AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

Instinctul de turma – educatia moderna si sistemul deceptiei

Ca in multe alte cazuri – industria alimentara, sectorul medico-farmaceutic, mijloacele de comunicare in masa – corporatiile ascunse/bancile care ne controleaza guvernele au standardizat si sistemul educational prin puterea banilor.

Cu multi ani in urma, in SUA, de exemplu, sume mari de bani au fost investiti in educatie de Asociatia Nationala de Educatie sustinuta de Rockefeller, de Fundatia Carnegie si, ulterior, de Fundatia Ford. Rezultatul eforturilor acestor organizatii este vizibil pretutindeni in ziua de azi, ca si scopul real al sistemului educational care este de a educa copiii si tinerii ca: 1) Rasplata vine ca urmare a memorarii prin repetitii succesive. 2) Lipsa de conformare va fi pedepsita. 3) Acceptarea faptului ca “adevarul” si ceea ce este “corect” vin de la sursele de autoritate.

Astfel, intregul scop al sistemului educational este de a cultiva conformismul si a interzice gandirea critica asupra oricarui lucru de importanta reala.

Incepand de la varsta de 4 ani (si ce alta varsta este mai potrivita pentru indoctrinarea in masa?) si pana la momentul in care un individ paraseste sistemul educational, peste aproximativ 12 ani, copiii au parte de o portie sanatoasa de programare si spalare a creierului si, prin urmare, nu sunt capabili sa gandeasca singuri. Mai mult decat atat, orice minte originala si nonconformista cu un mare potential pentru omenire si orice beneficiu pentru Planeta Mama sunt ignorate, strivite, ridiculizate sau reprimate de influenta celor care controleaza din umbra si care le considera o amenintare pentru propriile afaceri.

Dar, asa cum Einstein spunea, ‘gandesti cu adevarat atunci cand gandesti ceva de neconceput’…

Eroi nerecunoscuti

In continuare este o lista de ganditori cu adevarat dedicati omenirii, ale caror idei sau creatii inovatoare nu au cunoscut niciodata lumina zilei (din cauza motivelor prezentate anterior).

Raymond Rife

Raymond Rife (1888-1971) si Microscopul Universal pentru vindecarea cancerului.

Dupa ce a vindecat cu succes mai multi bolnavi de cancer, Rife a fost oprit din munca sa de Asociatia Medicala Americana, care i-a inchis locatia si confiscat echipamentul: initial Rife a refuzat sa cedeze drepturile asupra muncii sale Asociatiei Medicale, pentru ca a inteles ca in spatele actiunilor sale se ascund interese financiare – ca dispozitivul sau pentru vindecarea cancerului nu va fi facut disponibila lumii intregi, pentru ca Asociatia Medicala si sectorul medico- farmaceutic nu vroiau ca bolnavii sa se vindece.

Acest lucru insemna sa piarda clienti, adica venituri pentru industria cancerului, de aceea, in loc sa promoveze remedii reale, prefera sa continue sa ofere tratamente toxice care nu vindeca, ci asigura revenirea simptomelor (a efectelor secundare), si, implicit, continuarea afacerii, pana cand bolnavul moare de o moarte inutila si dureroasa.

Dupa ani de zile de procese legale cu “baietii destepti” din sectorul cancerului, cu venituri la limita subzistentei, Rife s-a exilat in Mexic, pentru a evita inchisoarea in SUA. A murit in cele din urma din cauza patimii sale pentru alcool, un om genial, dar infrant. Presiunea generata de hartuirile juridice si amenintarea constanta a inchisorii au fost prea mult pentru el.

Linus Pauling

Linus Pauling (1901-1994) – ‘Teoria unificata’ pentru boala cardiaca.

Pauling a colaborat cu Matthias Rath si impreuna au dezvoltat o abordare unificata a vindecarii bolii cardiace.

Initial, au descoperit ca boala cardiaca este rezultatul unei carente prelungite de vitamina C. Solutia era tratarea pacientilor cu doze concentrate si frecvente de vitamina C (de exemplu 6g/zi), folosind in acelasi timp amino acizii lizina si prolina pentru a inlatura placa arteriosclerotica de pe vasele de sange, care impiedica fluxul sanguin si dezvolta boala cardiaca.

Cu toate acestea, datorita intereselor corporatiilor si a amenintarii financiare pe care o prezenta aceasta terapie alternativa ieftina si eficienta, nu a capatat niciodata prea mare atentie.

Nikola Tesla

Nikola Tesla (1856-1943) – Turnul Wardenclyffe, proiectul pentru energie libera

Multitalentatul Tesla a trecut granitele multor discipline. Geniul sau a dat nastere unui numar de inventii care au schimbat lumea.

Unul dintre cele mai faimoase experimente/inventii ale sale a fost Proiectul Turnul Wardenclyffe. A fost incercarea lui Tesla de a furniza tuturor oamenilor de pe pamant energie gratuita captand electricitatea din ionosfera Pamantului, cu ajutorul turnurilor. Fara cabluri, turnurile puteau transmite electricitatea captata prin pamant, oriunde era solicitata…

Tesla nu a mai primit, insa, fonduri pentru finalizarea axestui proiect.  Apoi echipamentul si laboratorul sau au fost arse, impreuna cu proprietatea intelectuala aferenta, pentru ca reprezentau o mare amenintare pentru costul electricitatii furnizate la acel moment de sistemul conventional. Daca Proiectul Turnul Wardenclyffe ar fi fost lasat sa prospere si nu ar fi fost distrus, in ziua de azi probabil am fi trait intr-o lume utopica. Tesla a murit singur, sarac si uitat, in New York.

Wilhelm Reich

Wilhelm Reich (1897-1957) – Controlarea vremii pentru combaterea secetei.

Wilhelm Reich a construit un instrument pe care l-a numit spargator de nori, care putea influenta in mod pozitiv vremea. A fost folosit in mai multe randuri pentru a combate seceta, prin producerea de nori care sa aduca ploaie.

Acest mecanism functional care putea genera nori de ploaie in zonele afectate de seceta a fost oprit de lacheii fideli ai elitei de la conducere.

Sa permiti asa ceva ar fi insemnat o abundenta de mancare si disparitia foametei pe plan mondial. Dar cei care detin controlul nu vor ca foametea sa se termine. Daca acest lucru s-ar intampla, ar fi mult prea dificil sa controleze populatia din lumea a treia... Sa nu uitam de planul lor ascuns de a ne conduce din umbra…

Asadar, Reich a fost atacat de institutii guvernamentale si acuzat de frauda si inselaciune, din cauza instrumentului sau. Echipamentul sau a fost confiscat si distrus. Reich si-a petrecut ultimele zile din viata in inchisoare, unde se spune ca ar fi murit de un atac de cord.

Aceste subiecte nu sunt niciodata studiate in scolile traditionale, pentru ca sunt “tabu”! De ce? In principal, pentru ca sistemul educational corporatist, cu programul sau atent selectat, are ca scop sa impiedice adevarata dezvoltare a omului sau chiar sa incurajeze involutia sa.

Suntem educati in spirit de turma

Educatia din sectorul public nu vrea decat sa ne transforme in rotite ale sistemului. Indivizii cei mai programati si cu creierele cele mai spalate de sistemul educational sunt si cei cu cele mai mari sanse de succes, comparativ cu ceilalti. Sa luam ca exemplu interviurile pentru angajare. O persoana cu mentalitate “corporatista” are mai multe sanse sa obtina un loc de munca decat altii: aceasta “mentalitate” rezoneaza mai bine cu inclinatia similara a intervievatorului.

Persoana din fata lui nu este decat o resursa.

