AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact

Un singur exercitiu, mai eficient decât 1000 de abdomene

Fiecare persoana are propriile provocari in ceea ce priveste modelarea corporala, insa una dintre zonele care pune cele mai des probleme este burta si grasimea in exces din aceasta zona.

Toti cei care s-au confruntat cu grasimea abdominala stiu ca, desi este primul loc unde se depune, este si locul din care grasimea dispare cel mai greu.

Cele mai multe exercitii traditionale pentru abdomen nu dau rezultatele scontate.

Cea mai buna metoda pentru a inlatura grasimea de pe burta este sa lucrezi intregul corp.

Cum faci exercitiul The Plank

The plank (Scandura) iti pune in miscare intreg corpul, in special zona centrala si spatele. Exercitiul imbunatateste postura, stimuleaza metabolismul si mareste flexibilitatea.

Include aceasta practica in exercitiile tale zilnice pentru a preveni eventualele accidentari si pentru a intari musculatura spatelui.

  1. Te asezi pe podea sprijinit pe maini si genunchi.
  2. Mentii gatul drept si fata orientata catre podea.
  3. Pozitionezi mainile in dreptul umerilor si genunchii in dreptul soldurilor.
  4. Printr-o singura miscare intinzi drept picioarele in spate. Aseaza bine varful picioarelor, pentru un bun echilibru.
  5. Pentru o stabilitate mai mare, indreapta bine genunchii si tine degetele rasfirate.
  6. Incordeaza muschii fesieri si abdomenul pentru a avea spatele drept. Nu cobori soldurile.
  7. Tine bratele si picioarele drepte.
  8. Greutatea trebuie distribuita omogen pe toata suprafata corpului.
  9. Respira adânc si mentine pozitia timp de 20-60 de secunde.
  10. Repeta de 3 ori pe zi pentru rezultate optime.

the plank scandura

Daca este prea greu la inceput, revino la pozitia pe genunchi, mentinând picioarele mai apropiate si punând unul dintre picioare peste celalalt.

Poti diversifica exercitiul apropiind corpul de podea si indoind bratele in unghi de 90° astfel incat coatele si antebratele sa atinga podeaua.

Iată câteva variaţiuni pornind de la poziţia de bază:

via GIPHY

 

Sursa utilizata: http://dailyhealthpost.com/plank-better-than-crunches/

Like Share Share Tweet157626 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Sfaturi practice

Etichete: abdomen, exercitii, grasime, scandura,

Comentarii recente:
ciprian15 August 2016 11:16Raspunde

ia mai uitati-va odata la sursa aia, asa zice la pasul 4, dintr-o singura miscare? sau fiecare picior pe rand?

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Cum recunoşti mierea contrafăcută

Cum recunoşti mierea contrafăcută

Care este cea mai eficienta metoda de a indeparta pesticidele de pe legume, fructe si verdeturi

Care este cea mai eficienta metoda de a indeparta pesticidele de pe legume, fructe si verdeturi

Produsele apicole - Superalimente de nelipsit din dieta ta zilnică

Produsele apicole - Superalimente de nelipsit din dieta ta zilnică

Ghid complet de utilizare a vitaminelor în tratarea endometriozei

Ghid complet de utilizare a vitaminelor în tratarea endometriozei

De ce sa iti educi copilul cu virtuti morale?

De ce sa iti educi copilul cu virtuti morale?

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere de primavara - Plaiul Foii 2018

Tabara verde viu de detoxifiere de primavara - Plaiul Foii 2018

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE