0770 363 621 | GRATUIT PESTE 200 LEI
Sfaturi practice

Un singur exercitiu, mai eficient decât 1000 de abdomene

Fiecare persoana are propriile provocari in ceea ce priveste greutatea corporala, insa una dintre zonele care pune cele mai des probleme este grasimea in exces de pe abdomen. Si toti cei care s-au confruntat cu grasimea abdominala stiu ca, desi este

Fiecare persoana are propriile provocari in ceea ce priveste modelarea corporala, insa una dintre zonele care pune cele mai des probleme este burta si grasimea in exces din aceasta zona.

Toti cei care s-au confruntat cu grasimea abdominala stiu ca, desi este primul loc unde se depune, este si locul din care grasimea dispare cel mai greu.

Cele mai multe exercitii traditionale pentru abdomen nu dau rezultatele scontate.

Cea mai buna metoda pentru a inlatura grasimea de pe burta este sa lucrezi intregul corp.

Cum faci exercitiul The Plank

The plank (Scandura) iti pune in miscare intreg corpul, in special zona centrala si spatele. Exercitiul imbunatateste postura, stimuleaza metabolismul si mareste flexibilitatea.

Include aceasta practica in exercitiile tale zilnice pentru a preveni eventualele accidentari si pentru a intari musculatura spatelui.

  1. Te asezi pe podea sprijinit pe maini si genunchi.
  2. Mentii gatul drept si fata orientata catre podea.
  3. Pozitionezi mainile in dreptul umerilor si genunchii in dreptul soldurilor.
  4. Printr-o singura miscare intinzi drept picioarele in spate. Aseaza bine varful picioarelor, pentru un bun echilibru.
  5. Pentru o stabilitate mai mare, indreapta bine genunchii si tine degetele rasfirate.
  6. Incordeaza muschii fesieri si abdomenul pentru a avea spatele drept. Nu cobori soldurile.
  7. Tine bratele si picioarele drepte.
  8. Greutatea trebuie distribuita omogen pe toata suprafata corpului.
  9. Respira adânc si mentine pozitia timp de 20-60 de secunde.
  10. Repeta de 3 ori pe zi pentru rezultate optime.

the plank scandura

Daca este prea greu la inceput, revino la pozitia pe genunchi, mentinând picioarele mai apropiate si punând unul dintre picioare peste celalalt.

Poti diversifica exercitiul apropiind corpul de podea si indoind bratele in unghi de 90° astfel incat coatele si antebratele sa atinga podeaua.

Iată câteva variaţiuni pornind de la poziţia de bază:

via GIPHY

 

Sursa utilizata: http://dailyhealthpost.com/plank-better-than-crunches/

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#abdomen #exercitii #grasime #scandura

Ce au mai parcurs alti cititori...

Sucul de sfecla rosie sporeste efectele exercitiilor fizice

Sucul de sfecla rosie sporeste efectele exercitiilor fizice

5 modalitati de reducere a grasimii de pe burta si de prelungire a vietii

5 modalitati de reducere a grasimii de pe burta si de prelungire a vietii

Echilibreaza-ti chakrele cu aceste alimente si exercitii

Echilibreaza-ti chakrele cu aceste alimente si exercitii

Ce spun cititorii despre "Un singur exercitiu, mai eficient decât 1000 de abdomene"

ciprian15 August 2016 11:16Raspunde

ia mai uitati-va odata la sursa aia, asa zice la pasul 4, dintr-o singura miscare? sau fiecare picior pe rand?

Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal
inspirație verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.