Corporatiile nu sunt decat masinarii lacome si lipsite de suflet, care prezinta toate simptomele psihopatiei. Nu va lasati pacaliti de aparente, nu le pasa nici cat negru sub unghie de planeta si de oamenii acesteia. In esenta, angajatul este o simpla resursa pentru corporatii, nimic mai mult decat un echipament, la care se poate renunta la fel de usor, de unde si numele de departament al “resurselor” umane.

Pentru corporatii, nu exista limite cand vine vorba de castiguri. Intotdeauna vor mai mult si mai mult.

Lacomia corporatista versus saracia mondiala

Exista atata saracie in lume, peste un miliard de oameni traiesc cu mai putin de echivalentul unui dolar pe zi. Iar aproape la fiecare 5-7 secunde, un copil moare de foame.

Traim in "corporatocratie": o lume condusa si controlata de corporatii. Avand in vedere ca presedintii, prim ministrii si politicienii nu sunt adusi la putere pentru a-i servi pe oameni, ci interesele corporatiste, este de inteles de ce autoritatile din domeniul educatiei se supun directivelor corporatiste si servesc acelorasi interese.

Mergand cu turma 

Atent monitorizate de cei care controleaza totul, de-a lungul anilor, institutiile academice au predat stiinta pornind de la cateva postulate majore. Validitatea acestora, insa, este tot mai mult pusa la indoiala. Daca, insa, exista cineva care indrazneste sa atace serios indoctrinarea oficiala si se departeaza prea mult de la conduita impusa de autoritati, amenintand convingerile ferm stabilite ale sistemului, risca sa fie inlaturat. Ceea ce s-a si intamplat in repetate randuri.

Iata postulatele stiintifice care au fost contestate:

Toate sunt false!

Dar nimeni nu are voie sa le puna la indoiala! Toate teoriile care contesta aceste 5 postulate primesc foarte putina atentie in mediul academic sau in mijloacele de comunicare in masa. Acest filtru, fie ca este aplicat in stiinta sau in orice alt domeniu, face parte din planul global de control pentru a ne mentine ignoranti si dezinformati si a ne impiedica dezvoltarea.

Cu cat o persoana ajunge in medii mai inalte academice, cu atat este mai specializata si are vederile mai inguste. Acest tip de oameni nu au o imagine de ansamblu si nu iau in considerare faptele care contrazic conduita stabilita in mod oficial. Din pacate, acestia sunt profesorii invechiti care, in loc sa aiba o minte deschisa si o dorinta de a privi dincolo de convingerile lor limitate – tind sa se apere cu aroganta si sa-i atace cu asprime pe cei care au curajul sa emita contestatii. Dar este important sa punem totul sub semnul intrebarii!

Solutii exista, asa ca nu trebuie sa ne oprim din a pune intrebari!

Nu trebuie sa acceptam orbeste tot ceea ce ni se spune. Dimpotriva, trebuie sa punem mereu intrebari. Cand descoperim ceva si vedem ca este diferit de ceea ce ni se prezinta in mod oficial, trebuie sa avem curajul si integritatea de a vorbi si a raspandi mesajul. Cu cat mai multi oameni afla de informatiile ascunse  in mediul academic si beneficiile pe care acestea le-ar putea aduce societatii, cu atat sunt mai mari sansele ca ele sa fie raspandite public si puse in practica.

Exista lucruri precum energie gratuita si remedii de succes pentru tot felul de boli. Au existat, de altfel, deja de multi, multi ani.

Nu accepta nicio informatie fara sa-i verifici sursa. Gandeste cu propria ta minte si verifica tot ce ti se spune!

Sursa utilizata:  https://wakeup-world.com/2015/10/13/another-brick-in-the-wall-modern-education-and-the-system-of-deception/

Like Share Share Tweet18389 vizualizari

Postat in categoria Invatam impreuna

Etichete: educatie, deceptie, instinct de turma, corporatie,

Articole similare

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Motive pentru a zâmbi

Motive pentru a zâmbi

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Hepatita B: o abordare naturopata

Hepatita B: o abordare naturopata

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE