AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

Cum iti poti schimba viata cu doar 2 minute pe zi

“O calatorie de o mie de mile incepe cu un singur pas.”

Lao Tzu

O schimbare pozitiva in viata ta nu trebuie sa reprezinte neaparat un salt major.

Convingerile oamenilor sunt cele care-i opresc pe acestia sa actioneze pentru imbunatatirea propriilor vieti.

O modalitate mai simpla care da mai multe rezultate – pentru unii cel putin – este metoda pasilor marunti, dar multi.

Mai jos aveti 10 obiceiuri rapide care te pot ajuta sa-ti schimbi viata cu doar 2 minute pe zi.

Cu acesti pasi marunti poti construi obiceiuri noi care vor deveni tot mai puternice si iti vor schimba viata asa cum nici nu-ti imaginezi.

Poti folosi post-it-uri pentru a nu uita sa faci cel putin unul dintre aceste lucruri zilnic.

Le poti pune pe noptiera ca sa le vezi cand te trezesti, sau pe birou ca sa le poti vedea la inceputul zilei.

“Distanta nu inseamna nimic; primul pas este cel mai greu.”
Madame Marie du Deffand

Daca-ti place si daca poti, extinde obiceiul preferat dupa una sau doua saptamani si practica-l mai multe minute pe zi.

  1. Aloca 2 minute in fiecare zi pentru cel mai important proiect pe care-l ai.

Poti practica acest obicei cel putin o zi pe saptamana. Uneori e posibil sa nu ai chef de nimic. Sa-ti doresti doar sa lenevesti pe canapea. In astfel de zile aloca 2 minute pentru cel mai important proiect al tau. Este un angajament pe care-l poti face cu tine insuti.

Ideea este urmatoarea: cel mai greu este sa incepi. Dupa ce lucrezi doar 2 minute iti este mult mai usor sa continui.

  1. Fa un bilant al zilei si apreciaza ceea ce ai facut, la sfarsitul ei.

Daca faci lucruri bune in timpul zilei si rezolvi ce ti-ai propus iti sporesti respectul de sine. Asta numai daca reflectezi asupra a ceea ce ai facut si constientizezi acest lucru.

Ia-ti, deci, o pauza de doua minute la sfarsitul zilei. Reflecta si apreciaza ceea ce ai facut si ce ai gandit de-a lungul zilei care doar ce a trecut.

  1. Coboara-ti standardul de fericire.

Un lucru pe care ti-l poti propune cand te trezesti dimineata este sa nu ridici standardul prea sus pentru fericire.

Daca faci acest lucru poti aprecia mai mult lucrurile care ti se intampla in timpul zilei.

Mancarea, munca, vremea, micile evenimente din timpul zilei nu sunt doar rutina, ci devin lucruri de care te bucuri. Lucrurile mici care consideram ca ni se cuvin devin lucruri pe care le apreciem daca ne oprim sa reflectam asupra lor.

Dar daca te bucuri de lucrurile marunte din viata inseamna ca iti pierzi motivatia de a progresa si de a obtine lucruri mai importante in viata?

Nicidecum.

Acest mod de a privi viata iti da mai multa inspiratie si energie, viata devine mai usoara, nu mai ai tendinta naturala de a opune rezistenta fluxului evenimentelor si accepti cu interes si curiozitate atat lucrurile marunte, cat si pe cele mari.

  1. Respira cand te simti stresat.

Cand te copleseste stresul si te simti ingrijorat, iritat sau temator din cauza lui, ia o pauza de 2 minute. Aseaza-te. Respira adanc si incearca sa o faci profund, pana simti cum respiratia ajunge in stomac.

Concentreaza-te pe propria respiratie in acele 2 minute. Te vei simti mult mai calm dupa aceea si iti vei putea relua munca mult mai relaxat si mai concentrat.

  1. Ascute-ti simturile pentru acum si aici.

Nu mai retrai trecutul si vechile conflicte care nu fac decat sa-ti produca depresii. Nu te mai proiecta in viitor unde iti imaginezi numai catastrofe la urmatoarea sedinta, intalnire sau prezentare.

Fii prezent. Aici si acum.

Pentru a reusi, stai jos timp de 2 minute. Uita-te la ceea ce este in fata ta. Asculta pasarile si masinile de afara. Simte soarele iernii cum trece prin ferestre si iti atinge pielea si hainele. Lasa-te cuprins de curentul de aer care intra prin geamul deschis.

Fii prezent cu toate simturile timp de 2 minute. Aceasta stare iti va relaxa mintea si corpul. Vei gandi mai usor. Te vei simti mai optimist.

Like Share Share Tweet34972 vizualizari

Postat in categoria Spirit

Etichete: cum sa te bucuri, probleme de sanatate, Sirsasana, urasti, viata,

Comentarii recente:
botan09 January 2015 09:17Raspunde

Ma gandesc,la ce as putea face mai bine .Totul mii se pare simplu dar trebuie munca si daca ma gandesc voi ajunge si sa fac ce mi-am propus.vorbesc despre ce meserie mii se potriveste.

25 March 2015 04:56Raspunde

De ce religie esti multumita ? In ce crezi? Vrei sa creezi o noua religie?

JENI MURESAN09 September 2015 22:56Raspunde

,,DIMINEATA CAND MA TREZESC,MULTUMESC BUNULUI DUMNEZEU CA TRAIESC,CA SUNT BINE SI CU MULT OPTIMISM,O ZI MINUNATA,,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Motive pentru a zâmbi

Motive pentru a zâmbi

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Hepatita B: o abordare naturopata

Hepatita B: o abordare naturopata

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE