meniu
Hrana vie

Aronia - fructul anti-îmbătrânire cu cel mai mare conţinut de antioxidanţi

Unul dintre cei mai noi şi mai puţin cunoscuţi membri ai echipei de superalimente sunt fructele de aronia. Aceste fructe s-au dovedit a fi foarte benefice în susţinerea sănătăţii, ajutând la buna funcţionare a sistemului imunitar şi cardio-vascular şi la îmbunătăţirea digestiei. Află mai multe despre beneficiile fructelor de aronia şi cum le poţi consuma.

Fructele de aronia au crescut recent în popularitate în rândul consumatorilor dornici să încorporeze mai multe superalimente în dieta lor. Native din America de Nord, fructele de aronia sunt, de asemenea, cunoscute sub denumirea de coacăze, datorită asemănării ca formă şi culoare cu coacăzul negru. Aceste fructe de pădure pot adăuga un plus incredibil de aromă în smoothie-uri, plăcinte, sosuri și multe alte reţete.

 

Cuprins

 

De ce aronia sunt mai apreciate decât alte fructe

Fructele de aronia au un conţinut foarte crescut de vitamine și minerale, inclusiv zinc, magneziu, fier și vitaminele C, B și K. În comparație cu alte fructe, aronia au cel mai înalt nivel de antioxidanți, compuşi chimici care protejează celulele corpului de efectele dăunătoare ale oxidării. Aronia s-a clasat pe locul întâi în topul cercetărilor, referitoare la cantitatea de antioxidanți. Antioxidanţii sunt un promotor natural anti-îmbătrânire și se crede că protejează împotriva cancerului și a bolilor de inimă. Din interiorul corpului până la aspectul pielii tale, fructele cu un nivel ridicat de antioxidanți sunt incredibil de benefice!

Efect anti-îmbătrânire

Înainte de a discuta de modul în care aronia susţine sănătatea organismului şi starea noastră de bine, nu putem uita cel mai mare organ al nostru -pielea. Datorită nivelului ridicat de antioxidanți, fructele de aronia sunt o componentă esențială anti-îmbătrânire. Acestea ajută la protejarea pielii de factorii externi dăunători, precum poluarea, fumul și radiațiile UV, care pot contribui la apariţia ridurilor și a altor semne ale îmbătrânirii pielii. Fructele de aronia susţin tinerețea din interior!

 

Beneficiile pentru sănătate ale fructelor de aronia

Pe lângă promovarea bunăstării generale, s-a dovedit că fructele de aronia au următoarele efecte benefice:

 

Cum să consumi fructele de aronia

Pentru a profita rapid și ușor de beneficiile fructelor de aronia, le poţi consuma în formă crudă, ca suc sau în forma lor uscată. 

Sucul de Aronia se utilizează ca supliment alimentar în menţinerea sănătăţii stomacului şi sistemului digestiv,  a ficatului, vezicii biliare, dar şi în tratarea bolilor de inimă, hipertensiunii arteriale, arterosclerozei, și altor afecțiuni ale vaselor de sânge, ale tirodei, în diabet, diverse tipuri de cancer, boli de piele, alergii și rinite, intoxicații și radiații.

Fructele de aronia uscate se pot consuma ca o gustare sănătoasă sau se pot adauga în diverse reţete, în smoothiuri, dulciuri sau la micul dejun. De asemenea, din fructele de aronia uscate se poate face ceai.

Consumul de aronia și un stil de viață sănătos, ne ajută să ne întarim imunitatea si, astfel, să ne menţinem sănătoşi şi energici.

Să învățăm să trăim sănătoși!

Articol scris de Alina Mihalache - Echipa Viaţa Verde Viu

 

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

SURSE

https://www.shorelinefruit.com/blog/aronia-berries-one-of-the-most-powerful-superfoods

https://milnemicrodried.com/why-aronia.html

https://www.mourosuperfoods.gr/en/news/aronia-properties-and-benefits-of-the-superfood/

#aronia #fructe de aronia #aronia beneficii

Ce au mai parcurs alti cititori...

Turmeric Latte Mix - laptele auriu vegan cu beneficii de neegalat

Turmeric Latte Mix - laptele auriu vegan cu beneficii de neegalat

4 alimente care merita cu adevarat titlul de “Superalimente”

4 alimente care merita cu adevarat titlul de “Superalimente”

Fructele - cand se recomanda a fi consumate intregi si cand sub forma de suc sau smoothie

Fructele - cand se recomanda a fi consumate intregi si cand sub forma de suc sau smoothie
Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal
inspirație verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.