AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact

Un singur exercitiu, mai eficient decât 1000 de abdomene

Fiecare persoana are propriile provocari in ceea ce priveste modelarea corporala, insa una dintre zonele care pune cele mai des probleme este burta si grasimea in exces din aceasta zona.

Toti cei care s-au confruntat cu grasimea abdominala stiu ca, desi este primul loc unde se depune, este si locul din care grasimea dispare cel mai greu.

Cele mai multe exercitii traditionale pentru abdomen nu dau rezultatele scontate.

Cea mai buna metoda pentru a inlatura grasimea de pe burta este sa lucrezi intregul corp.

Cum faci exercitiul The Plank

The plank (Scandura) iti pune in miscare intreg corpul, in special zona centrala si spatele. Exercitiul imbunatateste postura, stimuleaza metabolismul si mareste flexibilitatea.

Include aceasta practica in exercitiile tale zilnice pentru a preveni eventualele accidentari si pentru a intari musculatura spatelui.

  1. Te asezi pe podea sprijinit pe maini si genunchi.
  2. Mentii gatul drept si fata orientata catre podea.
  3. Pozitionezi mainile in dreptul umerilor si genunchii in dreptul soldurilor.
  4. Printr-o singura miscare intinzi drept picioarele in spate. Aseaza bine varful picioarelor, pentru un bun echilibru.
  5. Pentru o stabilitate mai mare, indreapta bine genunchii si tine degetele rasfirate.
  6. Incordeaza muschii fesieri si abdomenul pentru a avea spatele drept. Nu cobori soldurile.
  7. Tine bratele si picioarele drepte.
  8. Greutatea trebuie distribuita omogen pe toata suprafata corpului.
  9. Respira adânc si mentine pozitia timp de 20-60 de secunde.
  10. Repeta de 3 ori pe zi pentru rezultate optime.

the plank scandura

Daca este prea greu la inceput, revino la pozitia pe genunchi, mentinând picioarele mai apropiate si punând unul dintre picioare peste celalalt.

Poti diversifica exercitiul apropiind corpul de podea si indoind bratele in unghi de 90° astfel incat coatele si antebratele sa atinga podeaua.

Iată câteva variaţiuni pornind de la poziţia de bază:

via GIPHY

 

Sursa utilizata: http://dailyhealthpost.com/plank-better-than-crunches/

loading...
loading...

Postat in categoria Sfaturi practice

Etichete: abdomen, exercitii, grasime, scandura,

Comentarii recente:
ciprian15 August 2016 04:16Raspunde

ia mai uitati-va odata la sursa aia, asa zice la pasul 4, dintr-o singura miscare? sau fiecare picior pe rand?

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Email
Comentariu

Articole Recente

Deschide-ti ochii! Viseaza!

Deschide-ti ochii! Viseaza!

Ce au in comun acesti oameni celebri?

Ce au in comun acesti oameni celebri?

Importanta somnului pentru sanatatea fizica si psihica

Importanta somnului pentru sanatatea fizica si psihica

Cum se schimba creierul femeilor in timpul sarcinii?

Cum se schimba creierul femeilor in timpul sarcinii?

Doza de feminism: ce nu vor femeile singure sa auda in 2019

Doza de feminism: ce nu vor femeile singure sa auda in 2019

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere de primavara- Plaiul Foii 2019

Tabara verde viu de detoxifiere de primavara- Plaiul Foii 2019

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE