meniu
Invatam impreuna

12 simptome care spun ca esti dependent de tehnologie si remedii pentru acestea

Mai jos sunt douasprezece simptome majore pe care le poti experimenta daca esti dependent de tehnologie. Iti propunem si o serie de remedii pe care le poti aplica pentru a trata relatia nesanatoasa cu tehnologia. Simptomul 1: Ai nevoie sa consult

Mai jos sunt douasprezece simptome majore pe care le poti experimenta daca esti dependent de tehnologie. Iti propunem si o serie de remedii pe care le poti aplica pentru a trata relatia nesanatoasa cu tehnologia.

Simptomul 1:

Ai nevoie sa consulti un chiropractor (chiropraxia este o terapie concentrata asupra problemelor de functionare sau de structura ale coloanei vertebrale). Daca observi ca acea curbura naturala a gatului a disparut, poate fi datorita unei pozitii deficitare adoptate atunci cand utilizezi calculatorul sau telefonul (prea aplecat).

Remediu:

Iti poti achizitiona o masuta speciala pentru laptop. Pozitia corecta este cu ecranul ridicat la nivelul ochilor. De asemenea poti utiliza un mouse pentru o mai multa mobilitate a incheieturii mainii. Recomandarea noastra este sa limitezi timpul petrecut in fata calculatorului.

Simptomul 2:

Telefonul a inlocuit ceasul desteptator, asa ca a devenit ultimul lucru pe care il privesti cand mergi la culcare si primul la care te uiti dimineata la trezire.

Remediu:

Utilizeaza un ceas desteptator si incearca sa lasi telefonul in afara dormitorului. Undele emanate de acesta nu sunt deloc sanatoase. Citeste mai multe in articolul : Cum sa reduci efectele cancerigene ale telefoanelor mobile.

Simptomul 3:

Daca obisnuiesti sa calatoresti des in afara tarii, e foarte posibil ca factura ta de telefonie sa creasca considerabil.

Remediu:

Deconecteaza-ti telefonul cand calatoresti. Daca a comunica este parte din munca ta atunci limiteaza-ti accesul la orele de munca.

Simptomul 4:

In fiecare zi, indiferent daca esti in calatorie sau nu, ai multiple postari pe retele de socializare (Facebook, Twitter, Instagram).

Remediu:

Dedica doar o parte a zilei pentru retele de socializare, astfel incat sa nu iti inghita tot timpul.

Simptomul 5:

Foarte multe relatii, romantice sau de orice fel, s-au nascut brusc si s-au consumat la fel de repede prin intermediul mesajelor text sau a chat-ului. Poate ca si tu ai

trait o astfel de experienta.

Remediu:

Fa un efort pentru a te intalni fata in fata cu oamenii. Daca nu sunt din acelasi oras poti incerca sa trimiti o scrisoare cu timbru, de dragul vremurilor trecute.

Simptomul 6:

Iti verifici mesajele non stop, fie prin casuta vocala, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Pages, Messenger si texte.

Remediu:

Dedica o perioada limitata de timp verificarii (tuturor acestor) mesaje, astfel incat comunicarea electronica sa nu devina principalul punct de focalizare al zilei.

Simptomul 7:

E posibil sa stii mai multe despre fostii colegi de scoala, pe care nu i-ai mai vazut de ani de zile, decat despre cea mai apropiata prietena, pentru ca ea nu are cont pe Facebook.

Remediu:

Intalneste-te cu prietenii tai si bucura-te de prezenta lor, fara sa mai stai cu telefonul in brate.

Simptomul 8:

Poate ca ai reaprins prea multe relatii romantice vechi (care ar fi trebui sa ramana asa cum erau – la cosul de gunoi) dupa ce v-ati reconectat pe Facebook.

Remediu:

Daca doresti aceasta abordare, poti incerca un site de matrimoniale pentru a gasi o relatie nou, serioasa.

Simptomul 9:

In loc sa te bucuri de un concert, de o experienta, o aventura, esti prea ocupat sa faci fotografia perfecta pe care sa o postezi pe Facebook, Twitter ori Instagram.

Remediu:

Fii prezent la concert, traieste-ti experienta sau bucura-te de aventura, cu telefonul inchis. Vei simti mai intens si nu vei mai avea grija retelelor de socializare.

Simptomul 10:

Traiesti stari melancolice sau deprimante cand vezi ca prietenii de pe internet au mai mult succes in viata decat ai tu in acest moment. Asta daca te ghidezi dupa ce este pe Facebook.

Remediu:

Aminteste-ti ca viata de pe Facebook nu este viata reala si ca fiecare are zile bune si zile rele, experiente uimitoare si experiente banale.

Simptomul 11:

Iti folosesti telefonul pe post de ceas si fara sa realizezi esti atras in alte treburi.

Remediu:

Poarta un ceas de mana, unul care sa ti se potriveasca.

Simptomul 12:

Primul lucru pe care il faci dimineata este sa te lasi absorbit in verificarea emailurilor pentru ca iti iei dupa tine telefonul, chiar si la baie, dimineata dupa trezire.

Remediu:

Foloseste toaleta, bucura-te de ceai si mediteaza inainte de a atinge vreun dispozitiv electronic pentru a da tonul intregii zile.

Desi iti poti constientiza dependenta, remediile nu isi ating intotdeauna tinta. Rezultatele vor veni prin practica. Este minunat dimineata sa iei masa cu cei dragi, sa iti lasi telefonul in afara dormitorului, sa conduci fiind atent 100% la trafic si nu in telefon. Adevarul este ca ingrijirea de sine include si un element de detoxifiere digitala.

Surse utilizate:

http://www.meetmindful.com/articles-dating-relationship-psa-keep-your-pda-off-of-facebook/

http://www.care2.com/greenliving/12-signs-of-a-self-diagnosed-tech-addict.html - telefon

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

#balene #greselile cai de invatare #negativism #remediu #smantana #sutien #sutienul #tehnologie

Ce au mai parcurs alti cititori...

Beneficiile tehnologiei merita riscul la care ne expunem sanatatea?

Beneficiile tehnologiei merita riscul la care ne expunem sanatatea?

Cum ramai aproape de copii in societatea tehnologizata de azi  

Cum ramai aproape de copii in societatea tehnologizata de azi   

3 moduri in care poti face fata barfelor de birou

3 moduri in care poti face fata barfelor de birou
Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal
inspirație verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.