AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Dhyana Yoga - cursuri de meditatie si yoga

6 modalitati usoare de a obtine mai multa nutritie din alimente

In fiecare gospodarie exista de obicei un mod bine stabilit de a curati, taia si gati legumele. Majoritatea acestor metode sunt atat de incadrate in rutina, incat nu ne gandim de doua ori la ele.

De exemplu, s-ar putea ca sa mananci intotdeauna morcovii gatiti, sau sa cureti intotdeauna de coaja cartofii.

Dar unele dintre aceste obiceiuri s-ar putea sa nu te ajute sa obtii cat mai multi nutrienti din legumele tale.

Aici sunt cateva ponturi pentru a te ajuta sa obtii cat mai multa energie de pe urma banilor cheltuiti pe mancare:

Vitamina C + legume = o mai buna absorbtie a fierului.
Stiai ca legumele bogate in fier, precum spanacul, broccoli si kale, produc o forma a fierului care este mai greu de absorbit pentru corpul nostru ? Acum asteapta: adauga niste vitamina C acestor legume, sub forma fructelor citrice.

Combinatia cu vitamina face mai usor pentru corpurile noastre sa absoarba mineralul esential. Deci continua si stoarce niste suc de lamaie, limeta, portocala sau grepfruit in farfurie(ca bonus, mancarea are si gust mai bun) Sau bucura-te de un pahar de suc proaspat de portocale inainte de ati manca verdeturile. Cheia este sa combini citricele si verdeturile in aceeasi mancare pentru o mai buna absorbtie a fierului.

Usturoiul zdrobit este mai bun decat intreg.
Zdrobeste usturoiul inainte de a-l utiliza – asta activeaza alicina, un compus unic cu sulf care lupta impotriva bolilor si favorizeaza activitatea antioxidanta, potrivit cercetarilor. Daca lasi usturoiul sa stea pentru cel putin 10 minute inainte de a-l utiliza, continutul de alicina creste.

Cu cat il zdrobesti sau toci mai fin, cu atat mai multa alicina obtii. Un alt pont util: cu cat mai picant este usturoiul, cu atat este mai benefic.

Semintele de in macinate sunt mai bune decat intregi.nutritie
Majoritatea expertilor in nutritie recomanda semintele de in macinate fata de cele intregi, deoarece forma macinata a semintelor este mai usor de digerat. Semintele intregi de in ar putea trece nedigerate prin intestine, ceea ce inseamna ca nu vei capata deloc beneficiile, spune Mayo Clinic. Macina semintele de in intr-o rasnita de cafea, si amesteca-le apoi in supele, salatele si painicile tale. Semintele de in te ajuta sa digeri mai bine hrana si micsoreaza colesterolul din sange.

Cojile de cartof sunt o adevarata centrala energetica nutritiva.
O multime de fibre din cartof sunt concentrate chiar sub coaja. Daca trebuie sa il cureti, fa-o atent cu un curatator de legume, inlaturand doar un strat subtire, pentru a retine nutrientii care se gasesc imediat sub coaja. Federatia pentru Cartof a Statului Washington arata ca un cartof mediu cu coaja contine doar 110 calorii, dar iti ofera 45% din valoarea zilnica de vitamina C, mai multe oligoelemente si 620 de mg de potasiu – care este comparabila cu cantitatea gasita in banane, broccoli si spanac.

Paste + otet = zahar sanguin echilibrat.
Potrivit Jurnalului European de Nutritie Clinica, otetul de mere poate controla o crestere brusca a zaharului din sange. Motivul: contine acid acetic, care modereaza nivelul zaharului din sange dupa ce ai consumat alimente amidonate bogate in carbohidrati precum pastele, orezul si painea.

Surse utilizate:

http://www.care2.com/greenliving/6-easy-ways-to-get-more-nutrition-from-everyday-foods.html

Like Share Share Tweet19998 vizualizari

Postat in categoria Dieta

Etichete: DHA, iod, suplimente de calciu, vitamina C,

Comentarii recente:
25 February 2015 06:46Raspunde

Fd Foarte interesante

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Abordarea holistică în tratarea rozaceei

Motive pentru a zâmbi

Motive pentru a zâmbi

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Ce este polenul crud şi de ce trebuie să il consumăm zilnic

Hepatita B: o abordare naturopata

Hepatita B: o abordare naturopata

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Entuziasmul vă poate schimba viaţa

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE