0770 363 621 | GRATUIT PESTE 200 LEI
Retete

Smoothie antiinflamator cu ghimbir si grepfrut

nbsp; Grepfrutul este o sursa foarte buna de vitamina C si antioxidanti—si sunt foarte bune ca baza pentru aceasta reteta de smoothie! Amesteca grepfrut cu turmeric si ghimbir proaspat pentru proprietatile lor antiinflamatorii, banane pentru i

smoothie antioxidant

Grepfrutul este o sursa foarte buna de vitamina C si antioxidanti—si constituie o baza foarte buna pentru aceasta reteta de smoothie!

Combina grepfrut cu turmeric si ghimbir proaspat pentru proprietatile lor antiinflamatorii, banane pentru gustul lor dulce si nuci caju pentru grasimi sanatoase si ai obtinut o bautura perfecta pentru un mic dejun rapid.

Daca nu esti convins de proprietatile deosebite ale turmericului, te invitam sa citesti mai multe informatii aici.

Poti adauga si o mana de frunze de spanac, pentru a-ti lua si portia de verdeata!

Pentru prepararea unei portii, care nu iti va ocupa mai mult de 5 minute din programul de dimineata, vei avea nevoie de:

Ingrediente

1 grepfrut, curatat de coaja si samburi
1 banana inghetata, taiata (poate fi si proaspata, dar bine coapta)
2 linguri caju crude
¼ lingurita turmeric pudra
o bucata de aprox. 1,2 cm radacina de ghimbir, taiata marunt
½ cana apa

+ un blender 

Mod de pregatire

Se pun toate ingredientele in blender si se amesteca pana la omogenizare. Se serveste imediat.

Aboneaza-te la newsletter. Gratuit.

Fii la curent cu noutatile Viata Verde Viu.
Articole privind un stil de viata sanatos, retete si multe altele.

Ce spun cititorii despre "Smoothie antiinflamator cu ghimbir si grepfrut"

florin15 March 2016 01:33Raspunde

foarte adevarate aceste sfaturi. Eu vorbesc din experienta. cine nu crede,mai intai sa probeze, altfel va fi un carcotas expirrat.

Adaugă comentariul tău
Primești săptămânal
inspirație verdevie
Copyright 2019 Viata Verde Viu. Toate drepturile rezervate.