MENIU
Corp

Mersul rapid, unul dintre cele mai complete exercitii fizice

Sunt mai multe motive pentru care mersul rapid este un exercitiu atat de eficient si de important. Daca o persoana are timp intr-o zi doar pentru un exercitiu, atunci un mers rapid ar fi o alegere excelenta cel putin pentru 4 din cele 7 zile ale sapt

Sunt mai multe motive pentru care mersul rapid este un exercitiu atat de eficient si de important. Daca o persoana are timp intr-o zi doar pentru un exercitiu, atunci un mers rapid ar fi o alegere excelenta cel putin pentru 4 din cele 7 zile ale saptamanii.

De ce este mersul rapid atat de eficient

pentru a mentine corpul intr-o forma optima?

Structura corpului uman este creata astfel incat necesita multa miscare zilnica. Si, spre deosebire de parerea generala, miscarea nu este optionala; dimpotriva, trebuie vazuta ca o obligatie daca dorim sa ne bucuram de o viata sanatoasa si sa fim in putere si la o varsta mai inaintata. Acestea fiind spuse, indiferent de tipul de exercitiu pe care-l alegem, acesta trebuie sa fie distractiv si sa ne placa, altfel vom renunta la el.

Si in acest sens, o plimbare rapida pe jos poate fi la fel de revigoranta si regeneranta ca orice alt exercitiu fizic. Iar daca o faci si intr-o noapte senina sau o zi insorita, ai ocazia sa te incarci si cu energiile vindecatoare ale naturii.

Padurile si zonele cu multi copaci sunt pline de oxigen, pentru ca, asa cum stim, arborii si plantele alimenteaza atmosfera cu O2. De aceea sunt ideale pentru plimbari si, cu siguranta, sunt preferabile benzilor de alergat dintr-o sala mica, unde trebuie sa asculti si gafaielile si pufaielile altor alergatori.

De fapt, oamenii de stiinta japonezi au subliniat beneficiile pentru imunitate si eliberarea stresului ca urmare a shinrin-yoku, sau baia de padure, inca din 1982, insa numai de curand a devenit un trend si in alte tari.

Mersul pe jos ca metoda de mentinere a sanatatii si ca exercitiu fizic complet are cateva reguli de baza care trebuie respectate, dupa cum urmeaza:

mersul rapid

Concluzii

Nu sari peste exercitiul de mers zilnic, in masura in care se poate. Incearca sa faci un mers alert de 3 sau 4 ori pe saptamana pentru a da impulsul aerobic necesar inimii si sistemului circulator, dar si pentru a scapa de ceva toxine prin transpiratie.

Pentru cei ce sufera de depresie fizica sau emotionala, nu exista un antidot mai bun ca mersul in pas alert. Mentinerea unui ritm constant pana cand corpul incepe sa elibereze endorfine inlatura nevoia de antidepresive.

Asa cum "un mar pe zi tine doctorul departe" acelasi lucru este valabil si pentru o plimbare in ritm alert.

Sursa utilizata:

http://naturalsociety.com/power-walking-one-of-the-best-complete-exercises-around - mersul rapid

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#coaja de portocala #eliminarea #miscare #tratamentul

Ce au mai parcurs alti cititori...

Efectele nevazute ale exercitiilor fizice

Efectele nevazute ale exercitiilor fizice

10 moduri in care o plimbare zilnica iti poate schimba corpul si mintea

10 moduri in care o plimbare zilnica iti poate schimba corpul si mintea

De ce ai mainile si picioarele reci?

De ce ai mainile si picioarele reci?
Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal
inspirație verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.