sunt blocati cu acele dezinformari. Da, dieta are foarte mult de-a face c

Toti cei ce intra aici, trebuie sa abandoneze miturile despre grasimi si colesterol. Ele raman ca dogme doar pentru ca prea multi profesionisti si jurnalisti din sanatate inca sunt blocati cu acele dezinformari.

Da, dieta are foarte mult de-a face cu faptul ca ai sau nu o buna sanatate cardiovasculara. Dar nu de la o dieta saraca in grasimi sau complet lipsita de ele.

Si nici statinele nu vor ajuta. Ele micsoreaza colesterolul, dar acesta este necesar pentru tesutul cerebral si cel al tecii mielinice pentru a mentine transmisiile nervoase si reproducerea celulara.

Colesterolul epidermic este prima parte implicata in convertirea razelor UVB de la soare sau de la solar in vitamina D. S-ar putea sa te trezesti cu dementa si tot sa faci infarct daca urmezi tratamente cu statine.

Tipurile de grasimi pe care le mananci sunt importante. Majoritatea grasimilor utilizate in alimentele procesate sau de tip fast food si utilizate si in multe bucatarii pentru gatit ocazional sau salate sunt grasimi hidrogenate procesate, grasimi toxice care creeaza inflamatii.

Cardiologistii Stephen Sinatra, doctor in medicina (1) si Dwight Lundell, doctor in medicina, (2) sunt printre liderii celor ce au rupt-o cu mitologia si scriu carti impotriva acestei mitologii care a sporit bolile de inima in decursul ultimei parti a secolului douazeci.

Amandoi au cartile listate pe Amazon. Dr. Robert Lustig a oferit o prelegere fantastica ce a devenit virala pe YouTube. (3)

Ei citeaza micsorarea cantitativa a grasimilor sanatoase, marirea cantitativa a celor nesanatoase, un raport extrem de disproportionat al acizilor grasi omega-6/omega-3, cerealele procesate, si marirea cantitatilor de zahar consumate, in special a siropului de porumb bogat in fructoza din alimentele noastre si junk food-ul consumat ca surse de inflamatie arteriala care duce la bolile de inima.

Asa ca pentru inceput, renunta la alimentele sarace in grasimi si la cele procesate si incepe sa mananci alimente integrale organice, inclusiv grasimi saturate, precum ulei de nuca de cocos . Grasimile sanatoase nu te ingrasa.

Suplimente si alimente pe care le poti adauga in dieta pentru o inima mai sanatoasa.

O forma de antioxidant superior si mai asimilabil a CoQ10 cunoscut ca ubichinol este un supliment deosebit de recomandat pentru oricine are un profil de risc ridicat al inimaevenimentelor cardiace, inclusiv hipertensiune. Este bun pentru oricine, dar dr. Sinatra il recomanda in doza dubla doar pentru cei cu inalt risc cardiac.

L-arginina ofera suport pentru producerea de oxid nitric produs de endoteliu (EDNO). Endoteliul este un strat epitelial subtire captusind interiorul vaselor de sange si al inimii. EDNO este o substanta puternica ce dilata vasele sanguine si permite ca sa curga mai mult sange prin ele, coborand astfel presiunea sangelui.

Poate chiar si sa inverseze cursul bolii cardiace, inclusiv intarirea arterelor (arteroscleroza), cea mai grava forma a bolii de inima. Mai are si alte beneficii. (4)

Curcumina din turmeric este un puternic anti-inflamator testat clinic si un anticancerigen care ajuta si la prevenirea bolilor de inima. Aflati mai multe despre ea aici

Calciul liber care nu este absorbit in materia osoasa este ceva comun in cultura noastra de aport excesiv de calciu. Aceasta situatie ofera literalmente posibilitatea calcifierii arteriale. Vitamina K2 este importanta pentru eliminarea calciului din sange si introducerea lui in materia osoasa

Vitamina C: asigura-te ca ai destula in fiecare zi

Suplimentarea magneziului, un mineral extrem de subevaluat, mai important pentru structura osoasa decat calciul, mai ofera si un important factor pentru mentinerea unui puls regulat

Ceaiul de ardei iute contine  o terifica tripla amenintare impotriva bolilor de inima: cayenne la 40 000 de unitati iutime sau mai mult de atat, ceai de hibiscus si paducel. Aceste alimente pot fi utilizate zilnic cu foarte putine cheltuieli.

Exercitiile fizice moderate si buna sanatate mentala si emotionala sunt contributori foarte importanti la sanatatea inimii.

Sursele pentru acest articol includ:

(1) http://www.heartmdinstitute.com/

(2) http://preventdisease.com

(3) http://www.youtube.com/watch?v=dBnniua6-oM

(4) http://www.drsinatra.com

http://www.naturalnews.com/041210_healthy_heart_supplements_curcumin.html - inima sanatoasa

loading...
loading...
Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#alimente #ierburi #inima #suplimente

Ce au mai parcus alti cititori...

3 alimente dovedite ca micsoreaza colesterolul si protejeaza inima

3 alimente dovedite ca micsoreaza colesterolul si protejeaza inima

Top 5 alimente de evitat pentru a avea un corp sanatos

Top 5 alimente de evitat pentru a avea un corp sanatos

Crezi ca mananci sanatos? 7 locuri unde se ascunde zaharul in alimentele aparent sanatoase!

Crezi ca mananci sanatos? 7 locuri unde se ascunde zaharul in alimentele aparent sanatoase!
Adaugă comentariul tău
Primesti saptamanal
inspiratie verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.