AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

Cum sa gatesti cu faina de nuca de cocos

Nuca de cocos este cultivata de regula pentru pulpa sa cruda, uleiul, apa si laptele din interior, dar recent si pentru faina sa. Filipine este in prezent producatorul cel mai mare de nuca de cocos si a fost prima tara care a produs faina ca produs secundar al productiei de lapte din nuca de cocos. Cererea tot mai mare de produse naturale din plante care sa fie folosite in scopuri medicinale pentru prevenirea si tratarea bolilor a dus la aprecierea beneficiilor multiple pentru sanatate pe care le are consumul produselor din nuca de cocos.

Multi cercetatori recomanda in prezent includerea fainei de nuca de cocos ca supliment intr-o alimentatie sanatoasa datorita beneficiilor acesteia printre care proprietatile antibacteriene si antifungice. Fie ca urmezi o dieta stricta, cauti o faina care sa nu produca alergii sau pur si simplu vrei sa stimulezi sistemul digestiv si imunitar, faina de cocos este un adaos excelent si un produs de baza in bucatarie.

Ce este faina de cocos?

Producatorii de faina de cocos vindeau initial acest produs secundar nutritiv al laptelui de cocos fermierilor. Acestia il apreciau ca ingrasamant organic excelent si un bun produs furajer pentru animale. In ultimele decenii, pe masura ce tot mai multe studii au aratat beneficiile pentru sanatate ale fainii de cocos, s-a marit si consumul acestui superaliment de catre oameni.

Faina de cocos este obtinuta din pulpa nucii de cocos proaspete data prin razatoare. Pulpa este ulterior deshidratata si degresata. Rezultatul este o pudra fina care arata si seamana foarte mult cu o faina de grau sau de alt tip. Forma cea mai pura si organica poate chiar induce in eroare un bun cunoscator datorita lipsei de aroma.

Faina de cocos nu contine gluten

Faina de cocos are beneficii diferite pentru sanatate spre deosebire de alte produse din cocos, cum ar fi uleiul si este o buna alternativa la faina obisnuita. Considerata un aliment functional, faina din nuca de cocos are beneficii semnificative pentru sanatate si este si foarte nutritiva. Este o sursa bogata de fibre alimentare si de proteine, nu contine gluten si are un indice glicemic scazut.

Faina de cocos este in special recomandata celor cu probleme inflamatorii aparute ca urmare a consumului de grau si gluten. Faina din nuca de cocos este sigura pentru persoanele ce sufera de boala celiaca sau au sensibilitate la gluten, au sindromul intestinelor permeabile sau diabet.

faina de cocos

Sursa foto: https://goo.gl/Of9HCN

Recomandari pentru utilizarea fainii din cocos

In ciuda faptului ca faina din nuca de cocos poate arata, avea gust sau poate chiar miros ca orice alta faina rafinata din comert, devine o adevarata provocare si poate fi chiar frustrant si scump sa gatesti cu ea in lipsa catorva sfaturi. Faina de cocos este ca un burete si poate fi destul de dificil sa gatesti cu un produs atat de absorbant.

Iata cateva sfaturi pentru a inlocui 100% din faina de grau cu cea de cocos:

1)  Foloseste-o ca agent de ingrosare:  Datorita gradului ridicat de absorbtie, faina de cocos este un agent de ingrosare foarte bun in supe, tocanite si chiar in smoothie. Din acest motiv se recomanda pastrarea ei in frigider sau congelator, in recipiente etanse pentru a evita atragerea umezelii.

2)  Experimenteaza pentru a ajunge sa obtii ceea ce doresti: In general, la fiecare cana de faina traditionala trebuie sa folosesti aproximativ 1/4 cana pana la 1/3 cana de faina de cocos. E posibil sa-ti placa sa folosesti mai mult sau mai putin, de aceea este bine sa experimentezi pentru a obtine textura dorita.

3)  Ingrediente de legare: Retetele includ de regula o sursa de proteina suplimentara cum ar fi ouale sau pudra de canepa pentru a compensa proprietatile de legare furnizate de regula de gluten. Semintele de in sunt si ele un element de legare excelent si care contribuie cu propriile beneficii pentru sanatate la reteta pe baza de faina de cocos.

Sursa utilizata:

http://www.organiclifestylemagazine.com/how-to-cook-using-coconut-flour - faina de cocos

Like Share Share Tweet22209 vizualizari
loading...
loading...

Postat in categoria Blog

Etichete: apocrine, autoimun, gluten, nuca de cocos, pietre la rinichi,

Articole similare

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Eşti supărat şi stresat? Iată câteva metode simple care te pot ajuta să te calmezi singur

Eşti supărat şi stresat? Iată câteva metode simple care te pot ajuta să te calmezi singur

Un truc simplu prin care sa scapi rapid de anxietate

Un truc simplu prin care sa scapi rapid de anxietate

O metodă surprinzător de simplă de a-ţi distrage atenţia de la griji

O metodă surprinzător de simplă de a-ţi distrage atenţia de la griji

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Iată de ce sfecla nu ar trebui să-ţi lipsească din alimentaţie

Cum îţi dai seama că mănânci prea multă sare?

Cum îţi dai seama că mănânci prea multă sare?

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE