AcasaCopiiHrana VieCorpMinteSpiritReteteInvatam impreunaStiati ca..?
Despre noiEvenimente / programePoliticiContact
Tabra detox toamna 2017 - 12-19octombrie | 9-16 noiembrie

Cei 5 muschi ai fericirii si cum sa-i lucrezi

4. Constientizarea

Formuleaza doua categorii de propozitii:

Prima categorie incepe cu cuvintele "Imi imaginez." Incheie propozitia cu un gand pe care il ai sau o experienta prin care treci in momentul respectiv, fara nicio legatura cu vreunul dintre cele cinci simturi.

De exemplu: Imi imaginez ca trebuie sa ma intorc la munca. Imi imaginez ca trebuie sa lucrez pana seara tarziu.

Apoi formuleaza a doua categorie de propozitii incepand cu cuvintele "Observ." Incheie propozitia cu ceva tangibil, pe care il poti verifica cu cel putin unul dintre cele cinci simturi.

De exemplu: Observ ca piciorul drept mi-a amortit. Observ ca afara e zgomot de trafic.

Scopul exercitiului este de a constientiza faptul ca majoritatea "gandurilor" sunt, de fapt, fructul propriei noastre imaginatii.

Fa diferenta intre realitate si imaginatie pentru a ramane conectat la propria ta existenta.

5. Curajul

Primul pas spre dobandirea curajului este sa-ti accepti temerile.

Gandeste-te la una dintre temerile pe care le ai. Observa senzatiile in corpul tau cand te gandesti la acea teama. De unde provine teama ta? Iata un exemplu:

Mi-e teama sa raman fara un loc de munca.

Senzatiile pe care le am cand ma gandesc la teama mea includ un gol in stomac si o senzatie de gatuire.

Radacina fricii mele este teama de a nu putea supravietui fara bani.

Radacina acestei frici este teama de moarte.

Teama cea mai mare (mama tuturor fricilor) este teama de moarte. Nu exista nicio teama care sa nu aiba, intr-o forma sau alta, legatura cu teama de moarte. Repeta acest exercitiu rapid ori de cate ori simti ca ti-e teama de ceva. Observa-ti sentimentele si nu le alunga. Cu cat mentii senzatiile mai mult, observand felul specific in care reactioneaza corpul tau, cu atat acestea vor fi procesate mai bine de corp si vor scadea in intensitate.

Nu incerca sa le eviti sau sa le diminuezi. Accepta-le, simte-le, fii constient(a) de ele. Corpului nu-i ia mai mult de cateva minute sa proceseze si sa reduca senzatiile. Cu cat iti infrunti mai des fricile, cu atat le diminuezi puterea pe care o au asupra ta.

Sursa utilizata: http://www.mindbodygreen.com/0-25022/you-have-5-happiness-muscles-heres-how-to-work-em.html

Like Share Share Tweet33871 vizualizari

Postat in categoria Spirit

Etichete: acceptare, bunatate, calitati, cinste, constientizare, curaj, exercitii aplicative, fericire,

Adauga comentariul tau
Nume*
Url
Comentariu
Abonati-va gratuit

pentru cele mai noi articole
si promotii periodice.

Articole Recente

10 remedii naturale pentru tratarea acneei

10 remedii naturale pentru tratarea acneei

10 alimente bogate in colesterol si cum sa mentii un echilibru sanatos

10 alimente bogate in colesterol si cum sa mentii un echilibru sanatos

9 beneficii surprinzatoare ale nucsoarei

9 beneficii surprinzatoare ale nucsoarei

Legatura dintre avort si aparitia cancerului la sân

Legatura dintre avort si aparitia cancerului la sân

Etapele de dezvoltare ale embrionului uman, de la conceptie pana la nastere

Etapele de dezvoltare ale embrionului uman, de la conceptie pana la nastere

Show / Evenimente

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

Weekend de gatit in cuplu...la mare!

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

BRIAN si ANNA-MARIA CLEMENT din nou la Bucuresti/13 martie/Hotel Caro

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii - Plaiul Foii 2017

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Lansare Erus si valea rabdarii in Bucuresti, cantece, povesti si voie buna

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Tabara verde viu de detoxifiere a corpului si a mintii

Scopul acestui site este de a promova un stil de viata sanatos si sustenabil in armonie cu natura .

SUNTEM PE RETELELE SOCIALE